Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]


  • Please log in to reply
5827 replies to this topic

#1681 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1.889 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 16:49

Μου φαίνεται λίγο κουραστικό να παίζεις ένα τέτοιο παιχνίδι εκτός παιχνιδιού. Στην ουσία παίρνεις φτιαχτές συνομιλίες και τις ποστάρεις και περιμένεις οι άλλοι να την πιστέψουν. Μετά θα γίνουμε ό,τι να 'ναι και θα ψαχνόμαστε και θα πρέπει να έχουμε το νου μας και σε άλλα πράγματα και "να οι αποδείξεις" και "ναι αλλά δε σε πιστεύω" και μετά τι? Για μένα είναι πιο διασκεδαστικό απλώς να υπάρχει το όριο του παιχνιδιού γιατί μετά προσωπικά δε θα έχω τον χρόνο να κάθομαι να παρακολουθώ τον καθένα και στα VMs του ή ότιδήποτε αφορά πράγματα. Να ξεγελάμε για το παιχνίδι, ναι, αλλά ας μη γίνουμε και πραγματικά παρανοϊκοί. Δεν είναι πραγματική κατάσταση που όντως κοιμάσαι και μπορεί να μην ξυπνήσεις ποτέ, ας μην έχουμε όλο το άγχος του τι μπορεί να ακούσουμε γενικώς, κι όχι μόνο μέσα στο thread.

Με άλλα λόγια, είναι άποψη "συμμαζέματος"--όλα μαζί στο ίδιο μέρος χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι να ψάχνω από δω κι από κει. Ή και άποψη βαρεμάρας ως ένα σημείο γιατί θα είναι πραγματικά κουραστικό μετά. Πάντα για μένα, εντάξει αλλά για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν. Δηλαδή, γιατί να σκέφτομαι ότι ο άλλος κάνει RP ακόμα κι όταν μου μιλάει κανονικά ρε συ? Ψυχοφθόρο.

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#1682 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRealm of perdition

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 17:05

Και εγώ υπέρ ανοικτών επικοινωνιών, και νέων ρόλων μέσα, οτιδήποτε μπορεί να ευνοήσει τους δολοφόνους ή γενικότερα να κάνει το παιχνίδι πιο ενιδαφέρον για μένα είναι καλό.

Και ο δυναμικότατος χαρακτήρας που διαλέγω είναι ο Friar Willibald απο το Vinland saga.

O6rrvsU.jpg


#1683 VampireHunter

VampireHunter

    Starting...

  • Banned
  • 15 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 17:08

Εξηγηστε λιγο τις ανοιχτες επικοικωνιες

#1684 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 21:49

Σημαινει οτι θα επιτρεπεται οι παικτες να συνομιλουν για το παιχνιδι μεσω pm,msn κλπ.Δηλαδη θα επιτρεπεται αν 5-6 ατομα που ειναι αθωοι και γνωριζουν ο ενας τον αλλον να συνεργαζονται μεσω μυνηματων και να σχεδιαζουν το πως θα κινηθουν.Κλειστες σημαινει οτι ολο το παιχνιδι θα ειναι μεσα στο θρεντ και μονο.Με αλλα λογια πως θα απαγορευεται δυο παικτες να συνομιλησουν για το παιχνιδι μεχρι το τελος του παιχνιδιου.Νομιζω οτι αυτο δεν συμπεριλαμβανει τους δολοφονους.

sc5bab.jpg


#1685 specialistas4

specialistas4

    Tech Guru

  • Banned
  • 2.153 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 21:53

Μου φαίνεται λίγο κουραστικό να παίζεις ένα τέτοιο παιχνίδι εκτός παιχνιδιού. Στην ουσία παίρνεις φτιαχτές συνομιλίες και τις ποστάρεις και περιμένεις οι άλλοι να την πιστέψουν. Μετά θα γίνουμε ό,τι να 'ναι και θα ψαχνόμαστε και θα πρέπει να έχουμε το νου μας και σε άλλα πράγματα και "να οι αποδείξεις" και "ναι αλλά δε σε πιστεύω" και μετά τι? Για μένα είναι πιο διασκεδαστικό απλώς να υπάρχει το όριο του παιχνιδιού γιατί μετά προσωπικά δε θα έχω τον χρόνο να κάθομαι να παρακολουθώ τον καθένα και στα VMs του ή ότιδήποτε αφορά πράγματα. Να ξεγελάμε για το παιχνίδι, ναι, αλλά ας μη γίνουμε και πραγματικά παρανοϊκοί. Δεν είναι πραγματική κατάσταση που όντως κοιμάσαι και μπορεί να μην ξυπνήσεις ποτέ, ας μην έχουμε όλο το άγχος του τι μπορεί να ακούσουμε γενικώς, κι όχι μόνο μέσα στο thread.

Με άλλα λόγια, είναι άποψη "συμμαζέματος"--όλα μαζί στο ίδιο μέρος χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι να ψάχνω από δω κι από κει. Ή και άποψη βαρεμάρας ως ένα σημείο γιατί θα είναι πραγματικά κουραστικό μετά. Πάντα για μένα, εντάξει αλλά για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν. Δηλαδή, γιατί να σκέφτομαι ότι ο άλλος κάνει RP ακόμα κι όταν μου μιλάει κανονικά ρε συ? Ψυχοφθόρο.


Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω,κι εγώ είμαι υπέρ των κλειστών συνομιλιών.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#1686 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 21:59

Μου φαίνεται λίγο κουραστικό να παίζεις ένα τέτοιο παιχνίδι εκτός παιχνιδιού. Στην ουσία παίρνεις φτιαχτές συνομιλίες και τις ποστάρεις και περιμένεις οι άλλοι να την πιστέψουν. Μετά θα γίνουμε ό,τι να 'ναι και θα ψαχνόμαστε και θα πρέπει να έχουμε το νου μας και σε άλλα πράγματα και "να οι αποδείξεις" και "ναι αλλά δε σε πιστεύω" και μετά τι? Για μένα είναι πιο διασκεδαστικό απλώς να υπάρχει το όριο του παιχνιδιού γιατί μετά προσωπικά δε θα έχω τον χρόνο να κάθομαι να παρακολουθώ τον καθένα και στα VMs του ή ότιδήποτε αφορά πράγματα. Να ξεγελάμε για το παιχνίδι, ναι, αλλά ας μη γίνουμε και πραγματικά παρανοϊκοί. Δεν είναι πραγματική κατάσταση που όντως κοιμάσαι και μπορεί να μην ξυπνήσεις ποτέ, ας μην έχουμε όλο το άγχος του τι μπορεί να ακούσουμε γενικώς, κι όχι μόνο μέσα στο thread.

Με άλλα λόγια, είναι άποψη "συμμαζέματος"--όλα μαζί στο ίδιο μέρος χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι να ψάχνω από δω κι από κει. Ή και άποψη βαρεμάρας ως ένα σημείο γιατί θα είναι πραγματικά κουραστικό μετά. Πάντα για μένα, εντάξει αλλά για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν. Δηλαδή, γιατί να σκέφτομαι ότι ο άλλος κάνει RP ακόμα κι όταν μου μιλάει κανονικά ρε συ? Ψυχοφθόρο.


Μα δεν λειτουργουσε ετσι στο προηγουμενο παιχνιδι.Αν 2-3 ατομα γνωριζονται για αθωοι γιατι να μην τους δινετε η ευκαιρια να ενωσουν τις δυναμεις τους και να λειτουργουν σαν ομαδα?Δεν μιλαμε για vm τωρα,μιλαμε για προσωπικες συζητησεις που δεν μπορει να τις δει οποιος να ναι.Ετσι δινεται σε εναν πολιτη η ευκαιρια να νιωσει πως οντως βρισκεται σε συγκρουση με τους δολοφονους,να μην βαριεται και να εχει πραγματι νοημα η υπαρξη του,δηλαδη να μην ειναι απλως ενα ατομο για να σκοτωσουν οι δολοφονοι.

Ετσι δυναμωνει ο ρολος τους και οταν ερθουν στο θρεντ για το rp θα εχουν πιο οργανωμενο σχεδιο στο μυαλο τους και νιωθουν πως το καθε ποστ εχει σημασια.Η μονη περιπτωση που δεν θα συμφωνουσα με ανοιχτες επικοινωνιες ειναι αν αυξηθουν οι φονιαδες και μπου νεοι ρολοι.Αν γινει αυτο και εχουμε ανοιχτες επικοινωνιες,τελειωσε το παιχνιδι.Απο τον πρωτο γυρω ολοι θα ξερουν ολους τους ρολους.

Οποτε εγω λεω η ανοιχτες επικοινωνιες και κλασσικο φορματ ρολων η αυξημενος αριθμος δολοφονων +νεοι ρολοι και κλειστες επικοινωνιες.

sc5bab.jpg


#1687 Babba

Babba

    AWMN member!

  • Members
  • 548 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 22:06

Μια ζωή τα παιχνίδια οι αθώοι τα κερδίζουν και χωρίς ιδιαίτερη βοήθεια από τους επιθεωρητές.
Αν θέλουν, μπορούν να απολαύσουν το παιχνίδι χωρίς να βαρεθούν και να κατευθύνουν τον κόσμο και να κρίνουν το παιχνίδι, ως συνήθως.
Μάλιστα, μιας και δε χρειάζεται να παίζουν προσεκτικά, μπορούν να απολαύσουν το RP.
Οι ανοιχτές επικοινωνίες είναι χρήσιμες για special games και χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά στο format για να δημιουργηθεί ένα ισορροπημένο παιχνίδι.
Εφόσον παίξαμε πρόσφατα με ανοιχτές, τώρα καλύτερα να παίξουμε με κλειστές. Άλλωστε, αυτό θέλει κι ο GM.

ΥΓ: Στο επόμενο παιχνίδι με ανοιχτές επικοινωνίες μπορούν κάποιοι νέοι ρόλοι να εξισορροπήσουν τα πράγματα.
πχ,
το καρφί: ένας αθώος (όσον αφορά τον έλεγχο του επιθεωρητή) που ενεργεί και κερδίζει μαζί με τους δολοφόνους
ο προδότης(ιούδας): ένας αθώος που αν προσπαθήσουν να τον σκοτώσουν παραμένει ζωντανός και αλλάζει στρατόπεδο, πηγαίνοντας με τους δολοφόνους.
Αυξάνει τον αριθμό τους, τους ενημερώνει για όσα γνωρίζει (πχ την ταυτότητα του επιθεωρητή και τα πηγαδάκια που έχουν σχηματιστεί), ψηφίζει μαζί τους και ενεργεί υπέρ τους.
Φοβερός χαρακτήρας αν στο παιχνίδι υπάρχει γιατρός, οπότε δε γνωρίζουν όλοι εξαρχής τον λόγο που επέζησε. Μπορεί να μειώσει κάπως την υπερδύναμη των επιθεωρητών όταν οι συνομιλίες είναι ανοιχτές. Φυσικά, μαθαίνει ότι θα αλλάξει πλευρά από τον GM αφού προσπαθήσουν να τον σκοτώσουν κι όχι νωρίτερα, για να είναι πειστικός.
Με γιατρό, εκδικητή, καρφί, προδότες, επιθεωρητές, δολοφόνους και αθώους, πέρα από το απίστευτο randomness για το πως θα εξελιχθεί το παιχνίδι, οι μισοί θα έχουν ρόλο και δε θα έχουν δικαιολογία για να βαρεθούν.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Babba: 07 Ιούλιος 2012 - 22:31

Χωρίς Παλέρμο,

δεν έχει υπογραφή.


#1688 Anelis

Anelis

    random frantic action

  • Retired Staff
  • 3.374 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 22:35

Όταν τα πμ αθώων/δολοφόνων/επιθεωρητών δε διαφέρουν σε κάτι, το ότι είναι ανοιχτές οι επικοινωνίες δεν κάνει κανέναν υπερ-δυνατό γιατί ο οποιοσδήποτε μπορεί να λέει ψέματα.
Επίσης όταν οι δολοφόνοι σημαδεύουν κάποιον το βράδυ αλλά δεν μπορούν να τον σκοτώσουν ~είτε τον προστατεύει ο γιατρός, είτε αλλάζει πλευρά~ ο GM τους λέει να αλλάξουν την επιλογή τους. Οπότε πάντα κάποιος πεθαίνει και οι αθώοι/επιθεωρητές δεν έχουν ιδέα του τι παίχτηκε.

Γενικά πιστεύω ότι το να υπάρχουν τόσοι πολλοί ρόλοι χαλάει το παιχνίδι και το κάνει εντελώς random ~σε μια τέτοια κατάσταση ένας αθώος δεν μπορεί να καταλάβει πού παν τα τέσσερα, εκτός αν είναι τυχερός και βρει επιβεβαιωμένο αθώο-επιθεωρητή, πράγμα δύσκολο χωρίς το πμ~, εκτός κ αν υπάρχουν πολλοί παίχτες (30+).

Δημοσιευμένη  εικόνα


#1689 specialistas4

specialistas4

    Tech Guru

  • Banned
  • 2.153 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 22:43

Μα δεν λειτουργουσε ετσι στο προηγουμενο παιχνιδι.Αν 2-3 ατομα γνωριζονται για αθωοι γιατι να μην τους δινετε η ευκαιρια να ενωσουν τις δυναμεις τους και να λειτουργουν σαν ομαδα?Δεν μιλαμε για vm τωρα,μιλαμε για προσωπικες συζητησεις που δεν μπορει να τις δει οποιος να ναι.Ετσι δινεται σε εναν πολιτη η ευκαιρια να νιωσει πως οντως βρισκεται σε συγκρουση με τους δολοφονους,να μην βαριεται και να εχει πραγματι νοημα η υπαρξη του,δηλαδη να μην ειναι απλως ενα ατομο για να σκοτωσουν οι δολοφονοι.


Σχετικά με αυτό,υπάρχει ένα πρόβλημα.Πες ότι εγώ έχω αρκετό χρόνο για να μιλάω με άλλους 4-5 αθώους και να ακολουθούμε μία κοινή τακτική και ταυτόχρονα να αφιερώνω και τον απαραίτητο χρόνο στο παιχνίδι.Ας πούμε όμως ότι εσύ ίσα-ίσα προλαβαίνεις να συμμετέχεις στο παιχνίδι(είναι και η εποχή με διακοπές κ.τ.λ) και δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο.Έτσι κατευθείαν βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με εμάς που θα συνεργαστούμε.Έχοντας υπόψιν αυτό και όσα έκανα quote πάνω,υποστηρίξω το κλείσιμο των συνομιλιών ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα κι αδικίες.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#1690 Black Kaiser

Black Kaiser

    You are part of my plan

  • Members
  • 1.293 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:05

Σχετικά με αυτό,υπάρχει ένα πρόβλημα.Πες ότι εγώ έχω αρκετό χρόνο για να μιλάω με άλλους 4-5 αθώους και να ακολουθούμε μία κοινή τακτική και ταυτόχρονα να αφιερώνω και τον απαραίτητο χρόνο στο παιχνίδι.Ας πούμε όμως ότι εσύ ίσα-ίσα προλαβαίνεις να συμμετέχεις στο παιχνίδι(είναι και η εποχή με διακοπές κ.τ.λ) και δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο.Έτσι κατευθείαν βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με εμάς που θα συνεργαστούμε.Έχοντας υπόψιν αυτό και όσα έκανα quote πάνω,υποστηρίξω το κλείσιμο των συνομιλιών ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα κι αδικίες.


Καλά, αυτό ισχύει έτσι και αλλιώς. Όποιος ασχολείται με το παιχνίδι περισσότερο έχει πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιον που δεν το κάνει ανεξάρτητα από το αν επιτρέπονται τα pms ή όχι.

Τα ανοιχτά pms όχι μόνο κάνουν πολύ πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι για τους αθώους αλλά ωθούν και τους δολοφόνους να γίνουν πιο τολμηροί, να μπερδέψουν το παιχνίδι τελείως και να σταματήσουν να παίζουν μόνο στο στύλ "lowprofilelowprofilelowprofile". Γενικά γίνεται πολύ πιο πολύπλοκo το όλο gameplay κάτι που σε αυτό το παιχνίδι είναι πολύ θεμιτό. Με τις κατάλληλες αλλαγές στα pm ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τεκμήρια αθωωότητας και άντε έναν παραπάνω παίκτη δολοφόνο από το κανονικό, το παιχνίδι μπορεί να γίνει πολύ πιο ενδιαφέρον. Και συμφωνώ πως οι πολλοί ρόλοι δεν είναι καλό πράγμα. Γενικά πέρα από τους γνωστούς είμαι μόνο υπέρ του γιατρού και κανενός άλλου.

Την επόμενη φορά ας το παίξουμε έτσι.

#1691 Anelis

Anelis

    random frantic action

  • Retired Staff
  • 3.374 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:30

Specialista αν δεν ασχολείσαι με το παιχνίδι θα βρεθείς σε μειωνεκτική θέση έτσι κ αλλιώς. Σε αυτά τα παιχνίδια οι περισσότεροι stalkaroun ποιός μπαίνει στο προφίλ ποιανού, ποιός μπαίνει invisible, ποιός στέλνει πμς την ίδια ώρα με άλλους, ξέρουν ποιοί είναι φίλοι irl οπότε από τον τρόπο που ψηφίζουν καταλαβαίνουν περισσότερα πράγματα (πχ σε ένα παιχνίδι η Zura είχε καταλάβει τη Fallen από τα πρώτα της ποστ, όλοι οι υπόλοιποι άσχετοι αθώοι ξέρανε ότι κάνουν παρέα, οπότε όταν την είδαν να την ψηφίζει είχαν λόγο να ακολουθήσουν την απόφασή της).
Όπως και να έχει, δεν είμαστε μια παρέα που κάθεται γύρω από ένα τραπέζι για να έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες (που και πάλι ούτε τότε ισχύει αυτό). Με την ανοιχτή επικοινωνία όμως, σου δίνεται η ευκαιρία να μιλήσεις και με παιδιά εκτός παιχνιδιού και γενικά να κάνεις χαβαλέ, χωρίς όμως αυτό να είναι υποχρεωτικό.

Γενικά θεωρώ λανθασμένο αυτό το σκεπτικό, γιατί πολύ απλά και στο κανονικό παιχνίδι πάλι υπάρχουν ανάλογα μειονεκτήματα-πλεονεκτήματα που δεν τα βλέπουμε γιατί απλά το έχουμε συνηθίσει.

Δημοσιευμένη  εικόνα


#1692 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:36

Anelis-kaiser,join the game :D

sc5bab.jpg


#1693 OdyMonaxos

OdyMonaxos

    It's nothing personal

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:52

Φοβάμαι πως αν τα αφήσουμε όλα ανοιχτά χάνονται οι επιχειρηματολογίες, οι τακτικές, τα πάρε - δώσε μέσα στο νήμα, οπότε είναι πολύ δύσκολο να διαβάσει κάποιος το παιχνίδι. Δηλαδή του αλλάζουμε αυτόματα ταυτότητα και δεν αφήνουμε όλους τους αθώους να έχουν την ίδια πληροφόρηση. Το σκεπτικό είναι μια ενημερωμένη μειοψηφία απέναντι στην αδαή πλειοψηφία. Δεν είμαι υπέρ, σε καμία μορφή.

(Το γράφω τώρα πριν βγούνε ρόλοι κτλ. Αν επιτραπούν τα πμ και μου στείλει κάποιος, δεν θ' απαντήσω. Μην αρχίσετε τις θεωρίες και πάτε να με βγάλετε δολοφόνο :P Απλά θέλω να δω τι ψάρια θα πιάσω κοιτώντας το νήμα και αν θα νικήσω αυτούς τους ανεμόμυλους :P )

#1694 Fandom

Fandom

    Anime Professional

  • Members
  • 552 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:54

Φοβάμαι πως αν τα αφήσουμε όλα ανοιχτά χάνονται οι επιχειρηματολογίες, οι τακτικές, τα πάρε - δώσε μέσα στο νήμα, οπότε είναι πολύ δύσκολο να διαβάσει κάποιος το παιχνίδι. Δηλαδή του αλλάζουμε αυτόματα ταυτότητα και δεν αφήνουμε όλους τους αθώους να έχουν την ίδια πληροφόρηση. Το σκεπτικό είναι μια ενημερωμένη μειοψηφία απέναντι στην αδαή πλειοψηφία. Δεν είμαι υπέρ, σε καμία μορφή.

(Το γράφω τώρα πριν βγούνε ρόλοι κτλ. Αν επιτραπούν τα πμ και μου στείλει κάποιος, δεν θ' απαντήσω. Μην αρχίσετε τις θεωρίες και πάτε να με βγάλετε δολοφόνο :P Απλά θέλω να δω τι ψάρια θα πιάσω κοιτώντας το νήμα και αν θα νικήσω αυτούς τους ανεμόμυλους :P )


Το θέμα είναι όταν αρχίσετε να παίζετε μην αποφασίσεις μετά από 2-3 μέρες να τα παρατήσεις πάλι . Έχεις 2 στα 2 μέχρι τώρα ....

#1695 OdyMonaxos

OdyMonaxos

    It's nothing personal

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 08 Ιούλιος 2012 - 00:05

Αν κάποιος moderator ή ο GM πιστεύει πως δεν είναι καλό να παίξω, για να κυλήσει ομαλά το παιχνίδι, μπορεί να με βγάλει εκτός από τώρα. Αν δημιουργώ πρόβλημα το δέχομαι να μείνω έξω.