Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Εθελοντές για την δημιουργία Group Cosplay


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 Kurosaki_Angellust

Kurosaki_Angellust

    Achieved Bankai

  • Members
  • 254 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Μάιος 2009 - 15:14

Thanks! i na kano ola mporo na ta kano ektos apo to na psiloso!!! He he. Ki omos tha anevo epipedo ipahoun xaraktires pou mou tairiazoun pio poli. Ixa omos 2 meres gia na ftiakso kati giafto epeleja ton orochimaru.Ipia kai poli gala alla ine mallon arga gia na psiloso. Me ides lipon. skepsou na ditho Hinata i kalytera Neji. Afto malista!! Esi pios isoun pou isoun pos isoun?


Προς θεου οταν ειπα Να ανεβεις κιαλο δεν ενοουσα υψος αλλα επιπεδο κοσπλει, δλδ ηθελα να πω οτι ειναι ηδη παρα πολυ καλο και πετυχημενο αυτο που εκανες :P
εγω δυστηχως δεν ειχα ντυθει αλλα ειμουν ο τυπος με τα spiky hair και με τα μαυρα μπλουζα και πουκαμισο wesc, ισως δυσκολο να με θυμασε απο τα 200 ατομα :P
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#17 mysticismlover

mysticismlover

    Anime Freak

  • Members
  • 306 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Μάιος 2009 - 16:18

κάτι άσχετο
http://www.youtube.com/watch?v=2a4gyJsY0mc



btw για cosplay έχει σκεφτεί κανείς από ποιο anime ?

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από mysticismlover: 03 Μάιος 2009 - 16:38


#18 bijomarou

bijomarou

    Starting...

  • Members
  • 10 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Μάιος 2009 - 20:53

Προς θεου οταν ειπα Να ανεβεις κιαλο δεν ενοουσα υψος αλλα επιπεδο κοσπλει, δλδ ηθελα να πω οτι ειναι ηδη παρα πολυ καλο και πετυχημενο αυτο που εκανες :P
εγω δυστηχως δεν ειχα ντυθει αλλα ειμουν ο τυπος με τα spiky hair και με τα μαυρα μπλουζα και πουκαμισο wesc, ισως δυσκολο να με θυμασε απο τα 200 ατομα :P


Το είχα καταλάβει φίλε μου! Απλά είπα να σχολάσω! Κι εγώ εννοώ να ανέβω επίπεδο στο cosplay.
Εχεις δίκιο δεν σε θυμάμαι. Δε μου λές είδες το βιντεάκι που ανέβασε στο youtube η akaipanda για εκείνη την βαδιά; Εγώ δεν την πέτυχα την φαση, θα ήταν ή πριν έρθουμε ή αφού έφυγα.

τσάκω το link:
YouTube - Love tropicana akai panda cosplay party

#19 Kurosaki_Angellust

Kurosaki_Angellust

    Achieved Bankai

  • Members
  • 254 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 03 Μάιος 2009 - 21:18

hmm αν και εμεινα εκει μεχρι το πρωι μαλλον θα ημουν εξω εκεινη την ωρα μιας και στο συγκεκριμενο ειμασταν τοσοι πολλοι που καθομασταν πολυ εξω :P
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#20 Namida

Namida

    Nihao

  • Members
  • 1.108 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 04 Μάιος 2009 - 23:26

Δεν θυμάμαι τι ώρα ακριβώς έπαιξε το κομμάτι, πρέπει να ήταν κάπου στη μια και μισή περίπου, λίγο μετά την κλήρωση.
Όσο για το κοσπλέι γκρουπ, όπως είπα και στον χάος, είναι δύσκολο εγχείρημα. Όσο πιο πολλά άτομα, τόσα περισσότερα προβλήματα προκύπτουν. Είναι βασικό να δημιουργηθεί πρώτα η ομάδα, να δείτε ποιοι είστε, και μετά να επιλέξετε το θέμα που σας ταιρίαζει.
Όσο για το ακάτσουκι κοσπλέι, υποτίθεται ότι ήταν μυστικό...
Spoiler:



#21 Lucy-Nyu

Lucy-Nyu

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 339 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Αύγουστος 2009 - 02:47

νταξι τωρα εχω ηδη βρει μια παρεουλα 5 ατομων για κοσπλει,

αλλα γενικα για να ξερει και ο κοσμος,με ενδιαφερει το αθλημα και σαφως το ομαδικο κοσπλει ειναι πολυ πιο ωραιο οποτε ειμαι μεσα για την επομενη φορα και οτι ιδεες ριχτουν στ τραπεζι
εγω εδω ειμαι
Δημοσιευμένη  εικόνα

#22 Haru-chan

Haru-chan

    Starting...

  • Members
  • 21 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 18 Φεβρουάριος 2010 - 22:20

Εεε... ξέρω ότι είναι λίγο αργά αλλά θα ήθελα να δηλώσω συμμετοχή... Τώρα βέβαι παίζει και η ηλικία αλλά.... = /

#23 Tenshi

Tenshi

    Murciélago

  • Members
  • 1.256 Δημοσιεύσεις:
  • LocationEl Salonica

Καταχωρήθηκε 22 Φεβρουάριος 2010 - 03:42

retarded reply...

Tiger-stock-blog-header.jpg