Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

DMC Cosplay Group για Δεκεμβρη


  • Κλειδωμένο Θέμα Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο
17 replies to this topic

#1 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:06

Επειδη τελικα τα γκρουπακια ειναι πιο διασκεδαστικα.. :)
Λεμε να κανουμε Detroit Metal City group.
Για να μην χαλασουμε την εκπληξη, οποιος θελει να ερθει μαζι μας στις 19 Δεκεμβρη στο παρτυ των Akai Panda, pm me ή msn me στο asaph_ins@hotmail.com για περισσοτερες λεπτομερειες και ποιοι χαρακτηρες μας λειπουν.

Posted Image

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Asaph: 20 Οκτώβριος 2009 - 14:38
misleading topic title


#2 Vegetasmate

Vegetasmate

    Seku hara desu!!!

  • Members
  • 356 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:13

Επειδη τελικα τα γκρουπακια ειναι πιο διασκεδαστικα.. :)
Λεμε να κανουμε Detroit Metal City group.



you are killing you know that right?!!!!! you said much later!!! i have arrange for december......snif snif...:unlucky:

#3 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:16

Μαλλον προλαβαινουμε για Δεκεμβρη amai koibitto :)
Gomen! We can always team up with you later:)

#4 Vegetasmate

Vegetasmate

    Seku hara desu!!!

  • Members
  • 356 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:21

Μαλλον προλαβαινουμε για Δεκεμβρη amai koibitto :)
Gomen! We can always team up with you later:)


ouaaaaaa!! you always leave me behiiiind!!! bad asaphhhhh
:unlucky:

#5 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:29

No I iz good kitteh!
Here take this, it haz a flavur!

Cosplay Kitteh saiz "gomen"
Posted Image


Posted Image

#6 Tomodachi2

Tomodachi2

    Repairer of Reputation

  • Members
  • 915 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:50

Ντάξει...θα χαλάσει κόσμο αυτό αμα γίνει! :hahaha:
Και για να ρθετε στο πάρτυ, μη πάρετε ταξί και βλακείες! Με λεοφορείο ή τρενο να ρθετε! Θα ναι ασυγκριτη εμπειρία!

Χρειάζεστε 4 ατομα για τους βασικούς του γκρούπ και προαιρετικά αλλα 2 που θα ναι η manager και ο ultimate DMC fan groupie.

Αν και είναι πολύ δημοφιλές το DMC και αρκετά άτομα θα το σκέφτονταν, οστόσο μη ξεχνάμε πως στα μάτια των περισσότερων τα κοστούμια και το μακιγιάζ που απαιτούνται, μοιάζουν πολύ δύσκολα.
Για να αλαφρύνετε τον περισσότερο κόσμο απο τετοιο δυσταγμό, προτείνω να αρχίστετε να συνιστάτε τρόπους κατασκευής κοστουμιών και μακιγιάζ.
Ερευνήστε το λίγο στο νετ και δώστε συνδέσμους με χρήσιμες πληροφορίες...

(γιατί δυστυχώς, υπάρχει αρκετός κόσμος που βαριέται να το κανει αυτό μόνος του...)

#7 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 16:57

Λες ε? Εγω φοβαμαι μην θελουν οι γκρουπις να σκισουν τα ρουχα μου:P
Οχι λεωφορειο, με τα ποδια θα πρεπει να ερθουμε!

Τουλαχιστον εγω θα το φτιαξω from scratch, θα ποσταρω και φοτος οσονουπω με τους χαρακτηρες για πιο αναλυτικα

#8 Fingolfin

Fingolfin

    High King of the Noldor

  • Retired Staff
  • 1.434 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 20:31

Χρειάζεστε 4 ατομα για τους βασικούς του γκρούπ και προαιρετικά αλλα 2 που θα ναι η manager και ο ultimate DMC fan groupie.

Μην ντρέπεσαι, πες τον όπως λέγεται κανονικά...τον Pig of Capitalism!:roar:
Δημοσιευμένη  εικόνα
''Πλημμυρισμένος από οργή και απελπισία,καβάλησε το Ροχάλλορ,το μεγάλο του άλογο. Διέσχισε το Ντορ-νου-Φάουγκλιθ σαν άνεμος μέσα στη σκόνη και όσοι είδαν την επίθεσή του το έβαλαν στα πόδια.Κι έφτασε στις πύλες της Άνγκμπαντ και σάλπισε το βούκινό του,χτύπησε τις μπρούτζινες πόρτες και προκάλεσε τον Μόργκοθ να βγει να πολεμήσουν.'' Το Σιλμαρίλλιον
My AMV in animemusicvideos.org Δημοσιευμένη  εικόνα .aNiMe//GR IRC channel Δημοσιευμένη  εικόνα

#9 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Οκτώβριος 2009 - 20:59

Oxι τον αλλον ελεγε νομιζω, τον ψηλο :)

SPANKING FUUURIIINKATTTOOOOONNNNNNNNNN

#10 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2009 - 14:46

Νταξει, παιδια κανας τρελος για να κανει Camus?
Someone? ANYone?
onegai?

#11 Vetus

Vetus

    Rocked'N'Loaded!

  • Banned
  • 1.116 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Οκτώβριος 2009 - 18:09

Yπάρχουν άτομα που ψήνονται να κάνουν οπαδούς των DMC; Αν ναι, ψήνομαι να κάνω τον οπαδό με το άσπρο πουκάμισο, το μακρύ μαλλί και το ρολόι χειρός (τι πιο εύκολο για τεμπέληδες cosplayers σαν κι εμένα :P ).

#12 Atridis

Atridis

    Anime Fan

  • Members
  • 172 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Οκτώβριος 2009 - 23:22

Νταξει, παιδια κανας τρελος για να κανει Camus?
Someone? ANYone?
onegai?


θα το εκανα εγω γιατι τo ειχα στο μυαλο μου πολλη καιρο να το κανο μονος μου αλλα δυστηχος ειμαι σε αλλο group

#13 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2009 - 01:55

Ναι το ξερω, γιαυτο και τωρα που μπηκα νομιζα οτι ηρθε κανεις να γραψει για να μπει στο γκρουπ και εφαγα ακυρο :P

#14 Lucy-Nyu

Lucy-Nyu

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 339 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2009 - 13:13

βασικα δεν ειναι πως τρως ακυρο ,,ειναι πως οι χαρακτηρες ειναι δυσκολοι σχετικα και λιγοι.αλλα ετσι και βρειτε κανεναν να κανει το γουρουνι του καπιταλισμου θα σκισετε!γιαχουυυυυ!!!επισης μια καλη ιδεα ειναι αν κανεις εχει μικρο αδερφακι,να το ντυσει οπως ηταν το μικρο το κοριτσακι που ειχε παει στη συναυλια με τους γοννεις του :P
Δημοσιευμένη  εικόνα

#15 Asaph

Asaph

    Okama's way

  • Members
  • 158 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 23 Οκτώβριος 2009 - 12:26

"Aw ah want ith your puthy!"

"Ναι, πλακα θα χε Lucy αλλα το να τραβας το μικρο αδερφακι/ξαδερφακι σου σε ενα μπαρακι βραδιατικα past their bedtime (:P) ειναι πολυ ανευθυνο πραγμα", ειπε ο Johannes Krauser II και ετρεξε να προλαβει το τραμ για την κολαση.