Jump to content


Community Status Updates


Photo

demonicMC → shinigami94

Πωπω καταλαβαινω και εμενα μου πηρε 3-4 φορες. Για νικησεις εδω πρεπει να εχεις ανεβασει οπωσδηποτε τη Yuki ωστε να εχει αρκετο mana να healαρει και να σκαει fire οταν αρχιζει να ξαναφτιαχνεται οταν τον σπας. Επισης εσυ πρεπει να εχεις ενα persona με μαγειες ας πουμε garudyne ή το αντιστοιχο με φωτια. Ετσι νικησα. Το θεμα ειναι να μην τον αφησεις να ξαναφτιαχτει.
Dec 13 2010 23:42
Photo

demonicMC → shinigami94

Αν θυμασαι που εισαι ακριβως μπορω να σε βοηθησω εγω το εχω ολοκληρωσει 2
Dec 13 2010 19:05
Photo

demonicMC → shinigami94

καλησπερα φιλε. Ειδα οτι εβαλες στο manga pictures trivia το Persona 4. Το παιχνιδι το εχεις παιξει?
Dec 13 2010 13:29
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Κατάλαβα. Γενικότερα είναι γνωστές ιαπωνικές λέξεις και λέξεις που ακούγονται. Και στα άνιμε τις βρίσκεις συχνά. Μου έδωσες το έναυσμα να βάλω και εγώ kanji στο location μου. Έμα τι, να αφήσω αυτό το απαίσιο εγγλέζικο "Athens"; :P Άσε που δεν είμαι και από την αθήνα. Θα ήθελα περισσότερο να ήμουν στο Kyoto :hahaha:
Dec 10 2010 23:57
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Χαίρομαι.:) Βασικά,εκτός οτι μου άρεσε το άκουσμα των λέξεων,εχω επηρεαστεί απο Buck-Tick. Το kaze,στο location,το ακουσα απο το Umbrella.Το sora απλά το κόλλησα δίπλα γιατί μου άρεσε ο συνδιασμός. Απο την άλλη το ''Are you afraid of Cain?'' μου ήρθε ακούγοντας το Kain. Αν και στην αρχή ήθελα να βάλω αυτό ακριβώς που λέει δλδ ''Abel, what are you so afraid of?'' αλλά δεν μου έφταναν οι λέξεις.
Dec 10 2010 23:14
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

:hahaha: Προς θεού, όχι και βίτσια. Μια ερώτηση έκανα. Και εμένα μου αρέσει :)
Dec 10 2010 22:56
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Ναί. Ο καθένας με τα βίτσια του:hahaha:
Dec 10 2010 21:52
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Sora to Kaze?
Dec 10 2010 21:46
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Μου άρεσε έτσι όπως ακουγόταν.:P
Dec 10 2010 21:44
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Γιατί κείσαι στον ουρανό και στον άνεμο; :P
Dec 10 2010 21:35
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Thank you:)
Nov 06 2010 07:42
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

*_**_**_**_* Kudos for the Buck-Tick set. Very good choice my dear boy :P
Nov 06 2010 00:36
Photo

animestarling → shinigami94

Το Dress των Buck-Tick ειναι το opening song του Trinity Blood της Sunao Yoshida. ειναι πολυ καλοι. εγω φετος τους ανακαλυψα..
Nov 05 2010 10:46
Photo

VampireGirlization → shinigami94

πηγα στο animeseason.gr και πατησα το bakuman αλλα δεν ειναι αυτο που σου ελεγα..... ασε που δεν μαρεσε το animation:!!! ααααα σου πα??? οχι δεν σου πα... γιατι χθες το μαθα... στο animeseason αρχισε, μολις χθες το πρωτο επεισοδιο, ενα anime με βρικολακες.... ΤΕΛΕΙΟ???? λεγεται fortune arterial... ειδα το πρωτο επεισοδιο...ειναι καλο....
Oct 09 2010 19:58
Photo

shinigami94 → Tenshi

Επειδή το Akagi έχει ως κεντρικό άξονα το mahjong, καλό θα ήταν να ρίξεις και μια ματιά στους κανόνες του παιχνιδιού ώστε να έχεις μια ιδέα περι τίνος πρόκειται: [URL]http://www.japanesemahjong.com/reachmahjong/intro.htm[/URL] (δεν χρειάζεται να το μάθεις απέξω)(το συγκεκριμένο site το βρήκε ο kenny και θεωρώ πως τα λέει σχετικά απλά). Επίσης αν έχεις κάποια απορία μπορείς να ρωτήσεις στο [URL="http://anime.gr/forums/showthread.php?t=7850"]thread[/URL]. Σε περίπτωση που σου αρέσει το Akagi, αν θέλεις, μπορείς να δείς και το Kaiji το οποίο είναι του ίδιου δημιουργού και είναι στο ίδιο στιλ.(δλδ παίχνίδι/ [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5427"]details[/URL] - [URL="http://www.bakabt.com/131416-kaiji-triad.html"]download[/URL])
Oct 03 2010 13:49