Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

Παράξενο.
Ιούν 15 2010 21:06
Φωτογραφία

VampireGirlization → shinigami94

που εισαι χαμενος εσυ??? εχω μια απορια για το darker than black...
Ιούν 15 2010 19:12
Φωτογραφία

VampireGirlization → shinigami94

εισαι τοσο μα τοσο......................................''καλος'' ηθελε να σε ρωτησει πως κατεβαζουν υποτιτλους!!
Ιούν 12 2010 14:22
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Ευχαριστώ πολύ shinigami-san :)
Ιούν 11 2010 23:34
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Happy birthday NWS-kun:hbd::cake:
Ιούν 11 2010 23:31
Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

Της έστειλα μηνυμα και με ρωτούσε τι συμβαίνει.:borednn9: I have a presento for you~~~~:ureshii: [SPOILER][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/5734/2004022620tq8.jpg[/IMG][/SPOILER]
Ιούν 09 2010 19:49
Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

Γιατί?Τι συμβαίνει?
Ιούν 09 2010 19:20
Φωτογραφία

VampireGirlization → shinigami94

πφφφ γιατι δεν εισαι online?? εγω σε ποιον θα πω για το darker than black?? δεν συμφερεις καθολου!! btw παρε τηλεφωνο την ευαγγελια...
Ιούν 09 2010 19:04
Φωτογραφία

VampireGirlization → shinigami94

ξεχασιαρη... χα0χ0α0αχ αχχχχ....τι ωραιο που ειναι το opening!
Ιούν 07 2010 17:56
Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

Δεν θυμόμουν το ''Li-kun'' και με μια φωτο θα τον θυμόμουν
Ιούν 07 2010 17:55
Φωτογραφία

VampireGirlization → shinigami94

αχα....καλο καλο!!!!! ειμαι στο επεισοδιο 8!!! αληθεια δεν μου πες που κολαει η φωτογραφια?
Ιούν 07 2010 17:53
Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

Ηλεκτρισμος
Ιούν 07 2010 17:52
Φωτογραφία

VampireGirlization → shinigami94

που κολαει η φωτογραφια?? ναι τελειωσα.....!!!!!! ναι για τον hei/li-kun λεω!
Ιούν 07 2010 17:51
Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

Τον Hei λες?
Ιούν 07 2010 17:49
Φωτογραφία

shinigami94 → VampireGirlization

1)Φωτογραφία του έχουμε?(αν όχι θα σου πω αύριο):hot: 2)Τέλειωσες το διαβασμα για αύριο?
Ιούν 07 2010 17:47