Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Την έχεις δει την ταινία; Btw, πώς πάνε τα διαβάσματα;
Jan 15 2012 14:15
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Το ξέρω :P .(Βασικά το έμαθα τότε) :P
Jan 15 2012 12:59
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Το θυμάμαι που το είχες πει, αλλά εκείνη η εικόνα είναι από το Samurai Champloo :P
Jan 15 2012 12:23
Photo

iristella → shinigami94

Και πάλι όμως δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν ο άλλος πραγματικά δεν το ξέρει. Το λάθος είναι αυτού που έβαλε την εικόνα που δεν έλεγξε αν υπάρχει ήδη ή όχι.
Nov 06 2011 23:17
Photo

shinigami94 → iristella

[QUOTE=iristella;541263]Πάντως πριν αρχίσουμε να εξαπολύουμε κατηγορίες καλό είναι να ελέγχουμε αν όντως βρίσκονται οι εικόνες μέσω google. :P Τουλάχιστον εμένα τώρα που το δοκιμασα με μηχανή αναζήτησης δεν μου βγήκε κατι.[/QUOTE] Έλεγξα το url και μου έβγαλε [URL="http://fanmami.sakura.ne.jp/mo-tto/48/ojamajo-mo-tto-48.html"]αυτό[/URL] όπου ο τίτλος του anime υπάρχει στο link. Φυσικά και δεν θα έλεγα κάτι χωρίς να το έχω ψάξει πρώτα.
Nov 06 2011 23:13
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Μαθαίνουμε που μαθαίνουμε κάτι με παπαγαλία, ας το χρησιμοποιήσουμε και κάπου. :P Είμαι ρητός εχθρός της παπαγαλίας, for the record xD
Oct 28 2011 13:48
Photo

Jorg → shinigami94

Oh thankies, thankies. Σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου. :P
Oct 28 2011 09:51
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

[QUOTE=Night Wizard Seal;539618]Το ότι ο Hody είναι ένα [B]διαστρεβλωμένο απότοκο[/B] μιας σάπιας ιδέας, το γνωρίζουμε(Το βλέπεις, εκφράζομαι ευγενικά :P). .[/QUOTE] Απο πού να προέρχεται, άραγε, αυτή η φράση?:whistling: :P
Oct 28 2011 08:03
Photo

shinigami94 → Jorg

[URL="http://reborn.wikia.com/wiki/Byakuran"]Ποιός έχει γενέθλια σήμερα?[/URL] [URL="http://reborn.wikia.com/wiki/Byakuran"]:P[/URL] Να τον χαίρεσε! xD
Oct 28 2011 07:38
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Ναι κι εγώ περιμένω τη νέα τους δουλειά. Καλή είναι η Ανέτ. Η Τάρια πάντως για μένα ήταν καλύτερη και αυτό που με ξένισε περισσότερο ήταν ότι, φεύγοντας, το συγκρότημα έχασε την αρχική του ταυτότητα. Αλλά δε βαριέσαι. Τώρα πια δεν τους ακούω τόσο όσο τους άκουγα παλιά. Γενικότερα το 10% είναι πια ευρωπαϊκή μουσική. :P
Oct 26 2011 19:05
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Το avatar το έχω και αφίσα στο δωμάτιο (απο 'κει μου ήρθε να βάλω αυτό το στίχο του τραγουδιου) :8): Ενταξει,τη φωνή της Tarja, η Anette δεν τη φτάνει, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι καλή τραγουδίστρια.Ειδικά στο The Poet and The Pendulum είναι εξαιρετική.Γενικότερα, θεωρώ οτι της ταιριάζουν τα τραγούδια. Αν γινόταν να χόρευε λιγότερο στα video clips, θα ήταν ακόμη καλύτερα. xD Περιμένω με ανυπομονησία το νέο album και την ταινία!Είμαι σίγουρος οτι θα έχει γίνει πολύ καλή δουλεια και στα δύο.
Oct 26 2011 18:58
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Ποια προτιμάς; Τάρια ή Ανετ;
Oct 26 2011 18:44
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Κι έλεγα τι μου λένε οι στίχοι στην υπογραφή :P Το αβατάρι σου είναι πολύ ωραίο. :P
Oct 26 2011 18:42
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Ευχαριστώ :) Αυτό το set έχει θέμα Nightwish. Η εικόνα στο avatar έχει σχέση με το τραγούδι [URL="http://www.youtube.com/watch?v=Uod4zDdhofY"]7 Days To The Wolves[/URL] και αυτό που γράφει η υπογραφή είναι στίχος του τραγουδιού.Η υπογραφή είναι το εξώφυλλο του ''Best of'' album Highest Hopes.
Oct 26 2011 18:27
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Nice seto Shinigami-kum. Από πού προέρχεται; :P
Oct 26 2011 18:17