Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

The Black Hole
#87316
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 18:50
http://www.news247.gr/koinonia/death-note-simeiomata-thanatoy-tromokratoyn-mathites-kai-stin-ellada.6625932.html
#87317
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 18:54
that's a dude!
#87318
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 20:36
Γελάει ο κόσμος..
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost, replaced by fear
#87320
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 21:08
Άσχετο, αλλά τώρα το θυμήθηκα. Πριν λίγα χρόνια δεν ήθελαν να κάνουν dub στα ελληνικά το Death Note; (νομίζω ότι θα προβαλλόταν από το ΣΚΑΪ or sth)
#87321
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 22:43
λογω ηλικιας και προτερου βιου ( μεγαλος κοντρακιας μεχρι τα 28) μπορω να επιβεβαιωσω οτι ναι υπηρχαν R34 (2) στην ελλαδα.1 R32 και 2 nissan sylvia s14.ακομα υπηρχαν 2 toyota supra mk4..
αρκετα δυνατα και με αρκετο tuning πανω τους...
Απορώ που βρήκα τα λεφτά Porsche ποιο φτηνά τους ερχόταν. Έχω απορία τι να απέγιναν αυτά τα πλέον νεοκλάσσικά δείγματα αυτοκίνησης που βρέθηκαν επι Ελληνικού Εδάφους, πλέον λόγο της υψηλής φορολογίας δεν βολεύει η κατοχή αυτών. Ίσως εάν κάναν το κόλπο με εταιρεία στην Βουλγαρία που η εταιρεία κατέχει το αυτοκίνητο και όχι ο ίδιος και απλά μέσω εγγράφων με την εταιρεία διασφαλίζει την κατοχή του.
Btw ποιο ήταν το εργαλείο σου; Μονος σου το έφτιαξες ή ο μηχανικός;
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από pc_magas: 20 Ιούνιος 2018 - 22:45
Ελληνική κοινότητα Ubuntu | Κυπριακή κοινότητα ελευθέρου λογισμικού
Ι GNU/L I N U X
Ποιος θέλει παπάκια τις M$?
#87322
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 23:22
εχει γινει της τρελης στο fb με το αρθρο... αν ειναι δυνατόν, αυτό το κρητικό κάθαρμα που ονομάζεται "Κιράκης" πρέπει να συλληφθεί... έχει στερήσει την ζωή σε πάνω απο 500 κοπέλια σε όλη την κρήτη
#87323
Καταχωρήθηκε 20 Ιούνιος 2018 - 23:55
Αν πάντως βρέθηκε με σπασμένο σβέρκο θα ήταν σίγουρα ο Scifi Harry.
#87324
Καταχωρήθηκε 21 Ιούνιος 2018 - 10:22
Απορώ που βρήκα τα λεφτά Porsche ποιο φτηνά τους ερχόταν. Έχω απορία τι να απέγιναν αυτά τα πλέον νεοκλάσσικά δείγματα αυτοκίνησης που βρέθηκαν επι Ελληνικού Εδάφους, πλέον λόγο της υψηλής φορολογίας δεν βολεύει η κατοχή αυτών. Ίσως εάν κάναν το κόλπο με εταιρεία στην Βουλγαρία που η εταιρεία κατέχει το αυτοκίνητο και όχι ο ίδιος και απλά μέσω εγγράφων με την εταιρεία διασφαλίζει την κατοχή του.
Btw ποιο ήταν το εργαλείο σου; Μονος σου το έφτιαξες ή ο μηχανικός;
εε δεν τα ειχαν εγω και εσυ..αυτη που τα ειχαν δεν ζοριζονταν και πολυ...γνωστοι στον χωρο και μερικοι ηταν και βελτιωτες..και καποιοι με αλλες οχι και τοσο....εχμ... νομιμες δραστηριοτητες...
οσο για το που ειναι τωρα...το supra σε ενα γκαραζ κρυφο στον νεο κοσμο ντρακστεραδικο πλεον το αμαξι με αλεξιπτωτο πισω και ολα..το ενα skyline εχω χασει τα ιχνη του ,το αλλο καπου στην βορεια ελλαδα.. τα sylvia δεν γνωριζω αλλα ξερω οτι ηταν αθηνα πριν κανα 2 χρονια...
τα περισσοτερα απο αυτα με πινακιδες αγωνιστικου για να μην πληρωνουν τα μαλλια της κεφαλης τους σε τελη κυκλ/ιας και αλλα.
οσο για μενα πριν σπουδασω κομμωτης(στα 25 μου)ημουν πτυχιουχος( sic ) μηχανικος αυτοκινητων απο Τ.Ε.Ε(σημερινα επαλ)και δουλευα σε αντιπρωσοπεια Opel οποτε τα εκανα ολα μονος μου.γενικα το ειχαμε στην οικογενεια με την μαρκα αυτη οποτε και εγω ειχα ενα opel vectra(απο εκει και το nickname μου)gsi 2000 κυβικα 150 αλογα απο εργοστασιο και με τα αναλογα πειραγματα ειχε φτασει 180-190 σε καποια φαση..τωρα αυτα μπορει να τα βγαζει ενα καινουργιο 1.4 turbo αλλα για εκεινη την εποχη.(μιλαμε για αρχες 2000 μεχρι και 2010)ηταν κομπλε για να κανεις την τρελα σου.
βασικα εκεινη την εποχη και ποδηλατης να ερχοταν στο φαναρι και να μου εκανε νοημα εγω δεν ειχα θεμα θα ανοιγα..
επειδη δεν εχω καπου προχειρη φωτογραφια το αμαξι ηταν αυτο αλλα σε αλλο χρωμα.και αν δεν το παραταγα ηταν ετοιμο για να το βαψω σε αυτο.
τωρα ποια εχω καταθεσει πινακιδες και το εχω κουκουλωμενο στο εξοχικο μου χρονια...

ΡΕ.....παναθεμα σε με εβαλες σε nostalgia mode πρωι πρωι......

#87325
Καταχωρήθηκε 21 Ιούνιος 2018 - 16:12
εε δεν τα ειχαν εγω και εσυ..αυτη που τα ειχαν δεν ζοριζονταν και πολυ...γνωστοι στον χωρο και μερικοι ηταν και βελτιωτες..και καποιοι με αλλες οχι και τοσο....εχμ... νομιμες δραστηριοτητες...
οσο για το που ειναι τωρα...το supra σε ενα γκαραζ κρυφο στον νεο κοσμο ντρακστεραδικο πλεον το αμαξι με αλεξιπτωτο πισω και ολα..το ενα skyline εχω χασει τα ιχνη του ,το αλλο καπου στην βορεια ελλαδα.. τα sylvia δεν γνωριζω αλλα ξερω οτι ηταν αθηνα πριν κανα 2 χρονια...
τα περισσοτερα απο αυτα με πινακιδες αγωνιστικου για να μην πληρωνουν τα μαλλια της κεφαλης τους σε τελη κυκλ/ιας και αλλα.
οσο για μενα πριν σπουδασω κομμωτης(στα 25 μου)ημουν πτυχιουχος( sic ) μηχανικος αυτοκινητων απο Τ.Ε.Ε(σημερινα επαλ)και δουλευα σε αντιπρωσοπεια Opel οποτε τα εκανα ολα μονος μου.γενικα το ειχαμε στην οικογενεια με την μαρκα αυτη οποτε και εγω ειχα ενα opel vectra(απο εκει και το nickname μου)gsi 2000 κυβικα 150 αλογα απο εργοστασιο και με τα αναλογα πειραγματα ειχε φτασει 180-190 σε καποια φαση..τωρα αυτα μπορει να τα βγαζει ενα καινουργιο 1.4 turbo αλλα για εκεινη την εποχη.(μιλαμε για αρχες 2000 μεχρι και 2010)ηταν κομπλε για να κανεις την τρελα σου.
βασικα εκεινη την εποχη και ποδηλατης να ερχοταν στο φαναρι και να μου εκανε νοημα εγω δεν ειχα θεμα θα ανοιγα..
επειδη δεν εχω καπου προχειρη φωτογραφια το αμαξι ηταν αυτο αλλα σε αλλο χρωμα.και αν δεν το παραταγα ηταν ετοιμο για να το βαψω σε αυτο.
Spoiler:
τωρα ποια εχω καταθεσει πινακιδες και το εχω κουκουλωμενο στο εξοχικο μου χρονια...![]()
ΡΕ.....παναθεμα σε με εβαλες σε nostalgia mode πρωι πρωι......![]()
πως και ειπες να παρατησεις τον τεχνικο τομεα
#87326
Καταχωρήθηκε 21 Ιούνιος 2018 - 22:57
εε δεν τα ειχαν εγω και εσυ..αυτη που τα ειχαν δεν ζοριζονταν και πολυ...γνωστοι στον χωρο και μερικοι ηταν και βελτιωτες..και καποιοι με αλλες οχι και τοσο....εχμ... νομιμες δραστηριοτητες...
οσο για το που ειναι τωρα...το supra σε ενα γκαραζ κρυφο στον νεο κοσμο ντρακστεραδικο πλεον το αμαξι με αλεξιπτωτο πισω και ολα..το ενα skyline εχω χασει τα ιχνη του ,το αλλο καπου στην βορεια ελλαδα.. τα sylvia δεν γνωριζω αλλα ξερω οτι ηταν αθηνα πριν κανα 2 χρονια...
τα περισσοτερα απο αυτα με πινακιδες αγωνιστικου για να μην πληρωνουν τα μαλλια της κεφαλης τους σε τελη κυκλ/ιας και αλλα.
οσο για μενα πριν σπουδασω κομμωτης(στα 25 μου)ημουν πτυχιουχος( sic ) μηχανικος αυτοκινητων απο Τ.Ε.Ε(σημερινα επαλ)και δουλευα σε αντιπρωσοπεια Opel οποτε τα εκανα ολα μονος μου.γενικα το ειχαμε στην οικογενεια με την μαρκα αυτη οποτε και εγω ειχα ενα opel vectra(απο εκει και το nickname μου)gsi 2000 κυβικα 150 αλογα απο εργοστασιο και με τα αναλογα πειραγματα ειχε φτασει 180-190 σε καποια φαση..τωρα αυτα μπορει να τα βγαζει ενα καινουργιο 1.4 turbo αλλα για εκεινη την εποχη.(μιλαμε για αρχες 2000 μεχρι και 2010)ηταν κομπλε για να κανεις την τρελα σου.
βασικα εκεινη την εποχη και ποδηλατης να ερχοταν στο φαναρι και να μου εκανε νοημα εγω δεν ειχα θεμα θα ανοιγα..
επειδη δεν εχω καπου προχειρη φωτογραφια το αμαξι ηταν αυτο αλλα σε αλλο χρωμα.και αν δεν το παραταγα ηταν ετοιμο για να το βαψω σε αυτο.
Spoiler:
τωρα ποια εχω καταθεσει πινακιδες και το εχω κουκουλωμενο στο εξοχικο μου χρονια...![]()
ΡΕ.....παναθεμα σε με εβαλες σε nostalgia mode πρωι πρωι......![]()
Αυτό είναι το ωραίο με το car culture ακόμα και το ποιο απλό αμαξάκι κρύβει ιστορίες, νοσταλγία και αισθήματα. Πολύ χαρακτιρίζουν όσους φτιάχνουν το αμάξι τους κάγκουρες αλλά υπάρχουν και άτομα τα οποία φτιάχνουν το αμάξι τους επειδή θέλουν να το κάνουν "δικό τους" πλέον αποκτά συναίσθημα και έκφραση προσωπικότητας η σχέση άνθρωπος - μηχάνημα.
Ελληνική κοινότητα Ubuntu | Κυπριακή κοινότητα ελευθέρου λογισμικού
Ι GNU/L I N U X
Ποιος θέλει παπάκια τις M$?
#87327
Καταχωρήθηκε 22 Ιούνιος 2018 - 00:37
πως και ειπες να παρατησεις τον τεχνικο τομεα
βασικα ηταν θεμα συγκυριων στα παντα.και ο πατερας μου μηχανικος ηταν και ηθελα να ακολουθησω τα χναρια του πατερα.και ετσι εκανα.οταν γραφτηκα στο ΤΕΕ εγινε η μαχη του δραμαλη με τον πατερα γιατι ελεγε οτι δεν κανω για αυτην την δουλεια(απλα το ελεγε γιατι δεν ηθελε να περασω αυτα που εχει περασει αυτος).τελικα εκανα το δικο μου και μαλιστα δουλευαμε και μαζι..η αντιπροσωπεια που δουλευαμε εκλεισε(ηταν εκει που ειναι τα media markt στην συγγρου τωρα)και επρεπε να δω τι θα κανω μετα..ο πατερας μου συνεχισε αλλου αλλα εγω οχι.το θεμα ειναι οτι στην σχολη κομμωτικης γραφτικα απο χαβαλε.δλδ...λογο κοινωνικοτητας στον χαρακτηρα μου και ολιγον τι μπλαμπλας ο πατερας παντα ελεγε ''εσυ παιδι μου η για δημοσιογραφος η για κομμωτης θα εκανες,εδω χαραμιζεσαι''(αλλη μια προσπαθεια να με βγαλει απο τον χωρο.)
οταλ λοιπον εψαχνα να δω τι θα κανω(και εχοντας ενα μικρο μπακ απ απο πισω οικονομικο.ειπα να δοκιμασω την κομμωτικη..1 χρονος λεω ειναι θα δουμε..και ετσι εγινε.
βεβαια να πω οτι μικρο επιροες υπηρχαν ακαι απο κανα 2 φιλους που το εκαναν το επαγγελμα..και τελικα εκατσε...ακομα και τωρα ομως που και που ασχολουμε με το αλλο αθλημα..λιγο το αμαξι της γυναικας λιγο κανενος φιλου το βγαζω το αχτι μου.
Αυτό είναι το ωραίο με το car culture ακόμα και το ποιο απλό αμαξάκι κρύβει ιστορίες, νοσταλγία και αισθήματα. Πολύ χαρακτιρίζουν όσους φτιάχνουν το αμάξι τους κάγκουρες αλλά υπάρχουν και άτομα τα οποία φτιάχνουν το αμάξι τους επειδή θέλουν να το κάνουν "δικό τους" πλέον αποκτά συναίσθημα και έκφραση προσωπικότητας η σχέση άνθρωπος - μηχάνημα.
η προταση σου ειναι λες και την ειπα εγω....
εμενα το δικο μου δεν ηταν ποτε με λαμπακια παραλαμπακια και φρου φρου..ειχα μια λοξα να ειναι οπωε το εβγαζε το εργοστασιο οποτε καγκουρα δεν με ελεγες.
οσο για το ΄΄δικο σου'' που λες εγω ενα θα σου πω..μιας και οταν βαζεις χερι στο αμαξι και μαλιστα χοντρο μηχανικα αποδεδειγμενα πολλες φορες θα σου βγαλει προβλημα,θα σε αφησει στην μεση του δρομου,θα σου κανει διαφορα κουλα στα καλα καθουμενα ετσι και εγω ειχα παθει σχεδον τα παντα με το αμαξι μου...λογο ηλικιας (μοντελο 1992) του ειχα κολλησει το παρατσουκλι ''η γρια''..
οποτε ''η γρια'' μου εκανε γεροντοτσαλιμακια σχεδον καθε φορα που της πειραζα κατι η της εφτιαχνα κατι...αρχιζα να πιστευω οτι ειχε προσωπικοτητα..και πολλες φορες (λολ) τις μιλαγα λες και θα με ακουγε...actually μια φορα που με αφησε και δεν επερνε με τιποτα κατα μεσης του δρομου κατι της ειπα και πηρε...τυχαιο μεν αλλα δεν παυει αυτα να σε δενουν ..
εχω πολυ πραγμα απο ιστοριες να διηγηθω απο την ''γρια΄΄
ΥΓ.να πω οτι με την ΄΄γρια'' το 2003 επεσα στην κεφαλονια μετα απο ολισθηροτητα του δρομου σε ενα χωραφι που ηταν 2 μετρα κατω απο τον δρομο....τουμπαρισα ...''η γρια''εμεινε αναποδα.και εγω βγηκα σαν μην ειχε γινει τιποτα.ουτε γρατζουνια, η γρια οταν την ξαναεφερε ο γερανος στα 4 και εκατσε και την ειδα κοντεψα να βαλω τα κλαματα λεω μεχρι εδω της ηταν γραφτο
και εκεινη την στιγμη μου λεει ο γερανατζης..
-σκυλι το αμαξι ..αλλα και αλλα θα ειχαν σκορπισει..και σε εβγαλε και ολοκληρο εσενα...
.εεε ,,εκει ηταν η μεγαλη αποφαση...
φορτωτικη κεφαλονια-αθηνα....μεσα στην αντιπροσωπεια και rebuilt απο την αρχη....της το χρωστουσα....
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από vectrapearl: 22 Ιούνιος 2018 - 00:41
#87328
Καταχωρήθηκε 22 Ιούνιος 2018 - 09:29
Αυτό είναι το ωραίο με το car culture ακόμα και το ποιο απλό αμαξάκι κρύβει ιστορίες, νοσταλγία και αισθήματα. Πολύ χαρακτιρίζουν όσους φτιάχνουν το αμάξι τους κάγκουρες αλλά υπάρχουν και άτομα τα οποία φτιάχνουν το αμάξι τους επειδή θέλουν να το κάνουν "δικό τους" πλέον αποκτά συναίσθημα και έκφραση προσωπικότητας η σχέση άνθρωπος - μηχάνημα.
ειδικα με τις μηχανες αυτο ισχυει κατα πολυ παραπανω
#87330
Καταχωρήθηκε 22 Ιούνιος 2018 - 13:02