Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
VampireGirlization → shinigami94
ωραια γιατι εχω μια απορια...
αυτος ο li-kun....τι δυναμη εχει???
Ιούν 07 2010 12:06
VampireGirlization → shinigami94
ααααααααααααα!!!!!
πριν ποσο καιρο το δες εσυ το DTB???
Ιούν 07 2010 11:45
VampireGirlization → shinigami94
ειναι αυτονοητο....!!!
αλλα δεν μου απαντησες στο αλλο που σε ρωτησα!
Ιούν 07 2010 11:37
shinigami94 → VampireGirlization
Το 2 θα το δεις μετά το ένα φυσικά.Απλά στο είπα για να ξέρεις.
Ιούν 07 2010 11:33
VampireGirlization → shinigami94
το 2 θα το δω μολις τελειωσω το 1...
τι να κανω???
γιατι να το κανω??
Ιούν 07 2010 11:24
shinigami94 → VampireGirlization
Απαγόρευσε μου την είσοδο στα thread.
Δεν ξέρω πως λύνεται το πρόβλημα
Ιούν 07 2010 11:21
VampireGirlization → shinigami94
δεν μου το δειχνει..
λεει οτι για να το δω πρεπει να απενεργοποιησω την ασφαλεια!
Ιούν 07 2010 11:18
shinigami94 → VampireGirlization
Υπάρχει και Darker than Black 2:Gemini of the Meteor
Ιούν 07 2010 11:18


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
