Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
VampireGirlization → shinigami94
που εισαι χαμενος εσυ???
εχω μια απορια για το darker than black...
Ιούν 15 2010 19:12
VampireGirlization → shinigami94
εισαι τοσο μα τοσο......................................''καλος''
ηθελε να σε ρωτησει πως κατεβαζουν υποτιτλους!!
Ιούν 12 2010 14:22
shinigami94 → VampireGirlization
Της έστειλα μηνυμα και με ρωτούσε τι συμβαίνει.:borednn9:
I have a presento for you~~~~:ureshii:
[SPOILER][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/5734/2004022620tq8.jpg[/IMG][/SPOILER]
Ιούν 09 2010 19:49
VampireGirlization → shinigami94
πφφφ γιατι δεν εισαι online??
εγω σε ποιον θα πω για το darker than black??
δεν συμφερεις καθολου!!
btw παρε τηλεφωνο την ευαγγελια...
Ιούν 09 2010 19:04
VampireGirlization → shinigami94
ξεχασιαρη...
χα0χ0α0αχ
αχχχχ....τι ωραιο που ειναι το opening!
Ιούν 07 2010 17:56
shinigami94 → VampireGirlization
Δεν θυμόμουν το ''Li-kun'' και με μια φωτο θα τον θυμόμουν
Ιούν 07 2010 17:55
VampireGirlization → shinigami94
αχα....καλο καλο!!!!!
ειμαι στο επεισοδιο 8!!!
αληθεια δεν μου πες που κολαει η φωτογραφια?
Ιούν 07 2010 17:53
VampireGirlization → shinigami94
που κολαει η φωτογραφια??
ναι τελειωσα.....!!!!!!
ναι για τον hei/li-kun λεω!
Ιούν 07 2010 17:51
shinigami94 → VampireGirlization
1)Φωτογραφία του έχουμε?(αν όχι θα σου πω αύριο):hot:
2)Τέλειωσες το διαβασμα για αύριο?
Ιούν 07 2010 17:47


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
