Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

ΨΑΧΝΩ ΤΖΑΜΠΑ ΡΑΦΤΗ


  • Κλειδωμένο Θέμα Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο
17 replies to this topic

#1 Synestro史

Synestro史

    Never Delay

  • Members
  • 71 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 17:30

Λοιπον ο τιτλος τα λεει ολα απλα ψαχνω καποιον απο θεσσαλονικη που να ασχολειται με ραψιμο και να μπορει να βοηθησει σε κατασκευη στολων cosplay. :kill4u:
Δημοσιευμένη  εικόναIm not sharing food :D

#2 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 17:40

Tι εννοείς τζάμπα?Και ο ράφτης πως θα ζήσει,θα φωτοσυνθέτει?

#3 noname

noname

    Fade away

  • Members
  • 479 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 18:21

Tι εννοείς τζάμπα?Και ο ράφτης πως θα ζήσει,θα φωτοσυνθέτει?

+1 το τζάμπα πέθανε XDDD
Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#4 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3.281 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 19:06

Tι εννοείς τζάμπα?



πως λεμε "τζαμπα μάγκας", ετσι και "τζαμπα ραφτης"

#5 phm

phm

    Anime Ghost

  • Members
  • 1.807 Δημοσιεύσεις:
  • LocationOn the boundary of life and death

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 19:18

Maybe you should start sharing food :canthelp:
phmava.php

#6 Whitelighter

Whitelighter

    WHT Apricorn

  • Members
  • 668 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 19:19

Δέχομαι να σου ράψω μπλουζάκι με στάμπα «Είμαι τζαμπατζής».
Θα το κάνω τζάμπα.

Δημοσιευμένη  εικόνα

«Ίσως ο Megatron να 'κανε τελικά το λάθος που θα με κάνει αρχηγό των Decepticons!»


#7 jiohnis

jiohnis

    watashi wa ....

  • Members
  • 639 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 19:25

I don't think the guy had bad intentions . Απλά δεν το διατύπωσε σωστά ...

we_wont_forget_by_manga_wolf-d4hh3hj.png

Set by Mangawolf
My Animelist | My Mangalist

 


#8 Whitelighter

Whitelighter

    WHT Apricorn

  • Members
  • 668 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 25 Ιούλιος 2011 - 19:45

Βασικά, ούτε εγώ είχα bad intentions. Απλώς η ακατανίκητη επιθυμία να πω αστείο κατέληξε σε ένα post που με δείχνει κακοπροαίρετο. My bad.

Δημοσιευμένη  εικόνα

«Ίσως ο Megatron να 'κανε τελικά το λάθος που θα με κάνει αρχηγό των Decepticons!»


#9 Cassiel

Cassiel

    Hardcore 天使

  • Members
  • 1.607 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιούλιος 2011 - 16:07

Ράψτα μόνος.Ο καλύτερος τζάμπα ράφτης θα είσαι που θα κάνει και την δουλειά όπως ακριβώς θες εσύ:kakaka:


sigpic1127_9.gif
Watching the events of the cosmos unfold in tears and solitude

Greek Otaku's Essential Thread
Όλα τα Anime & Manga της Ελλάδας

My Contacts
Website || Page || E-Mail


#10 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιούλιος 2011 - 18:32

Λοιπον ο τιτλος τα λεει ολα απλα ψαχνω καποιον απο θεσσαλονικη που να ασχολειται με ραψιμο και να μπορει να βοηθησει σε κατασκευη στολων cosplay. :kill4u:

Και τσαμπα,και cosplay και θεσασλονικος?Πιο ευκολα θα βρεις την τανελορν παρα αυτο.

sc5bab.jpg


#11 acid black cherry

acid black cherry

    Mahjong Master

  • Members
  • 947 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιούλιος 2011 - 18:52

μπορεις επισης να πας σε ραφτη στην αλλη ακρη της πολης
να σου κανει κανονικη δουλεια και να την κανεις χωρις να πληρωσεις,
μετα να αλλαξεις τον τιτλο σε:

Ραφτης με ψαχνει ...τσαμπα!

i aku the shape-shifting master of darkness...
xhH5lXP.jpg


#12 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιούλιος 2011 - 23:34

μπορεις επισης να πας σε ραφτη στην αλλη ακρη της πολης
να σου κανει κανονικη δουλεια και να την κανεις χωρις να πληρωσεις,
μετα να αλλαξεις τον τιτλο σε:

Ραφτης με ψαχνει ...τσαμπα!

MIΛΑΜΕ ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ!!Respect απλα!!!:kakaka:

sc5bab.jpg


#13 ala1n

ala1n

    Anime Freak

  • Members
  • 330 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Ιούλιος 2011 - 01:42

Youtube Video

Δημοσιευμένη  εικόνα

#14 specialistas4

specialistas4

    Tech Guru

  • Banned
  • 2.153 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 29 Ιούλιος 2011 - 00:07

Μήπως εννοείς αφού είναι και καλοκαίρι,ότι ψάχνεις τζάμπα εισητήρια για το Πόρτο Ράφτη?
Όπως και να έχει αν θες απλά βοήθεια για να δημιουργήσεις cosplay και όχι να στο φτιάξει κάποιος δωρεάν πήγαινε σε κάποιο meeting και ρώτα,γίνονται συχνά στην Θεσσαλονίκη.Αν πάλι όχι,μάλλον δύσκολα τα πράγματα.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#15 Wriviet

Wriviet

    Starting...

  • Members
  • 5 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 29 Ιούλιος 2011 - 01:27

λοιπον ραφτης σε περιοδο οικονομικης κρισης που να ραβει τζαμπα :nosey:
δυσκολο να βρεις :P