Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Our DnD [τίτλος αργότερα] ((OOC συζήτηση))


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#151 karkas

karkas

    Μελλοντικός Μονοσάνδαλος

  • Members
  • 261 posts

Posted 12 May 2008 - 18:48

μισο θα κοιταξω μην εγινε κανα λαθος , αλλα βαγγο, επειδη μερικα μου ξεφευγουν, 1η φορα παιζω ετσι, μην ξεχνιεσαι και συ οκ?

#152 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 12 May 2008 - 20:17

Ο φίλος Ptomahawk παρατήρησε κάτι σωστό. Αν θα ποστάρετε το attack roll για να δείτε αν πέτυχε η επίθεση (για τους fighters είναι αυτό) και θα σας λέω αν βρήκατε στόχο για να ρίξετε damage ή αν θα ποστάρετε attack κ damage μαζί. Για να μην πήξουμε στα posts προτείνω να βάζετε σε ένα post attack και damage δίπλα δίπλα για συντομία. Βέβαια, το θέμα είναι αν οι επόμενοι παίκτες θα ξέρουν πώς πήγε η επίθεση για να δουν πώς θα κινηθούν.

Λοιπόν, όπως πιθανότατα γνωρίζετε κάθε γύρος μάχης κρατά 6 δευτερόλεπτα, στα οποία θεωρητικά οι παίκτες κινούνται ταυτόχρονα. Οπότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι όταν ο Swordsage π.χ. χτυπάει τον στόχο, με μικρή διαφορά αλλά και πάλι σχεδόν ταυτόχρονα, ο Wizard ρίχνει ένα spell και ο Rogue κάνει Sneak Attack, κτλ...
Ούτως ή άλλως στο τέλος κάθε γύρου θα δίνω περιγραφή και ανανεωμένο πινακάκι με stats, οπότε προτείνω να σας δίνω τότε το αποτέλεσμα της επίθεσής σας. Λίγο πολύ βλέποντας που έχει επιτεθεί ο άλλος και με τι attack modifier μπορείτε να δείτε πάνω κάτω αν πέτυχε τον στόχο.

Καμμιά αντίρηση ή αντιπρόταση;
Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#153 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 posts

Posted 13 May 2008 - 20:15

OMG!!! σορρυ εκανα ποστ με λαθος account (με του αδρφου μου για την ακριβεια) soz

Posted ImagePosted Image


#154 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 13 May 2008 - 20:40

No problem. Όταν μπορέσει ο Spawn_I με τον Player_By_Post, ή κάποιος άλλος mod ας το σβήσει και το ξαναγράφεις.

Και κάτι άσχετο. Όταν ρίχνετε το attack roll τσεκάρετε το άθροισμα μήπως έφερε 20 στο ζάρι, γιατί το giantitp.com δεν το διευκρινίζει στα posts. Αν δείτε ότι έκατσε 20 στο ζάρι π.χ ρίξετε 1d20+4 και φέρει 24, τότε, ξαναρίχνετε σε 2ο post attack για να επιβεβεαιωθεί το critical hit και από κάτω το crit. dmg.

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι επειδή όταν ρίχνουμε 20 στο d20 (ή όσο απαιτεί το όπλο για critical) αυτό λέγεται critical threat. Για να επιβεβαιωθεί το critical hit πρέπει να γίνει και 2ο attack roll που να περνά το AC του στόχου. Να σημειωθεί ότι αν το crtical range του όπλου είναι αυξημένο (π.χ 19-20), το attack roll θα πρέπει ούτως ή άλλως να διαπερνά το AC του στόχου, οπότε αν attack roll = 19+4 = 23 και AC = 24 τότε όχι μόνο δεν υπάρχει critical threat αλλά η eπίθεση δεν πετυχαίνει καν.

Edited by dmvagos, 13 May 2008 - 21:14.

Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#155 Ptomahawk

Ptomahawk

    Σενιορ Ρεσερτσερ στα ΒeeTas

  • Members
  • 701 posts

Posted 13 May 2008 - 21:10

πόσταρε από κάτω με το κανονικό σου account ώστε να τελειώσει ο γύρος και να συνεχίσουμε και όταν μπορέσει ο Spawn το σβήνει.
Posted Image

#156 karkas

karkas

    Μελλοντικός Μονοσάνδαλος

  • Members
  • 261 posts

Posted 14 May 2008 - 13:08

Βαγγο πες μου αν πετυχαινει το Save του Imp, για να ξερω αν μπορω να κανω sneak attack

#157 Melkor

Melkor

    逸楽生活

  • Members
  • 2,051 posts

Posted 14 May 2008 - 14:52

ptomahawk με 10 anged touch attack sto imp, ουτε με σφαιρες

1345977285497_zps066ae44a.jpg


#158 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 14 May 2008 - 18:22

Βαγγο πες μου αν πετυχαινει το Save του Imp, για να ξερω αν μπορω να κανω sneak attack


Σκέψου ότι πριν έφερε 13 και δεν πέτυχε. Τώρα με 10, λιγάαααακι δύσκολο..
Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#159 Ptomahawk

Ptomahawk

    Σενιορ Ρεσερτσερ στα ΒeeTas

  • Members
  • 701 posts

Posted 14 May 2008 - 19:34

Καταραμένο ζάρι μόνο εδώ δεν φέρνεις καλές ζαριές. Σήμερα κόντεψα να σφάξω το πάρτυ που παίζω αλλά τελικά επέζησαν.
Posted Image

#160 Jimakos

Jimakos

    Starting... The Game!

  • Members
  • 60 posts

Posted 14 May 2008 - 23:10

Sorry παίδες για το καθυστερημένο ποστ μου αλλά έχω λιώσει στην δουλειά!
Από βδομάδα θα είμαι πιο συνεπής!(ελπίζω...)

#161 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 posts

Posted 15 May 2008 - 09:55

Ποσο xp εχουμε ηδη?

Posted ImagePosted Image


#162 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 15 May 2008 - 10:15

έχουμε 10125 και πέρνουμε level στα 15000 (του χρόνου δηλαδή ;p)
p.s. τελικά έχω 4 ranks στο tumble x.x

Edited by Six Winged Angel, 15 May 2008 - 10:23.


#163 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 15 May 2008 - 14:46

Βασικά αυτή ήταν δοκιμαστική μάχη για να δω πώς θα πάει το σύστημα. Η επόμενη θα είναι πιο σοβαρή με περισσότερα XP.
Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#164 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 posts

Posted 16 May 2008 - 15:24

Μπορω πιστευω να αλλαξω τα spells μου τωρα?

Posted ImagePosted Image


#165 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 16 May 2008 - 15:49

Yep! 'Οποτε κάνετε rest μπορείτε να αλλάζετε και τα spells σας.
Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel