Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Our DnD [τίτλος αργότερα] ((OOC συζήτηση))


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#151 karkas

karkas

    Μελλοντικός Μονοσάνδαλος

  • Members
  • 261 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Μάιος 2008 - 18:48

μισο θα κοιταξω μην εγινε κανα λαθος , αλλα βαγγο, επειδη μερικα μου ξεφευγουν, 1η φορα παιζω ετσι, μην ξεχνιεσαι και συ οκ?

#152 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Μάιος 2008 - 20:17

Ο φίλος Ptomahawk παρατήρησε κάτι σωστό. Αν θα ποστάρετε το attack roll για να δείτε αν πέτυχε η επίθεση (για τους fighters είναι αυτό) και θα σας λέω αν βρήκατε στόχο για να ρίξετε damage ή αν θα ποστάρετε attack κ damage μαζί. Για να μην πήξουμε στα posts προτείνω να βάζετε σε ένα post attack και damage δίπλα δίπλα για συντομία. Βέβαια, το θέμα είναι αν οι επόμενοι παίκτες θα ξέρουν πώς πήγε η επίθεση για να δουν πώς θα κινηθούν.

Λοιπόν, όπως πιθανότατα γνωρίζετε κάθε γύρος μάχης κρατά 6 δευτερόλεπτα, στα οποία θεωρητικά οι παίκτες κινούνται ταυτόχρονα. Οπότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι όταν ο Swordsage π.χ. χτυπάει τον στόχο, με μικρή διαφορά αλλά και πάλι σχεδόν ταυτόχρονα, ο Wizard ρίχνει ένα spell και ο Rogue κάνει Sneak Attack, κτλ...
Ούτως ή άλλως στο τέλος κάθε γύρου θα δίνω περιγραφή και ανανεωμένο πινακάκι με stats, οπότε προτείνω να σας δίνω τότε το αποτέλεσμα της επίθεσής σας. Λίγο πολύ βλέποντας που έχει επιτεθεί ο άλλος και με τι attack modifier μπορείτε να δείτε πάνω κάτω αν πέτυχε τον στόχο.

Καμμιά αντίρηση ή αντιπρόταση;
Δημοσιευμένη  εικόνα
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#153 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2008 - 20:15

OMG!!! σορρυ εκανα ποστ με λαθος account (με του αδρφου μου για την ακριβεια) soz

Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα


#154 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2008 - 20:40

No problem. Όταν μπορέσει ο Spawn_I με τον Player_By_Post, ή κάποιος άλλος mod ας το σβήσει και το ξαναγράφεις.

Και κάτι άσχετο. Όταν ρίχνετε το attack roll τσεκάρετε το άθροισμα μήπως έφερε 20 στο ζάρι, γιατί το giantitp.com δεν το διευκρινίζει στα posts. Αν δείτε ότι έκατσε 20 στο ζάρι π.χ ρίξετε 1d20+4 και φέρει 24, τότε, ξαναρίχνετε σε 2ο post attack για να επιβεβεαιωθεί το critical hit και από κάτω το crit. dmg.

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι επειδή όταν ρίχνουμε 20 στο d20 (ή όσο απαιτεί το όπλο για critical) αυτό λέγεται critical threat. Για να επιβεβαιωθεί το critical hit πρέπει να γίνει και 2ο attack roll που να περνά το AC του στόχου. Να σημειωθεί ότι αν το crtical range του όπλου είναι αυξημένο (π.χ 19-20), το attack roll θα πρέπει ούτως ή άλλως να διαπερνά το AC του στόχου, οπότε αν attack roll = 19+4 = 23 και AC = 24 τότε όχι μόνο δεν υπάρχει critical threat αλλά η eπίθεση δεν πετυχαίνει καν.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από dmvagos: 13 Μάιος 2008 - 21:14

Δημοσιευμένη  εικόνα
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#155 Ptomahawk

Ptomahawk

    Σενιορ Ρεσερτσερ στα ΒeeTas

  • Members
  • 701 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2008 - 21:10

πόσταρε από κάτω με το κανονικό σου account ώστε να τελειώσει ο γύρος και να συνεχίσουμε και όταν μπορέσει ο Spawn το σβήνει.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#156 karkas

karkas

    Μελλοντικός Μονοσάνδαλος

  • Members
  • 261 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Μάιος 2008 - 13:08

Βαγγο πες μου αν πετυχαινει το Save του Imp, για να ξερω αν μπορω να κανω sneak attack

#157 Melkor

Melkor

    逸楽生活

  • Members
  • 2.051 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Μάιος 2008 - 14:52

ptomahawk με 10 anged touch attack sto imp, ουτε με σφαιρες

1345977285497_zps066ae44a.jpg


#158 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Μάιος 2008 - 18:22

Βαγγο πες μου αν πετυχαινει το Save του Imp, για να ξερω αν μπορω να κανω sneak attack


Σκέψου ότι πριν έφερε 13 και δεν πέτυχε. Τώρα με 10, λιγάαααακι δύσκολο..
Δημοσιευμένη  εικόνα
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#159 Ptomahawk

Ptomahawk

    Σενιορ Ρεσερτσερ στα ΒeeTas

  • Members
  • 701 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Μάιος 2008 - 19:34

Καταραμένο ζάρι μόνο εδώ δεν φέρνεις καλές ζαριές. Σήμερα κόντεψα να σφάξω το πάρτυ που παίζω αλλά τελικά επέζησαν.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#160 Jimakos

Jimakos

    Starting... The Game!

  • Members
  • 60 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Μάιος 2008 - 23:10

Sorry παίδες για το καθυστερημένο ποστ μου αλλά έχω λιώσει στην δουλειά!
Από βδομάδα θα είμαι πιο συνεπής!(ελπίζω...)

#161 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2008 - 09:55

Ποσο xp εχουμε ηδη?

Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα


#162 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1.906 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2008 - 10:15

έχουμε 10125 και πέρνουμε level στα 15000 (του χρόνου δηλαδή ;p)
p.s. τελικά έχω 4 ranks στο tumble x.x

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Six Winged Angel: 15 Μάιος 2008 - 10:23


#163 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2008 - 14:46

Βασικά αυτή ήταν δοκιμαστική μάχη για να δω πώς θα πάει το σύστημα. Η επόμενη θα είναι πιο σοβαρή με περισσότερα XP.
Δημοσιευμένη  εικόνα
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#164 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 16 Μάιος 2008 - 15:24

Μπορω πιστευω να αλλαξω τα spells μου τωρα?

Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα


#165 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 16 Μάιος 2008 - 15:49

Yep! 'Οποτε κάνετε rest μπορείτε να αλλάζετε και τα spells σας.
Δημοσιευμένη  εικόνα
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel