Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]
#3136
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 21:26
well καλη τυχη σε ολους!!
και βαλτε με possible runner up no.2 XD
#3137
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 21:46
Το πρόβλημα είναι στους άλλους δυο. Η πόρνη (κανονικά ο silencer) δεν μπορεί να δουλέψει ως third party, γιατί είναι φανεροί στους υπόλοιπους αυτοί που θα επιλέγει οπότε θα τους σκοτώνουν για να την εμποδίσουν να κερδίσει. Το θύμα του οδοντίατρου τι εννοείς ν' αλλάξει την ψήφο του, να έχει ψηφίσει έναν την προηγούμενη και να μην τον ξαναψηφήσει την επόμενη; Κι αν αυτός έχει πεθάνει στο μεταξύ;
Δε μπορούμε να βάλουμε μόνο τον τζογαδόρο γιατί θα έχουμε πρόβλημα με το balance. Άλλες προτάσεις;
Ξαναλέω πως το θέμα είναι να μην καθυστερούν οι νύχτες. Αν στέλνετε όλοι pm μόλις πέσει η νύχτα, δε θα υπάρχει πρόβλημα να πάμε και 18, αφού βλέπω πως θέλουν να παίξουν κι άλλοι, αλλά μέχρι εκεί το πολύ. Αρκεί να βρούμε το κατάλληλο formation με τους κατάλληλους ρόλους.
Τη Voodoo Lady τη θέλετε ή να βάλω τον Interceptor? Οι δολοφόνοι να έχουν kill τις νύχτες αν πεθάνουν witch και voodoo lady, ή ακόμα και τότε καθόλου;
redqueen μπαίνεις για second runner up.
#3138
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 21:55
To 50% θα επιλέγεται τυχαία από εμένα, τον GM, μαζί με τους mods που επιβλέπουν το παιχνίδι. Δικαστής δεν υπάρχει, σε περίπτωση ισοψηφίας η επιλογή για το ποιος τελικά θα πεθάνει θα είναι ξανά τυχαία.
Σε ισοψηφία να μην είναι τυχαίο. Πες πχ ότι ο Χ έχει 5 ψήφους, ο Ψ 5 και είναι κανάς δυο ακόμα που έχουν από 2-3 ψήφους. Μπορεί κάποιοι από αυτούς που ψήφισαν άτομα εκτός από τους Χ,Ψ να θέλουν να αλλάξουν.
Δολοφόνοι: Στόχος σας είναι να εξολοθρεύσετε τους πάντες στο πέρασμά σας. Νικάτε όταν μειώσετε τον αριθμό των υπόλοιπων σε ίσο με το δικό σας. Σημαντικό είναι πως εδώ δεν έχετε δολοφονίες τη νύχτα – όχι όλοι μαζί. Το ατού που έχετε είναι πως γνωρίζετε ο ένας τον άλλον και μπορείτε να κατευθύνετε στρατηγικές. Δυο από εσάς μπορούν να σκοτώσουν. Αν αυτοί οι δύο σκοτωθούν στη διάρκεια του παιχνιδιού, τότε οι άλλοι δυο θα μπορέσετε να σκοτώσετε, δουλεύοντας μαζί, τη νύχτα, όπως στα προηγούμενα παιχνίδια.
Για διευκρίνισε το λίγο αυτό. Δε θα αποφασίζουν και οι 4 μαζί για ένα άτομο που θέλουν να σκοτώσουν τη νύχτα?
Voodoo Lady: Η παραδοσιακή μάγισσα είναι κλισέ. Εσύ κάνεις κάτι πιο ιδιαίτερο. Βουντού. Κάθε νύχτα, διαλέγεις ένα άτομο και μια λέξη. Αν την επόμενη μέρα το άτομο πει αυτή τη λέξη, πεθαίνει στο τέλος της μέρας. Προσοχή: Η λέξη θα πρέπει να είναι ουσιαστικό και να μην είναι παρεμφερής με τα «αθώος, δολοφόνος, ‘όνομα ρόλου’ νύχτα, μέρα».
Υπάρχουν πάρα πολλές λέξεις που είναι εύκολες να μαντέψει και ψιλοσίγουρες ότι θα χρησιμοποιηθούν. Πχ το "τόπος του εγκλήματος". Εκτός από αυτό όμως θα υπάρξουν κι άλλες λέξεις που θα είναι σταθερές στο rp του καθενός. Εγώ πχ υπάρχουν στάνταρ λέξεις που θα χρησιμοποιώ για το rp μου(δεν τις αναφέρω τώρα) τις οποίες θα τις ξέρουν από την πρώτη μέρα. Αυτό θα με δυσκολέψει στο να κάνω rp μετά. Άσε που πιστεύω ότι θα υπάρξουν και πολλοί που από το φόβο τους για αυτόν τον ρόλο θα κάνουν μονολεκτικά posts για να μην κινδυνεύουν. Είναι που είναι πολλοί αυτοί που κάνουν μικρά posts, αυτό θα τους περιορίσει ακόμα πιο πολύ.
Τώρα για το Third Party.
Πες ότι στο τέλος μένει ένας δολοφόνος, ένας αθώος και το Alien. Αν το Alien έχει εξετάσει και τους 2 τότε ποιος νικάει? Ο δολοφόνος επειδή είναι 1-1 με τους αθώους? Ο αθώος επειδή το Alien αφού δεν είναι δολοφόνος θα μετρηθεί σαν αθώος και θα είναι 2-1? Ή το Alien που τους έχει εξετάσει και τους 2?
Στον Warlock τώρα. Αν κάνει 3 σωστές προβλέψεις νικάει και τελειώνει το παιχνίδι? Ή είναι κάτι σαν subquest?
O Anglel αν έχει επιλέξει δολοφόνο και στο τέλος νικήσουν οι δολοφόνοι και ο δικός του είναι ζωντανός θα έχει χάσει ως αθώος και θα έχει νικήσει ως Angel?

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Fandom: 09 Φεβρουάριος 2013 - 21:56
#3139
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:15
Βάλε τον deputy. Βοηθά τον επιθεωρητή στις επιλογές του (γνωρίζονται εξαρχής και συνεργάζονται, αλλά τη νύχτα οι επιλογές είναι του cop) και παίρνει τη θέση του αν εκείνος πεθάνει.
Βάλε τον silencer στους δολοφόνους, αν και θα είχε πλάκα και ως αυτόνομος.
Βάλε και τον τρελό. Προσπαθεί να πείσει τους άλλους να τον λιντσάρουν. Κερδίζει αν τα καταφέρει

Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.
#3140
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:25
Οι δολοφόνοι θα συνεννοούνται μεν, αλλά δεν θα μπορούν όλοι να σκοτώσουν. Δεν θα έχουν δηλαδή αυτόνομο kill. Μπορούν να πουν στη μάγισσα πχ ποιον να καταραστεί στον τάδε γύρο για να στήσουν τη στρατηγική τους, αλλά δεν μπορεί να καταριέται και η μάγισσα, και να σκοτώνουν κι άλλον ξεχωριστά οι δολοφόνοι ως ομάδα. Γι' αυτό λέω ότι δε θα έχουν kill.
To φαντάστηκα για τη Voodoo Lady. Επειδή θέλουμε 2 anti-protective ρόλους στους δολοφόνους αν είναι να μην έχουν kill, βάζω τον interceptor. Ο interceptor διαλέγει ένα άτομο κάθε νύχτα. Αν αυτό το άτομο το επισκεφτεί κάποιος, αυτός ο κάποιος πεθαίνει. Πχ αν ο gunsmith θελήσει να δώσει όπλο σε κάποιον, αν αυτόν τον κάποιον τον έχει επιλέξει ο interceptor, o gunsmith πεθαίνει χωρίς να καταφέρει να δώσει το όπλο. Προσοχή έτσι θα μπορούν να πεθάνουν και γιατρός και σωματοφύλακας γιατί η ενέργεια θα έχει να κάνει με τους ίδιους και όχι με αυτούς που πάνε να προστατέψουν.
Το νόημα των third party είναι να νικάνε μόνοι τους. Στο παράδειγμα που έδωσες θα νικήσει ο Alien και μόνο αυτός. Εφόσον δεν είναι δολοφόνοι, δε μπορούμε να μετρήσουμε τους third party ως 'κάτι άλλο' (στα νούμερα, όχι στην ιδιότητά τους), αλλιώς οι δολοφόνοι θα είχαν φοβερό πλεονέκτημα, αν δεις και τα νούμερά τους.
Ο Warlock αν μαντέψει σωστά τρεις φορές, ναι, νικάει και τελειώνει το παιχνίδι. Κανονικά ήταν 2 φορές, εγώ το έβαλα 3 για να το τραβήξω λίγο περισσότερο.
Ο Angel αν προστατέψει δολοφόνο, κερδίζει μόνο αυτός, οι δολοφόνοι χάνουν. Ας βάλουμε να κερδίσει και αυτός που προστάτεψε, για να έχει νόημα ο ρόλος του. Και να πεθάνει ο Angel, αν μείνει ζωντανός αυτός που επέλεξε, πάλι θα κερδίσει.
Βotsun έχουμε και τον πρώτο γύρο του free rp, άρα θα πάμε και πιο αργά το πραγματικό παιχνίδι απ' τις 18 εκ των πραγμάτων.
Βabba δεν βάζω δικαστή. Κι αυτό γιατί θέλω όλοι οι ρόλοι να είναι ενεργητικοί και κανένας παθητικός, εκτός του godfather που έτσι κι αλλιώς είναι δολοφόνος. Φαντάζεσαι την ξενέρα που θα φάει όποιος πέσει στο δικαστή, μέσα σε τόσους ρόλους, αυτός να είναι πιθανό να μην κάνει και τίποτα ενώ όλοι οι άλλοι θα σκίζονται; Αν ήθελα να βάλω παθητικούς ρόλους θα είχα εξαρχής πιο υψηλό όριο συμμετοχών.
Χμ, deputy δεν ξέρω, θα προτιμούσα τον τζογαδόρο για investigating. Silencer να βάλω για δολοφόνο, καλά θα είναι πιστεύω. Τρελό είμαι διστακτική να βάλω γιατί θα μπορεί να μου τελειώσει το παιχνίδι μέσα στον πρώτο γύρο κιόλας.
#3141
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:32
Σωστά εννοείς τους ρόλους, και όχι το ποιος θα ψηφιστεί για το κρέμασμα, έτσι;Ο Warlock αν μαντέψει σωστά τρεις φορές, ναι, νικάει και τελειώνει το παιχνίδι. Κανονικά ήταν 2 φορές, εγώ το έβαλα 3 για να το τραβήξω λίγο περισσότερο.
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
#3142
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:35
Warlock: Κάθε νύχτα διαλέγεις ένα άτομο. Αν αυτό το άτομο λιντσαριστεί την επόμενη μέρα, έχεις προβλέψει σωστά. Νικάς όταν προβλέψεις σωστά 3 φορές.
Tσου Vagelio. Το ανάποδο. Να μαντέψει ποιος θα ψηφιστεί για το κρέμασμα την επόμενη.
#3144
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:55
Το θύμα του οδοντίατρου τι εννοείς ν' αλλάξει την ψήφο του, να έχει ψηφίσει έναν την προηγούμενη και να μην τον ξαναψηφήσει την επόμενη; Κι αν αυτός έχει πεθάνει στο μεταξύ;
Τότε ο οδοντίατρος ήταν άτυχος.
Πόρνη mk2 (3ο Πάρτυ)
Κάθε γύρο επισκέπτεται έναν τυχερό, ο οποίος θα περάσει τη νύχτα της ζωής του, αλλά δεν ξέρει με ποια πλάγιασε λόγω sexy cosplay/3 τόνων μακιγιάζ. No other effects. Αν πάει μ' όλους τους ζωντανούς κερδίζει. Στην ουσία είναι σαν το άλιεν αλλά το θύμα γνωρίζει τι έγινε.
Τρελός του χωριού mk2 (3ο Πάρτυ)
Αν λιντσαριστεί τη μέρα, το παιχνίδι τελειώνει με δική του νίκη, αλλά μετά από 3 νύχτες και 2 μέρες, από τύψεις για το άμοιρο πλάσμα. Εκτός κι αν προλάβει να κερδίσει κάποιος άλλος σε αυτό το διάστημα. Αν πεθάνει τη νύχτα, βαθιά ανάσα, δεν τρέχει κίνδυνος. (Στη χειρότερη έχουμε 3 γεμάτους γύρους να παίξουμε

Νομικός (Εξέλιξη του δικαστή)
Κάθε νύχτα ετοιμάζει ένα φάκελο υπεράσπισης για κάποιον της επιλογής του. Αν αυτός καταδικαστεί την επόμενη μέρα, σώζεται. Επίσης, αποφασίζει στην περίπτωση ισοψηφίας.
Ο Deputy δεν μ' αρέσει.
Οι προτάσεις μου μαζεμένες. Σύνολο 20 (10-5-5)
Επιθεωρητής
Τρελός Μπάτσος
Σωματοφύλακας
Γιατρός
Εκδικητής
Οπλουργός
Μεθύστακας
Κουτσομπόλα
+Τζογαδόρος
+Νομικός
Μάγισσα
Βουντού/Interceptor
Νονός
Οδηγός
+Οδοντίατρος
Εξωγήινος
Άγγελος
Μάγος
+Πόρνη
+Τρελός
#3145
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:56
Fandom ok για την πρώτη ισοψηφία. Πάμε παράταση. Αλλά αν και στην παράταση βγει ισοψηφία, τότε η επιλογή θα είναι τυχαία.
Απλώς πιστεύω δεν πρέπει να αφήνουμε κάτι τέτοιο στην τύχη.
Οι δολοφόνοι θα συνεννοούνται μεν, αλλά δεν θα μπορούν όλοι να σκοτώσουν. Δεν θα έχουν δηλαδή αυτόνομο kill. Μπορούν να πουν στη μάγισσα πχ ποιον να καταραστεί στον τάδε γύρο για να στήσουν τη στρατηγική τους, αλλά δεν μπορεί να καταριέται και η μάγισσα, και να σκοτώνουν κι άλλον ξεχωριστά οι δολοφόνοι ως ομάδα. Γι' αυτό λέω ότι δε θα έχουν kill.
Δηλαδή δε θα μπορεί να καταραστεί κάποιον η μάγισσα και να διαλέξουν ακόμα ένα άτομο σαν ομάδα για να σκοτώσουν, οκ. Αλλά θα μπορούν πχ μάγισσα και Voodoo(αν την έχουμε) να χρησιμοποιήσουν την ιδιότητα τους και αν τα καταφέρουν και οι 2 θα σκοτώσουν 2 άτομα?
To φαντάστηκα για τη Voodoo Lady. Επειδή θέλουμε 2 anti-protective ρόλους στους δολοφόνους αν είναι να μην έχουν kill, βάζω τον interceptor. Ο interceptor διαλέγει ένα άτομο κάθε νύχτα. Αν αυτό το άτομο το επισκεφτεί κάποιος, αυτός ο κάποιος πεθαίνει. Πχ αν ο gunsmith θελήσει να δώσει όπλο σε κάποιον, αν αυτόν τον κάποιον τον έχει επιλέξει ο interceptor, o gunsmith πεθαίνει χωρίς να καταφέρει να δώσει το όπλο. Προσοχή έτσι θα μπορούν να πεθάνουν και γιατρός και σωματοφύλακας γιατί η ενέργεια θα έχει να κάνει με τους ίδιους και όχι με αυτούς που πάνε να προστατέψουν.
Αυτό μου φαίνεται πιο καλό.
Το νόημα των third party είναι να νικάνε μόνοι τους. Στο παράδειγμα που έδωσες θα νικήσει ο Alien και μόνο αυτός. Εφόσον δεν είναι δολοφόνοι, δε μπορούμε να μετρήσουμε τους third party ως 'κάτι άλλο' (στα νούμερα, όχι στην ιδιότητά τους), αλλιώς οι δολοφόνοι θα είχαν φοβερό πλεονέκτημα, αν δεις και τα νούμερά τους.
Δεν έλεγα να τους μετρήσουμε ως δολοφόνους απλώς δεν ήξερα αν θεωρούνται αθώοι.
Χμ, deputy δεν ξέρω, θα προτιμούσα τον τζογαδόρο για investigating. Silencer να βάλω για δολοφόνο, καλά θα είναι πιστεύω. Τρελό είμαι διστακτική να βάλω γιατί θα μπορεί να μου τελειώσει το παιχνίδι μέσα στον πρώτο γύρο κιόλας.
Ο deputy δίνει πολύ μεγάλο πλεονέκτημα στους αθώους και έχουμε μόνο 4 δολοφόνους με περιορισμούς. Ο silencer είπε κανείς πουθενά τι κάνει? Τρελός θα ήταν καλός ρόλος αλλά για κανονικό Παλέρμο από κοντά που τελειώνει ένα παιχνίδι και παίζεις τον επόμενο. Για Παλέρμο μέσω net δε λέει. Να μαζευτούμε τόσα άτομα και να τελειώσει την 1-2 μέρα?
Α και σαν ρόλος αθώου υπάρχει και ο χασάπης. Που αυτός κόβει είτε τη γλώσσα είτε το χέρι κάποιου και αυτός δεν μπορεί να μιλήσει ή να ψηφίσει αντίστοιχα για εκείνη τη μέρα.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Fandom: 09 Φεβρουάριος 2013 - 22:58
#3146
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 23:05
Μήπως να το έκανες τέσσερις γύρους για να του δώσεις κάποια έξτρα δυσκολία; Με τις τρεις μου φαίνεται επικίνδυνα δυνατός.Tσου Vagelio. Το ανάποδο. Να μαντέψει ποιος θα ψηφιστεί για το κρέμασμα την επόμενη.
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
#3147
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 23:13
Για να λήξει το παιχνίδι στο τέλος της 3ης μέρας(γιατί την νύχτα 0 δεν στοχεύει)ενώ ο warlock πρέπει να πετύχει 2 φορές το σωστό,επιβάλλεται να έχει 100% επιτυχία,κάτι που βρίσκω απίθανο.Θεωρώ εφικτό,με πολλή τύχη και μεγάλη διορατικότητα, να πετύχει 2 φορές στις 4-5 προσπάθειες,δλδ 5-6η μέρα να τελειώσει το παιχνίδι,κάτι που θεωρώ οκ για ένα game 15 ατόμων.
Με τις 3 φορές,εγώ το βλέπω να έχει μηδαμινές πιθανότητες επιτυχίας.

#3148
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 23:17
Σταθερές ώρες που θα ξημερώνει, δηλαδή σταθερό περιθώριο για τους ρολίστες να παίξουν τη νύχτα. Πχ, 24 ή 36 ώρες, τις οποίες οφείλουν να τις τηρήσουν, αλλιώς ξημερώνει χωρίς να παίξουν.
#3149
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 23:24
O Warlock κατ' εμέ πρέπει να μείνει στις 2 φορές.Είναι απιστεύτα δύσκολο να γίνει σωστή πρόβλεψη για το ποιος θα βγει την επόμενη μέρα,και ειδικά αν οι παίκτες έχουν γνώση της ύπαρξης του ρόλου του warlock.Δλδ πιθανότατα θα πηγαίνουν σε πιο ανορθόδοξες λύσεις,παίκτες και απ τις 3 ομάδες για να μην χάσουν από αυτόν.
Για να λήξει το παιχνίδι στο τέλος της 3ης μέρας(γιατί την νύχτα 0 δεν στοχεύει)ενώ ο warlock πρέπει να πετύχει 2 φορές το σωστό,επιβάλλεται να έχει 100% επιτυχία,κάτι που βρίσκω απίθανο.Θεωρώ εφικτό,με πολλή τύχη και μεγάλη διορατικότητα, να πετύχει 2 φορές στις 4-5 προσπάθειες,δλδ 5-6η μέρα να τελειώσει το παιχνίδι,κάτι που θεωρώ οκ για ένα game 15 ατόμων.
Με τις 3 φορές,εγώ το βλέπω να έχει μηδαμινές πιθανότητες επιτυχίας.
Ναι οκ αλλά πες ότι 2 δολοφόνοι καρφώνονται ή ότι τους βρίσκει ο επιθεωρητής. Τότε λες να μην τους ψηφίσουν? Μόνο και μόνο για να την σπάσουν στον Warlock? Εγώ συμφωνώ με την Vaggelio να το αυξήσουμε.
Και αυτό για τίς στάνταρ ώρες μέρας νύχτας συμφωνώ αλλά να ξεκαθαρίσουμε από τώρα και τι θα γίνεται αν κάποιος δε μιλήσει. Εγώ λέω όποιος δε μιλάει να φεύγει με τη μια.
#3150
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2013 - 23:32
Χώρια τον Godfather.
Εκτός του απλούστατου:Aν πέσει ο wl σε ανταγωνιστικό παίκτη,απλά δεν παίζει να ζήσει 5 γύρους,αν πέσει σε κάποιον που παίζει για χαβαλέ και RP,απλά δεν παίζει να έχει 50% επιτυχία

