Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]
#2176
Posted 15 August 2012 - 12:02
#2177
Posted 15 August 2012 - 12:03
Ακόμα, ψήνω πολύ τον Δικαστή, κι ας βγει ο Deputy. Αν κρίνω κι απ'το προηγούμενο παιχνίδι είναι πολλές οι ισοπαλίες οπότε είναι cool έτσι?
Αν μείνει deputy, ας εμφανίζεται το θύμα με το λυντσάρισμα!
Εdit: συμφωνώ με το αν ξεκληριστούν!
Edited by Fallen_Mpougatsa, 15 August 2012 - 12:04.
#2178
Posted 15 August 2012 - 12:15
Lady Beatrice(Umineko no Naku Koro Ni)

#2179
Posted 15 August 2012 - 12:17
Αλλά δε με πειράζει και να μην ξέρουμε.
Επίσης, νομίζω ότι ο deputy θα είναι ζόρι για σένα, εφόσον θα πρέπει να είσαι στην τσίτα για το πότε θα επιλέξει να σκοτώσει. Καλύτερα να είχαμε 2 vigilante.
Είναι ενδιαφέρον ως ρόλος, αλλά θα σε ζορίσει. Αν πεθαίνει με το λιντσάρισμα, είναι σχεδόν σαν να σκοτώνει νύχτα.
Ο Δικαστής δεν έχει σημασία. Ένας απλός αθώος είναι, που μας γλιτώνει από τις ανούσιες παρατάσεις και πιθανά deadlocks. Μόνο αν επιλέξει δολοφόνο ως αντικαταστάτη και υπάρξει ισοβαθμία μετά, θα μπορούσε να επηρεάσει σε κάτι, κι αυτό σε πολύ μικρό βαθμό. Για αυτό και τον προτείνω. Ο ίδιος βέβαια, θα νιώθει σημαντικός, αλλά δεν χαλάει την ισορροπία του παιχνιδιού.
Ο μισθοφόρος καλύτερα να μην ξέρει στην αρχή ότι είναι μισθοφόρος, αλλιώς πιθανόν να παίζει με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει δολοφόνος, ή να προσπαθήσει να σκοτωθεί από τους δολοφόνους, αντί να προσπαθήσει να τους πιάσει. Επίσης, το όνομα προδότης του πάει καλύτερα

Νομίζω ότι ο μάγος δε θα έπρεπε να ανασταίνει τον εαυτό του, αλλιώς θα κρατήσει τη δύναμή του για τότε.
Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.
#2180
Posted 15 August 2012 - 12:29
Όλα αυτά που λες πχ για τον μισθοφόρο και τον μάγο εξαρτάται από τον παίκτη. Στο κάτω κάτω δικαίωμά του είναι τι θα κάνει. Ή θα βοηθήσει τον εαυτό του ή τους άλλους. Δικιά του επιλογή είναι.
Όσο για τις ομάδες, καλύτερα να τις μαθαίνουμε όταν ξεκληριστεί η μία από τις δύο. Όταν πεθαίνουν όλοι τότε να μαθαίνουμε ότι ψόφησε η ομάδα Β πχ. Η κάθε ομάδα θα έχει διαφορετικούς στόχους παρεμπιπτόντως;
#2181
Posted 15 August 2012 - 12:38
#2182
Posted 15 August 2012 - 12:54
"Μα γιατί τόσο μικρή παράταση, εγώ δεν πρόλαβα." θα πει ο ένας. "Είναι αδικία" θα πει ο άλλος.
Επίσης, μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να βρεθούμε σε deadlock. Τι θα συνέβαινε στο τελευταίο αν η Pino είχε ψηφίσει Xerxes μετά την ισοβαθμία; Μπλέξιμο.
Ένας απλός ρόλος που λύνει τα χέρια και κάνει τον κάτοχό του να νομίζει ότι κάποιος είναι, αλλά ουσιαστικά δε δίνει πλεονέκτημα σε κανέναν.
Εγώ δεν τον συνδέω με την ύπαρξη ή όχι deputy. Δεν τον αντικαθιστά σε καμία περίπτωση.
Ο μισθοφόρος όντως μπορεί να κάνει ότι θέλει. Αλλά για να παίξει σύμφωνα με το aligment του, καλύτερα να μάθει ότι αλλάζει αφού αλλάξει.
Αλλιώς είναι πειρασμός να παίξει σκεπτόμενος τι θα είναι στο μέλλον κι όχι τι είναι τώρα. Θέλουμε να παίζει στην αρχή ως αθώος, ή ως μελλοντικός δολοφόνος;
Η ιδέα του να μαθαίνουμε σε ποια ομάδα ανήκει είναι θέμα του αν θέλουμε οι αθώοι να μπορούν να κάνουν κάποιους συνειρμούς ή θα είναι πολύ χύμα. Επίσης, μπορεί να βοηθήσει στο storytelling να μαθαίνεται η φατρία του κάθε δολοφόνου. Από εκεί και πέρα, το θεωρώ απόφαση GM, καθώς και τα 2 μια χαρά είναι, απλώς δίνουν διαφορετικό χαρακτήρα στο παιχνίδι.
Ο μάγος δε θα μπαίνει στον πειρασμό να σώσει κάποιον χωρίς να ξέρει τι είναι, εφόσον μπορεί να σώσει κάποιον που ξέρει τι είναι, τον εαυτό του. Άρα πολύ δύσκολα θα το χρησιμοποιήσει αλλού. Και νοηματικά, μπορεί να αναστήσει έναν νεκρό με το αντίστοιχο τελετουργικό, όχι να αναστηθεί κάνοντας το τελετουργικό από τον άλλον κόσμο. Να τον πούμε Σαμάνο;
Ο deputy εμένα μου αρέσει, έχει δυνατότητες. Απλώς όπως είναι, απαιτεί ο GM να είναι απίκο. Θα μου άρεσε να παραμείνει, αλλά θα δυσκολέψει τη ζωή της Kai...
Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.
#2183
Posted 15 August 2012 - 13:00
Η λογική να μην λέμε σε ποια ομάδα ανήκε είναι η εξής:
Εφόσον οι ομάδες θα τρώνε εναλλάξ, είναι δύσκολο να καταλάβετε σε ποια ομάδα ανήκε ο δολοφόνος που πέθανε; Η μόνη φορά που δεν θα ξέρετε θα είναι όταν σκοτώσει ο vigilante ΑΝ πετύχει δολοφόνο ή ο deputy. Δεν είναι κακό να έχουν και οι δολοφόνοι ένα προβάδισμα. Εδώ θα τρώγονται μεταξύ τους.
Όταν μια ομάδα σκοτωθεί, θα ανακοινωθεί.
Διαφωνώ ότι ο deputy είναι σαν να τρώει παίχτη τη νύχτα αν ο θάνατος ανακοινώνεται κατά το λιντζάρισμα εφόσον αυτός που θα δηλώσει δεν μπορεί ν' αλλάξει. Άλλο να αποφασίσεις πάνω στο χαμό και άλλο τη νύχτα.
Ο δικαστής, ναι, έχει σημασία. Θα είναι αυτός που θα καθορίζει τα πράγματα διαρκώς και είναι πολύ πιο δύσκολος ρόλος. Επίσης αν αποφασίζει ποιος θα πάρει τη θέση του, δεν πρόκειται να σας εγγυηθώ πως δεν θα είναι δολοφόνος. Τον κοιτάζω ακόμα δισταχτικά και αφήνω το θέμα μετέωρο για να ακουστούν και άλλες γνώμες.
Όπως ήταν ο vigilante, έτσι είναι και ο μάγος και ο μισθοφόρος. Διαμορφώνονται από τον ρόλο του παίκτη. Είναι παιχνίδι, οπότε δεχόμαστε όλες τις πιθανότητες. Ο μάγος μπορεί να κοιτάξει την πάρτι του αλλά να σώσει και έναν καλό παίχτη, ο μισθοφόρος μπορεί να θέλει τον υπερτιμημένο ρόλο του δολοφόνου αλλά μπορεί να επιλέξει να σκοτώσει και δολοφόνο που είναι σημαντικός για την ομάδα για να πάρει τη θέση του.
Αν ξέχασα κάτι, πείτε μου.
#2184
Posted 15 August 2012 - 13:03
Prince Ludwig for me~

#2185
Posted 15 August 2012 - 13:16
Και οι αθώοι. Εκεί είναι το σημαντικό. Αλλά και τα δύο εμένα με καλύπτουν, εφόσον δε θελήσεις να εκμεταλλευθείς στο storytelling το πού ανήκει ποιος όταν πεθαίνει μέρα.
Για τη νύχτα, φαντάζομαι θα το κάνεις.
Οκ για τον deputy. Απλώς όταν σκότωνε όσο ακόμα ψηφίζαμε, μπορούσε να αλλάξει τη ροή των ψήφων και ήταν πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρας. Τώρα που θα σκοτώνει στο τέλος της μέρας, είναι μια παραλλαγή του vigilante. Θα μπορούσε ας πούμε να πει "Είμαι αθώος και θα το αποδείξω. Εσύ, ψόφα!" και να τον σκοτώσει, αποκαλυπτόμενος ως αδιαμφισβήτητα αθώος. Κι άλλα πολλά ωραία κόλπα...
Για τον Δικαστή. Η εναλλακτική είναι να ψηφίζουμε με παράταση. Μια βαρετή και ενοχλητική διαδικασία που μπορεί να προκαλέσει γκρίνιες, ανάλογα με τη διάρκειά της και το σημαντικότερο, μπορεί να οδηγήσει σε αδιέξοδο και να ψαχνόμαστε.
Κι αν πέσει στα χέρια δολοφόνου, ακόμα καλύτερα! Ένα μικρό και ασήμαντο όπλο που μπορούν να αξιοποιήσουν. Άλλωστε, δεν έχουμε τόσο συχνά πια ισοβαθμίες. Ακόμα κι έτσι, ας έχουν κι αυτοί κάτι μικρό. Αφού θα έχουν για να νικήσουν πολύ περισσότερους αντιπάλους, ανάμεσά τους και τους μισούς δολοφόνους!

Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.
#2186
Posted 15 August 2012 - 13:22
Εμένα θα με βοηθήσει πολύ περισσότερο στο rp άλλωστε, οπότε έληξε και αυτό.
Για τον δικαστή θέλω πρώτα περισσότερες γνώμες.
Και η ανανεωμένη λίστα
[01] Osama | King Bradley | FMA
[02] DemonicMC | Maebara Keiichi | Higurashi
[03] F_A_I | Frankenstein | Noblesse
[04] Babba | Mr. Satan | Dragonball
[05] John Crabs | Lady Bernkastel | Umineko
[06] d. neko-angel | Yuuko Ichihara | xxxholic
[07] mirana_neko | Diva | Blood+
[08] Zura | Takenaka Hanbei | SW\WO
[09] Keito (?) | Rena Ryugu | Higurashi
[10] Sponis | Yasutora Sado | Bleach
[11] DiamondsofBlood | Sakata Gintoki | Gintama
[12] redqueen | Hijikata Toshiro | Gintama
[13] Cloud1234 | Gilgamesh | FSN\FZ
[14] Kalamaris | Lady Lambdadelta | Umineko
[15] The Tragic Prince| Featherine Augustus Aurora|Umineko
[16] specialistas4| Shimua Shinpachi|Gintama
[17] Maya-chan | Lady Beatrice | Umineko
[18] Nozomu | Prince Ludwig | Ludwig Kakumei
NPCs
Baka Ouji | Level E
Kraft | Level E
Kusuriuri | Mononoke
#2187
Posted 15 August 2012 - 13:37
#2188
Posted 15 August 2012 - 22:24

Edited by GhostPrince, 15 August 2012 - 22:25.
#2189
Posted 15 August 2012 - 23:17

Το είχα υποσχεθεί, αν και θα ήθελα να παίζει η Kai...
Αναρωτιέμαι βέβαια, γιατί με πήρες, εμένα τον φαρμακοπωλητή;! Τι σχέδιο έχεις στο μυαλό σου;

#2190
Posted 15 August 2012 - 23:40
θα παρω τον gaara απο το naruto
