Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]
#1291
Posted 16 January 2012 - 16:05
#1292
Posted 16 January 2012 - 17:41
Double-agent roles
—"Godfather", "Traitor", "Possessed", "Undercover Cop", etc.
The Traitor is not a mafioso, but works with their vote during the day cycle to protect the Mafia and hamper the town (he wins only with a Mafia victory).[39] Conversely, "The rat", "stool pigeon" or "undercover cop" is a mole within the Mafia group (winning with the innocents). The "stool pigeon" may be the only optional role in play[40] —one of the few modern forms played without an investigative role. The "stool pigeon" is often used in midwestern Mafia games.
"Judas" is an innocent who survives but becomes a "Traitor" when lynched (or vice versa, becoming a "Rat").
There is an alternative definition of "Godfather" role from the Alignment role Godfather (who is immune to alignment-detection). This "Godfather" behaves as a standard mafioso, but wakes again (after the Mafia sleep) for an extra kill. This Godfather-role wins only if he survives.
Μπορούμε να βάλουμε την παραλλαγή του Godfather που'χω σημειώσει με bold;
Πηγή.
Avatar & signature by Kai
#1293
Posted 16 January 2012 - 18:05
#1294
Posted 16 January 2012 - 18:11
Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.
#1296
Posted 16 January 2012 - 18:40
Πχ.
> Οι επιθεωρητές να είναι δύο και ίσως να έχουν έναν "Δημοσιογράφο" ή κάτι παρόμοιο να τους βοηθάει.
> Ο ρόλους του γιατρού να αντικατασταθεί απο έναν "Ιατροδικαστή" που θα συνεργάζονται. Ο 'Ιατροδικαστής" δεν θα προστατεύει αλλά θα ενημερώνεται ποιος σκότωσε ο Vigilante και ποιον οι δολοφόνοι και να προσπαθεί να αλλάξει τα ρεύματα.
#1297
Posted 16 January 2012 - 18:48
και γω ειμαι μεσα σε καινουργιους ρολους αλλα ειμαι κατα του να αλλαξουμε τους παλιους. επειδη μπαινουμε πολα ατομα πλεον το παιχνιδι σηκωνει αυτους τους παραπανω ρολους αλλα ας μη ξεχασουμε τη βασικη λογικη του..
#1298
Posted 16 January 2012 - 18:58
Παρόλα αυτά, είμαι υπερ των ρόλων που δοκιμάστηκαν σ'αυτό το παιχνίδι να παραμείνουν, να αλλάξουν όμως και λιγο οι επιθεωρητές που στο κάτω κάτω, και σ'αυτό και στο προηγούμενο -και δεν ξέρω στα άλλα δύο- αποδείχθηκαν όχι και τόσο δυνατοί. Πραγματικά μου άρεσε πολύ η ιδέα του ενός επιθεωρητή και των δύο λακέδων του γιατί βοηθάει και θα υπάρχει καλύτερη αντεπίθεση κι έτσι το παιχνίδι θα γίνει και πιο εγκεφαλικό ακόμα. ^^ Ο Priest τι είπαμε ότι κάνει?
#1299
Posted 16 January 2012 - 19:07
Πάντως αυτό που λες matassos για την ηθική, ούτως ή άλλως πάντα θα είναι θέμα. Απλά με τον γιατρό (που στο κάτω-κάτω μπορείς να προστατέψει και δολοφόνο), τον vigilante να κόβει βόλτες, την πόρνη που θα μπορεί να σταματήσει τον ρόλο κάποιου το βράδυ, τον παπά που θα έχει σημαντικό ρόλο τη μέρα και άλλους τόσους δολοφόνους... Ε, τρία άτομα που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, μέσα σε έναν τόσο μεγάλο αριθμό ατόμων, και ενώ πρέπει να ταυτόχρονα να κρύβονται, τι θα πρωτοκάνουν; Εκτός των άλλων, αν αφήσουν οι 2 το παιχνίδι νωρίς όπως έγινε πέρσι, άντε ο τρίτος να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
#1300
Posted 16 January 2012 - 19:10
#1301
Posted 16 January 2012 - 19:13
#1302
Posted 16 January 2012 - 19:15
3 επιθεωρητές ρωτάνε για 2
4 ρωτάνε για 3
Και κάτι που θα επιμείνω, να μην μπορούν να ανακαλύψουν το γιατρό ή τον βίτζι
#1303
Posted 16 January 2012 - 19:21
Αλλά θα επιμείνω στο μία ερώτηση την φορά. Οι δύο είναι πολλές. Πόσο μάλλον οι τρεις. Και μην ξεχνάμε ότι θα γνωρίζονται και θα μπορούν να εφαρμόζουν και τακτικές που μόνοι τους δε μπορούν, αρα θα παγιδεύουν ευκολότερα. Αν τώρα αυτή η οργανωμένη ομάδα έχει πολλές ερωτήσεις μπορεί να τους βρουν πολύ εύκολα. Στατιστικά να το δεις, δεν είναι και τόσο...δίκαιο στους δολοφόνους. Παρόλα αυτά αν είναι να μπουν οι λακέδες καλύτερα να τους ζητά ο επιθεωρητής κι όχι στην τύχη. Αν είναι να γνωρίζονται απλώς μεταξύ τους...ε, είπαμε κλήρωση.
#1304
Posted 16 January 2012 - 19:26
Επίσης ο ρόλος του vigilante θέλει πράγματι αλλαγές. Μιά πρόταση είναι να ξεκινά με 5 ή 4 βολές αλλά κάθε φορά που χτυπά αθώο να έχει ως ποινή το να χάνει μία. Έτσι θα μπαίνει στο τρυπάκι να σκέφτεται καλά πριν πυροβολήσει.
Κάτι επειδή αναφέρθηκε για τον προδότη. Υπάρχει μια παραλλαγή που είχα δει σε ένα παιχνίδι και είχε να κάνει με ρόλο προδότη-υπό συνθήκη. Με λίγα λόγια αν στα μέσα ενός παιχνιδιού έμεναν λιγότεροι από τους μισούς δολοφόνους ζωντανούς, τότε καποιος αθώος άλλαζε πλευρά και πήγαινε με το μέρος τους. Το σκεπτικό ήταν να ρυθμιστεί το balance του παιχνιδιού σε περίπτωση που η πλάστιγγα έκλινε πολύ εναντίον των δολοφόνων και να το κάνει πιο ενδιαφέρον (Μην ξεχνάμε πως το παιχνίδι των δολοφόνων είναι όλο το θέμα). Δυστυχώς, σε εκείνο το παιχνίδι δεν είχε εκπληρωθεί η συνθήκη και δεν είδα πως λειτούργησε και δεν είμαι σίγουρος αν θα πρέπει ποτέ να το δοκιμάσουμε.
#1305
Posted 16 January 2012 - 19:29
Και κάτι που θα επιμείνω, να μην μπορούν να ανακαλύψουν το γιατρό ή τον βίτζι
Εγώ συμφωνώ με αυτό. Να τους βλέπουν ως αθώους. Δεν αλλάζει κάτι αν μάθουν για το αθώος ή γιατρός/εκδικητής, πέρα από το ότι μπορεί να τους ξεφύγει στους δολοφόνους, ή να μπουν στον πειρασμό να επικοινωνήσουν με εκείνους παρατύπως για να ζητήσουν προστασία. Καλύτερα να μη δώσουμε τέτοιες ευκαιρίες.
Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.