Community Status Updates
Tenshi → shinigami94
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Έχει κατεβεί ήδη και από αύριο θα αρχίσω να το βλέπω!
Oct 03 2010 13:18
shinigami94 → Tenshi
[QUOTE=Tenshi;434064]Ρε παιδιά επειδή ψήθηκα άγρια να δω αυτή τη σειρά μπορείτε να μου στείλετε ένα καλό torrent with VM or PM για να το κατεβάσω?
Δαμν γιουυυυυυυυυυυ.... xD[/QUOTE]
Μπορείς να το κατεβάσεις απο [URL="http://www.bakabt.com/129827-touhai-densetsu-akagi-yami-ni-maiorita-tensai-triad.html"]εδώ[/URL].;)
Οι Triad είναι η μόνη λύση.Έχουν και υψηλή βαθμολογία στο anidb.
Oct 03 2010 11:11
Night Wizard Seal → shinigami94
Για άκουσε [URL="http://www.youtube.com/watch?v=Qs_oJE98Gvs"]αυτό[/URL]...
[URL="http://www.youtube.com/watch?v=Qs_oJE98Gvs"][/URL]
Aug 30 2010 03:36
shinigami94 → Night Wizard Seal
Το έχω επισκεφτεί πολλές φορές το thread.:hehehe:
Απλά περιμένω να ακούσω λίγα ακόμα κομμάτια ώστε να γράψω.
Aug 29 2010 20:50
Night Wizard Seal → shinigami94
Κοίτα το μουσικό θέμα είναι λεπτό, οπότε μπορείς κάλλιστα να περάσεις μια βόλτα από το θρέντ που έχω ανοίξει.
[URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8593"]*Here you go*[/URL]
Aug 29 2010 20:22
shinigami94 → Night Wizard Seal
Το δεύτερο το 'χουμε.Για το πρώτο δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουρια.:whistling:
_______________________________________
Και κάτι άλλο που ήθελα να ρωτήσω:
Υπάρχει κάποιο κομμάτι των Buck-Tick που να μοιάζει αρκετά με το Snow White?
Aug 27 2010 22:10
Night Wizard Seal → shinigami94
Αυτά τα δύο είναι συνχρόνως ίδια αλλά και διαφορετικά. Στην νομική νομίζω πρέπει να είσαι πιο αποφασιστικός σαν άνθρωπος κλπ.
Ψυχολόγος είναι να έχεις την υπομονή να ακούς τον άλλον και να δίνεις λύσεις όσο πιο αντικειμενικά μπορείς το πρόβλημα του. Τουλάχιστον, από όσα ξέρω, έτσι τα αντιλαμβάνομαι αυτά τα επαγγέλματα. :P
Aug 27 2010 22:01
shinigami94 → Night Wizard Seal
Βασικά,τώρα που το σκέφτομαι έχω σκέφτει 2 σχολές που μου αρέσουν αλλά περιμένω να δώ πως θα είναι και το επίπεδο δυσκολίας στις 2 επόμενες τάξεις.
Πρώτη είναι η νομική και δεύτερη ψυχολογία.
Δεν έχω βρεί τίποτα άλλο που να με ενδιαφέρει,προς το παρόν.
Aug 27 2010 21:56
Night Wizard Seal → shinigami94
Δεν ξέρω ακόμα αλλά σκέφτομαι ανάμεσα σε ελληνική φιλολογία ή αγγλική. Έχω και άλλες σκέψεις αλλά δεν είμαι σίγουρος ακόμα.
Aug 27 2010 21:50
shinigami94 → Night Wizard Seal
Είναι στις ετοιμασίες το σετ.:P
Άσε που η Rei είναι αγάπη.
Για σχολή,δεν έχω σκεφτεί ακόμα κάτι.Πρέπει όμως να αρχίσω να ψάχνω.
Εσύ τι σκέφτεσαι?
Aug 27 2010 21:35
Night Wizard Seal → shinigami94
Οοο μα και στα δύο να μοιάζουμε. Λατρεμένο κομμάτι το Snow White. Γιατί στο μέλλον το σετάκι; Να το επισπεύσεις :P
Θεωρητική και εγώ... Προς τα πού έχεις τις βλέψεις σου;
Aug 27 2010 21:30
shinigami94 → Night Wizard Seal
Ναι.Πρόσφατα ξεκίνησα και εγώ.^__^
Αγαπημένα είναι το Kuchizuke (να 'ναι καλά το shiki) και το snow white (το οποίο ακούω συνεχώς,Μέχρι και τώρα).
[SPOILER]Ετοιμάζω και σετάκι Buck-Tick που θα φορέσω κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον:)[/SPOILER]
Θα πάω θεωρητική.
Aug 27 2010 21:26
Night Wizard Seal → shinigami94
Άκους και εσύ παιδί μου Buck-Tick;
*sniff* * συγκινημένος*
Επίσης, τι κατεύθυνση θα πάς;
Aug 27 2010 21:19


This status update has reached the maximum number of replies allowed
