Εδώ ήμουν έτοιμος να ψηφίσω Coulourful, μέχρι που είδα το πρώτο επισόδιο του nichijou.
Το colourful γιατί ήταν ίσως το καλύτερο anime που έχω δει για τις οικογενιακές σχέσεις. Αόριστο σε μερικά σημεία και ίσως συνηθισμένο, αλλά στο θέμα του άψογο.
Για τα υπόλοιπα:
Το wandering son ήταν μεν μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος των σχέσεων των 2 φύλων/επιλογής σεξουαλικότητας (δε θυμάμε από ποιόν έχω κλέψει αυτή την ατάκα....), αλλά σίγουρα δε μου προκάλεσε όσο ενδιαφέρον όσο το αποπάνω. Τα άπειρα embarasing moments επίσης σίγουρα δε βοήθησαν.
To madoka magicka απλά δε μου φάνηκε τόσο βαθύ όσο τα άλλα, αν και είχε μερικές καλές στιγμές.
Το Mawaru PeinguinDrum βασικά θα μπορούσε να γίνει από τα πολύ αγαπημένα μου. Ναι μεν είπε καλά αυτά που ήθελε να πει, αλλά θα προτιμούσα να ασχολιόταν περισσότερο/διαφορετικά με μερικούς από τους χαρακτήρες του, τα είχα γράψει και στο thread.
Souten kouro το αρχισά με τις προυποθέσεις να δω μια flawless αναπαράσταση των 3 kingdoms stuff, αντί αυτού πήρα τον Cao Cao να φωνάζει "amore!" στους λόφους και να χωρεύει τον χορό της κοιλιάς σε ευνούχους. Βασικά ok, αυτό δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά δε πήρα καθόλου συναίσθημα και σε πολλούς διαλόγους δεν έβγαζα νόημα, παρόλα αυτά διασκέδασα τα λίγα επισόδια που είδα (7 νομίζω? Τα fansubs σίγουρα δε βοήθησαν).
Από ότι μου είπαν έπρεπε να το δω σαν κατι πιο over the top. I blame kenny που με είχε προϊδεάσει έτσι.
Kimi to boku το βαρέθηκα.
Περιμένω επίθεση. To usagi drop από την άλλη ήταν τέλειο, δεν μπορώ να βρω κάτι να δικαιολογίσω γιατί δε το ψηφίζω
note: Σαφή κατάταξη δε νομίζω να γίνεται με τα παραπάνω, απλά ψήφισα βάση του τι πήρα από το καθένα.
Edited by Mad_Hatter, 27 February 2012 - 06:26.