Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Blazblue Calamity Trigger / Continuum Shift
#361
Καταχωρήθηκε 21 Νοέμβριος 2012 - 20:19
Επίσης φαίνεται πως το hitbox των throws μίκρυνε αρκετά
Suffer
#362
Καταχωρήθηκε 21 Νοέμβριος 2012 - 20:28
Ελα ρε μην μου πείς πως θα σου λείψει...
Μα και γαυτό το μιχ απ μεγάλοσε για να μην σπαμάρεται συνέχεια το θρόου εσκάπε.
Βtw το 6Α φαίνεται ακόμη πιο γρήγορο απο πριν, καθώς και μεγαλώνει το ζοουνινγκ
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Dim_Seigi: 21 Νοέμβριος 2012 - 20:30
#363
Καταχωρήθηκε 21 Νοέμβριος 2012 - 23:32
bullet
bullet
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IQbLPSOjF-4&feature=relmfu[/youtube]
Asstral finish
*waving intensifies*
#364
Καταχωρήθηκε 21 Νοέμβριος 2012 - 23:34
#365
Καταχωρήθηκε 22 Νοέμβριος 2012 - 00:05
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από glykouli_1: 22 Νοέμβριος 2012 - 00:06
#366
Καταχωρήθηκε 22 Νοέμβριος 2012 - 00:06
#367
Καταχωρήθηκε 22 Νοέμβριος 2012 - 00:15
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Χαρακτήρες με μούσι.
*waving intensifies*
#368
Καταχωρήθηκε 22 Νοέμβριος 2012 - 00:20
Δηλαδή ok, απλά γιατί.
#369
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 02:24
Well, κατ'αρχάς δεν μου άρεσε καθόλου η αλλαγή στο τόνο της φωνής του Hazama, την κατέστρεψαν. Από εκεί και πέρα, έχω την εντύπωση ότι ανέβηκε το pacing του παιχνιδιού, νομίζω ότι τα combos γίνονται πιο γρήγορα από πριν. Τα 214-D~A και B του Hazama δεν σε πάνε πλέον τόσο μακριά, κάτι πολύ άβολο. Παράλληλα δεν παρατήρησα κάποια χρήση του TK loop... Τζάμπα το μαθαίνω; Για το command dash του δεν ξέρω, μου φέρνει ανάμεικτα συναισθήματα...
#370
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 02:47
Το Gasshou δεν έχει τόσο knockback, αλλά με το κατάλληλο spacing μπορούμε πλέον να κάνουμε pickup me 5C οπουδήποτε στην οθόνη, οπότε ναι.
TK loops λένε πως δε δουλεύουν, θα δείξει στην πορεία όμως
Το command dash ήδη χρησιμοποιείται σε combos οπότε το 214D~66~B/whatever μάλλον θα αποτελεί legit combo path. Πέραν αυτού είναι ακόμη ένα option οπότε η προσθήκη του σίγουρα δεν είναι αρνητική
Η φωνή του είναι διαφορετική αλλά παραμένει SSS+ tier lel
Edit: το swag loop σίγουρα είναι έξω, βάλαν SMP στο Hiren οι άξεστοι
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από glykouli_1: 23 Νοέμβριος 2012 - 04:57
#371
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 11:36
#372
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 13:12
#373
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 14:21
Property που έχουν ορισμένες κινήσεις και ενεργοποιείται αν χρησιμοποιήσεις μια τέτοια κίνηση πάνω από μια φορά στο ίδιο combo, ανεβάζοντας το proration συνήθως αρκετά για να τελειώσει μετά από λίγα hits.
Επίσης στο CP είχαν τη φαεινή ιδέα να droppάρεται το κόμπο αυτόματα με το που μπαίνει το SMP
#374
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 14:28
#375
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2012 - 19:57