Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]
#61
Καταχωρήθηκε 20 Μάρτιος 2008 - 14:39

#62
Καταχωρήθηκε 25 Μάρτιος 2008 - 21:46
#63
Καταχωρήθηκε 25 Μάρτιος 2008 - 21:59

Μεσα χαλαρα

#64
Καταχωρήθηκε 25 Μάρτιος 2008 - 22:22
Ανυπομονω να αρχισει!Αχ ευχομαι να ειμαι ο Kira!
#65
Καταχωρήθηκε 25 Μάρτιος 2008 - 22:54

Κλείνω και εγώ μια θέση προκαταβολικά...

#66
Καταχωρήθηκε 25 Μάρτιος 2008 - 23:01

いつでも今日が、いちばん楽しい日

#67
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 00:15


Καλο μου ακουγεται, αλλα απο οτι βλεπω θελει πολλα ατομα. Ειμαι μεσα

#68
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 00:48

«Ίσως ο Megatron να 'κανε τελικά το λάθος που θα με κάνει αρχηγό των Decepticons!»
#69
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 04:12

(οσο για ρολους δεν λεω ποιος θελω να μαι για να μην δωσω υποψιες...χεχε)
#70
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 04:48
Που υπογραφουμε?
Off: καληνυχτα

#71
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 09:05
2. συζήτηση για το επόμενο
3. συμμετοχές θα ζητήθούν αφού καταλήξουμε κάπου...
--------------------------------------------------------------------
1. σε γενικές γραμμές πήγε καλά αλλά μπορούσε και σαφώς καλύτερα. Κάπου ατονούσε το ενδιαφέρον. Παιδιά δυστυχώς όταν το μέσο παιχνιδιού είναι το φόρουμ τα πράγματα δεν είναι άμεσα. Και θα πάρει παραπάνω χρόνο. υπομονή , τι να κάνουμε; Μην το παρατάτε έτσι έυκολα όμως. Έχω βάλει κάποια προσπάθεια πάνω σε αυτό , μου τρώει κάποιες ώρες μη με "φτύνετε".
Μελανό σημείο στο προηγούμενο παιχνίδι η εμφάνιση του ΠΜ [unfair θα έλεγα]. Θα ήθελα να μην επαναληφθεί σε επόμενα παιχνίδια...
Πείτε και οι παίκτες καμία γνώμη
2.
- Θα το αναλάβει να το στήσει κανείς;
- Με ποιους κανόνες/ρόλους θα παίξουμε;
- Θα ασχοληθείται ή πάλι ενθουσιασμός στην αρχή και μετά βαρεμάρα
3. περιμένουμε
#72
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 12:55
Ευτυχώς που ειπώθηκε. Ήταν η κίνηση που απλά κατέστρεψε το παιχνίδι. Εδώ μερικοί θα πεταχτούν και θα πουν "σε τσούζει γιατί ήσουν δολοφόνος". Όχι, κύριοι. ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΤΗ χάθηκε το 95% του suspense του παιχνιδιού. Το αποτέλεσμα το είδατε, μετά από αυτήν την κίνηση τελείωσε το παιχνίδι σε τρεις γύρους.Μελανό σημείο στο προηγούμενο παιχνίδι η εμφάνιση του ΠΜ [unfair θα έλεγα]. Θα ήθελα να μην επαναληφθεί σε επόμενα παιχνίδια...
Ό,τι κι αν σκεφτήκαμε για να το μπαλώσουμε ήταν απλά ανεπαρκές. Το αντίστοιχό αυτής της κίνησης στον κόσμο του παιχνιδιού ήταν σαν να κατέβαινε ο θεός και να φωνάζει "ο Sanosuke είναι επιθεωρητής".
You DON'T DO that. Σε τέτοια παιχνίδια μιλάει η πειθώ, όχι τα screenshots.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#73
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 13:22
απλα ειχα τσατιστει κα ιεγω λιγο κια δεν το πολυσκεφτηκα πριν το κανω.
#74
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 16:05

Συμφωνώ για το unfair του ΠΜ. Για το επόμενο παιχνίδι μπορούμε να δοκιμάσουμε αυτό το Death Note σενάριο, αρκεί να το προσαρμόσουμε στα δεδομένα μας.

#75
Καταχωρήθηκε 26 Μάρτιος 2008 - 18:37