Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

shinigami94

Λίγες εβδομάδες ακόμη. ^_^
Απρ 03 2012 14:08
Φωτογραφία

shinigami94 → The Tragic Prince

[QUOTE=The Tragic Prince;574982][SPOILER][IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p84/alegna7889/DSC00037.jpg[/IMG][/SPOILER] [/QUOTE] Good job, (lucky) sir! :P
Απρ 01 2012 08:00
Φωτογραφία

shinigami94 → OdyMonaxos

Το είχα ξεχάσει εντελώς. -_- Ευχαριστώ για την υπενθύμιση. ^^
Φεβ 14 2012 23:15
Φωτογραφία

OdyMonaxos → shinigami94

Έχεις κερδίσει στο "εδώ ψεύδεσαι"
Φεβ 14 2012 22:25
Φωτογραφία

Dark_Venus → shinigami94

Yποθέτω πως δε θα σε σκοτώσω :P
Ιαν 15 2012 20:01
Φωτογραφία

shinigami94 → Dark_Venus

:hahaha: Ναι,μ' αρέσει και πιστεύω οτι έχει ακόμη πράγματα να μας δείξει. [SIZE="1"]Υπάρχει ακόμη ελπίδα για μένα? :P[/SIZE]
Ιαν 15 2012 19:59
Φωτογραφία

Dark_Venus → shinigami94

Πες τουλάχιστον ότι σ αρέσει ο Klaus...
Ιαν 15 2012 19:55
Φωτογραφία

shinigami94 → Dark_Venus

Χαχαχα Αν γίνει ο Damon που γνωρίσαμε στην αρχή της σειράς, τότε το ξανασκέφτομαι :P
Ιαν 15 2012 19:54
Φωτογραφία

Dark_Venus → shinigami94

No prob... Απλά θέλω να σε κάνω famon fan :P :P :P
Ιαν 15 2012 19:52
Φωτογραφία

shinigami94 → Dark_Venus

Thanks για το friend request :)
Ιαν 15 2012 19:43
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Πάνε ανάλογα :P
Ιαν 15 2012 15:00
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Εσύ τι θες να κάνεις, όχι τι βαθμούς θα βγάλεις. :P
Ιαν 15 2012 14:50
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Είναι λίγο δύσκολα για να πω.Θα περιμένω να βγούν τα αποτελέσματα.Έχουμε τα κείμενα και τη έκθεση που δεν επιτρέπουν σε κανέναν να υπολογίσει ¬¬ Αν βρώ λίγο χρόνο (το επόμενο σ/κ), ίσως να επισπεύσω την προβολή της. :)
Ιαν 15 2012 14:45
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Μια χαρά :) Τελικά έχεις αποφασίσει πού θέλεις να περάσεις; Και μην την αδικείς την ταινία, είναι εξαιρετική. Τουλάχιστον εγώ τη λάτρεψα. Είναι μέσα στις τόπ μου.
Ιαν 15 2012 14:35
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Την έχω κατεβάσει αλλά δεν την έχω δεί ακόμη γιατί δε με είχε εντυπωσιάσει με μια γρήγορη ματιά που της είχα ρίξει. Τα διαβάσματα πάνε καλά.Σε κάποια έχουν ξεκινήσει οι επαναλήψεις (αρχαία-λατινικά-βιολογία),κοντεύω να τελειώσω την ιστορία (πρώτο κεφάλαιο στο ποντιακό) και τα κείμενα (τελειώνω το ''Μες στους Προσφυγικούς συνοικισμούς'' και μου μένει το ''Στου Κεμαλ το σπίτι'') ενω η έκθεση δε τελειώνει ποτέ :)
Ιαν 15 2012 14:31