Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]
#1681
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 16:49
Με άλλα λόγια, είναι άποψη "συμμαζέματος"--όλα μαζί στο ίδιο μέρος χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι να ψάχνω από δω κι από κει. Ή και άποψη βαρεμάρας ως ένα σημείο γιατί θα είναι πραγματικά κουραστικό μετά. Πάντα για μένα, εντάξει αλλά για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν. Δηλαδή, γιατί να σκέφτομαι ότι ο άλλος κάνει RP ακόμα κι όταν μου μιλάει κανονικά ρε συ? Ψυχοφθόρο.
#1682
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 17:05
Και ο δυναμικότατος χαρακτήρας που διαλέγω είναι ο Friar Willibald απο το Vinland saga.
#1683
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 17:08
#1684
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 21:49
#1685
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 21:53
Μου φαίνεται λίγο κουραστικό να παίζεις ένα τέτοιο παιχνίδι εκτός παιχνιδιού. Στην ουσία παίρνεις φτιαχτές συνομιλίες και τις ποστάρεις και περιμένεις οι άλλοι να την πιστέψουν. Μετά θα γίνουμε ό,τι να 'ναι και θα ψαχνόμαστε και θα πρέπει να έχουμε το νου μας και σε άλλα πράγματα και "να οι αποδείξεις" και "ναι αλλά δε σε πιστεύω" και μετά τι? Για μένα είναι πιο διασκεδαστικό απλώς να υπάρχει το όριο του παιχνιδιού γιατί μετά προσωπικά δε θα έχω τον χρόνο να κάθομαι να παρακολουθώ τον καθένα και στα VMs του ή ότιδήποτε αφορά πράγματα. Να ξεγελάμε για το παιχνίδι, ναι, αλλά ας μη γίνουμε και πραγματικά παρανοϊκοί. Δεν είναι πραγματική κατάσταση που όντως κοιμάσαι και μπορεί να μην ξυπνήσεις ποτέ, ας μην έχουμε όλο το άγχος του τι μπορεί να ακούσουμε γενικώς, κι όχι μόνο μέσα στο thread.
Με άλλα λόγια, είναι άποψη "συμμαζέματος"--όλα μαζί στο ίδιο μέρος χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι να ψάχνω από δω κι από κει. Ή και άποψη βαρεμάρας ως ένα σημείο γιατί θα είναι πραγματικά κουραστικό μετά. Πάντα για μένα, εντάξει αλλά για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν. Δηλαδή, γιατί να σκέφτομαι ότι ο άλλος κάνει RP ακόμα κι όταν μου μιλάει κανονικά ρε συ? Ψυχοφθόρο.
Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω,κι εγώ είμαι υπέρ των κλειστών συνομιλιών.

#1686
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 21:59
Μου φαίνεται λίγο κουραστικό να παίζεις ένα τέτοιο παιχνίδι εκτός παιχνιδιού. Στην ουσία παίρνεις φτιαχτές συνομιλίες και τις ποστάρεις και περιμένεις οι άλλοι να την πιστέψουν. Μετά θα γίνουμε ό,τι να 'ναι και θα ψαχνόμαστε και θα πρέπει να έχουμε το νου μας και σε άλλα πράγματα και "να οι αποδείξεις" και "ναι αλλά δε σε πιστεύω" και μετά τι? Για μένα είναι πιο διασκεδαστικό απλώς να υπάρχει το όριο του παιχνιδιού γιατί μετά προσωπικά δε θα έχω τον χρόνο να κάθομαι να παρακολουθώ τον καθένα και στα VMs του ή ότιδήποτε αφορά πράγματα. Να ξεγελάμε για το παιχνίδι, ναι, αλλά ας μη γίνουμε και πραγματικά παρανοϊκοί. Δεν είναι πραγματική κατάσταση που όντως κοιμάσαι και μπορεί να μην ξυπνήσεις ποτέ, ας μην έχουμε όλο το άγχος του τι μπορεί να ακούσουμε γενικώς, κι όχι μόνο μέσα στο thread.
Με άλλα λόγια, είναι άποψη "συμμαζέματος"--όλα μαζί στο ίδιο μέρος χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι να ψάχνω από δω κι από κει. Ή και άποψη βαρεμάρας ως ένα σημείο γιατί θα είναι πραγματικά κουραστικό μετά. Πάντα για μένα, εντάξει αλλά για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν. Δηλαδή, γιατί να σκέφτομαι ότι ο άλλος κάνει RP ακόμα κι όταν μου μιλάει κανονικά ρε συ? Ψυχοφθόρο.
Μα δεν λειτουργουσε ετσι στο προηγουμενο παιχνιδι.Αν 2-3 ατομα γνωριζονται για αθωοι γιατι να μην τους δινετε η ευκαιρια να ενωσουν τις δυναμεις τους και να λειτουργουν σαν ομαδα?Δεν μιλαμε για vm τωρα,μιλαμε για προσωπικες συζητησεις που δεν μπορει να τις δει οποιος να ναι.Ετσι δινεται σε εναν πολιτη η ευκαιρια να νιωσει πως οντως βρισκεται σε συγκρουση με τους δολοφονους,να μην βαριεται και να εχει πραγματι νοημα η υπαρξη του,δηλαδη να μην ειναι απλως ενα ατομο για να σκοτωσουν οι δολοφονοι.
Ετσι δυναμωνει ο ρολος τους και οταν ερθουν στο θρεντ για το rp θα εχουν πιο οργανωμενο σχεδιο στο μυαλο τους και νιωθουν πως το καθε ποστ εχει σημασια.Η μονη περιπτωση που δεν θα συμφωνουσα με ανοιχτες επικοινωνιες ειναι αν αυξηθουν οι φονιαδες και μπου νεοι ρολοι.Αν γινει αυτο και εχουμε ανοιχτες επικοινωνιες,τελειωσε το παιχνιδι.Απο τον πρωτο γυρω ολοι θα ξερουν ολους τους ρολους.
Οποτε εγω λεω η ανοιχτες επικοινωνιες και κλασσικο φορματ ρολων η αυξημενος αριθμος δολοφονων +νεοι ρολοι και κλειστες επικοινωνιες.
#1687
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 22:06
Αν θέλουν, μπορούν να απολαύσουν το παιχνίδι χωρίς να βαρεθούν και να κατευθύνουν τον κόσμο και να κρίνουν το παιχνίδι, ως συνήθως.
Μάλιστα, μιας και δε χρειάζεται να παίζουν προσεκτικά, μπορούν να απολαύσουν το RP.
Οι ανοιχτές επικοινωνίες είναι χρήσιμες για special games και χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά στο format για να δημιουργηθεί ένα ισορροπημένο παιχνίδι.
Εφόσον παίξαμε πρόσφατα με ανοιχτές, τώρα καλύτερα να παίξουμε με κλειστές. Άλλωστε, αυτό θέλει κι ο GM.
ΥΓ: Στο επόμενο παιχνίδι με ανοιχτές επικοινωνίες μπορούν κάποιοι νέοι ρόλοι να εξισορροπήσουν τα πράγματα.
πχ,
το καρφί: ένας αθώος (όσον αφορά τον έλεγχο του επιθεωρητή) που ενεργεί και κερδίζει μαζί με τους δολοφόνους
ο προδότης(ιούδας): ένας αθώος που αν προσπαθήσουν να τον σκοτώσουν παραμένει ζωντανός και αλλάζει στρατόπεδο, πηγαίνοντας με τους δολοφόνους.
Αυξάνει τον αριθμό τους, τους ενημερώνει για όσα γνωρίζει (πχ την ταυτότητα του επιθεωρητή και τα πηγαδάκια που έχουν σχηματιστεί), ψηφίζει μαζί τους και ενεργεί υπέρ τους.
Φοβερός χαρακτήρας αν στο παιχνίδι υπάρχει γιατρός, οπότε δε γνωρίζουν όλοι εξαρχής τον λόγο που επέζησε. Μπορεί να μειώσει κάπως την υπερδύναμη των επιθεωρητών όταν οι συνομιλίες είναι ανοιχτές. Φυσικά, μαθαίνει ότι θα αλλάξει πλευρά από τον GM αφού προσπαθήσουν να τον σκοτώσουν κι όχι νωρίτερα, για να είναι πειστικός.
Με γιατρό, εκδικητή, καρφί, προδότες, επιθεωρητές, δολοφόνους και αθώους, πέρα από το απίστευτο randomness για το πως θα εξελιχθεί το παιχνίδι, οι μισοί θα έχουν ρόλο και δε θα έχουν δικαιολογία για να βαρεθούν.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Babba: 07 Ιούλιος 2012 - 22:31
Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.
#1688
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 22:35
Επίσης όταν οι δολοφόνοι σημαδεύουν κάποιον το βράδυ αλλά δεν μπορούν να τον σκοτώσουν ~είτε τον προστατεύει ο γιατρός, είτε αλλάζει πλευρά~ ο GM τους λέει να αλλάξουν την επιλογή τους. Οπότε πάντα κάποιος πεθαίνει και οι αθώοι/επιθεωρητές δεν έχουν ιδέα του τι παίχτηκε.
Γενικά πιστεύω ότι το να υπάρχουν τόσοι πολλοί ρόλοι χαλάει το παιχνίδι και το κάνει εντελώς random ~σε μια τέτοια κατάσταση ένας αθώος δεν μπορεί να καταλάβει πού παν τα τέσσερα, εκτός αν είναι τυχερός και βρει επιβεβαιωμένο αθώο-επιθεωρητή, πράγμα δύσκολο χωρίς το πμ~, εκτός κ αν υπάρχουν πολλοί παίχτες (30+).
#1689
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 22:43
Μα δεν λειτουργουσε ετσι στο προηγουμενο παιχνιδι.Αν 2-3 ατομα γνωριζονται για αθωοι γιατι να μην τους δινετε η ευκαιρια να ενωσουν τις δυναμεις τους και να λειτουργουν σαν ομαδα?Δεν μιλαμε για vm τωρα,μιλαμε για προσωπικες συζητησεις που δεν μπορει να τις δει οποιος να ναι.Ετσι δινεται σε εναν πολιτη η ευκαιρια να νιωσει πως οντως βρισκεται σε συγκρουση με τους δολοφονους,να μην βαριεται και να εχει πραγματι νοημα η υπαρξη του,δηλαδη να μην ειναι απλως ενα ατομο για να σκοτωσουν οι δολοφονοι.
Σχετικά με αυτό,υπάρχει ένα πρόβλημα.Πες ότι εγώ έχω αρκετό χρόνο για να μιλάω με άλλους 4-5 αθώους και να ακολουθούμε μία κοινή τακτική και ταυτόχρονα να αφιερώνω και τον απαραίτητο χρόνο στο παιχνίδι.Ας πούμε όμως ότι εσύ ίσα-ίσα προλαβαίνεις να συμμετέχεις στο παιχνίδι(είναι και η εποχή με διακοπές κ.τ.λ) και δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο.Έτσι κατευθείαν βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με εμάς που θα συνεργαστούμε.Έχοντας υπόψιν αυτό και όσα έκανα quote πάνω,υποστηρίξω το κλείσιμο των συνομιλιών ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα κι αδικίες.

#1690
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:05
Σχετικά με αυτό,υπάρχει ένα πρόβλημα.Πες ότι εγώ έχω αρκετό χρόνο για να μιλάω με άλλους 4-5 αθώους και να ακολουθούμε μία κοινή τακτική και ταυτόχρονα να αφιερώνω και τον απαραίτητο χρόνο στο παιχνίδι.Ας πούμε όμως ότι εσύ ίσα-ίσα προλαβαίνεις να συμμετέχεις στο παιχνίδι(είναι και η εποχή με διακοπές κ.τ.λ) και δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο.Έτσι κατευθείαν βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με εμάς που θα συνεργαστούμε.Έχοντας υπόψιν αυτό και όσα έκανα quote πάνω,υποστηρίξω το κλείσιμο των συνομιλιών ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα κι αδικίες.
Καλά, αυτό ισχύει έτσι και αλλιώς. Όποιος ασχολείται με το παιχνίδι περισσότερο έχει πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιον που δεν το κάνει ανεξάρτητα από το αν επιτρέπονται τα pms ή όχι.
Τα ανοιχτά pms όχι μόνο κάνουν πολύ πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι για τους αθώους αλλά ωθούν και τους δολοφόνους να γίνουν πιο τολμηροί, να μπερδέψουν το παιχνίδι τελείως και να σταματήσουν να παίζουν μόνο στο στύλ "lowprofilelowprofilelowprofile". Γενικά γίνεται πολύ πιο πολύπλοκo το όλο gameplay κάτι που σε αυτό το παιχνίδι είναι πολύ θεμιτό. Με τις κατάλληλες αλλαγές στα pm ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τεκμήρια αθωωότητας και άντε έναν παραπάνω παίκτη δολοφόνο από το κανονικό, το παιχνίδι μπορεί να γίνει πολύ πιο ενδιαφέρον. Και συμφωνώ πως οι πολλοί ρόλοι δεν είναι καλό πράγμα. Γενικά πέρα από τους γνωστούς είμαι μόνο υπέρ του γιατρού και κανενός άλλου.
Την επόμενη φορά ας το παίξουμε έτσι.
#1691
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:30
Όπως και να έχει, δεν είμαστε μια παρέα που κάθεται γύρω από ένα τραπέζι για να έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες (που και πάλι ούτε τότε ισχύει αυτό). Με την ανοιχτή επικοινωνία όμως, σου δίνεται η ευκαιρία να μιλήσεις και με παιδιά εκτός παιχνιδιού και γενικά να κάνεις χαβαλέ, χωρίς όμως αυτό να είναι υποχρεωτικό.
Γενικά θεωρώ λανθασμένο αυτό το σκεπτικό, γιατί πολύ απλά και στο κανονικό παιχνίδι πάλι υπάρχουν ανάλογα μειονεκτήματα-πλεονεκτήματα που δεν τα βλέπουμε γιατί απλά το έχουμε συνηθίσει.
#1692
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:36

#1693
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:52
(Το γράφω τώρα πριν βγούνε ρόλοι κτλ. Αν επιτραπούν τα πμ και μου στείλει κάποιος, δεν θ' απαντήσω. Μην αρχίσετε τις θεωρίες και πάτε να με βγάλετε δολοφόνο


#1694
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2012 - 23:54
Φοβάμαι πως αν τα αφήσουμε όλα ανοιχτά χάνονται οι επιχειρηματολογίες, οι τακτικές, τα πάρε - δώσε μέσα στο νήμα, οπότε είναι πολύ δύσκολο να διαβάσει κάποιος το παιχνίδι. Δηλαδή του αλλάζουμε αυτόματα ταυτότητα και δεν αφήνουμε όλους τους αθώους να έχουν την ίδια πληροφόρηση. Το σκεπτικό είναι μια ενημερωμένη μειοψηφία απέναντι στην αδαή πλειοψηφία. Δεν είμαι υπέρ, σε καμία μορφή.
(Το γράφω τώρα πριν βγούνε ρόλοι κτλ. Αν επιτραπούν τα πμ και μου στείλει κάποιος, δεν θ' απαντήσω. Μην αρχίσετε τις θεωρίες και πάτε να με βγάλετε δολοφόνοΑπλά θέλω να δω τι ψάρια θα πιάσω κοιτώντας το νήμα και αν θα νικήσω αυτούς τους ανεμόμυλους
)
Το θέμα είναι όταν αρχίσετε να παίζετε μην αποφασίσεις μετά από 2-3 μέρες να τα παρατήσεις πάλι . Έχεις 2 στα 2 μέχρι τώρα ....
#1695
Καταχωρήθηκε 08 Ιούλιος 2012 - 00:05