Λεμε να κανουμε Detroit Metal City group.
Για να μην χαλασουμε την εκπληξη, οποιος θελει να ερθει μαζι μας στις 19 Δεκεμβρη στο παρτυ των Akai Panda, pm me ή msn me στο asaph_ins@hotmail.com για περισσοτερες λεπτομερειες και ποιοι χαρακτηρες μας λειπουν.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Asaph: 20 Οκτώβριος 2009 - 14:38
misleading topic title


Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο





