Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
* * * * - 33 Ψήφοι

The Black Hole


  • Please log in to reply
94114 replies to this topic

#87046 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 15:46

Γενικά το Godzilla ήταν πάντα βαθιά συμβολικό. Δε ξέρω αν κάνει για συνταγματικές μελέτες, αλλά έχει πράγματα να πάρεις από αυτό. Η τελευταία ταινία btw από τον Anno ήταν μοναδική.

 

Also, το Israel είχε ίσως ότι πιο δυσάρεστο στα αυτιά θυμάμαι από eurovision. Foureira άξιζε απείρως περισσότερο.


qzMHWHd.png


#87047 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRealm of perdition

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 18:15

Δεν είδα σχεδόν καθόλου ευτυχώς, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς άξιζε στη Φουρέιρα.

 

Μηδέν τραγούδι που δεν καταφέρνει τίποτα πέρα από το να είναι κολλητικό, ανύπαρκτοι στίχοι, κακογουστιά και εντελώς συμβατικό και παρωχημένο αισθητικό μύνημα.

 

Τη συμμετοχή του Ισραήλ την είδα μόνο μετά αφού είχε νικήσει και αν μη τι άλλο ήταν κάτι που δεν το προσπερνάς εύκολα. Είχε ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα, αρκετά ξεκάθαρο και σύγχρονο μύνημα, ιδιαίτερα πολύπλοκη μουσική σύνθεση και εν τέλει κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.  Η τραγουδίστρια βέβαια ήταν μάλλον παράφωνη αλλά whatever, ταίριαζε με το όλο, ίσως ήταν και λόγω της συγκίνισης για τη νίκη.

 

Έτσι κι αλλιώς η Eurovision δεν είναι σοβαρός διαγωνισμός τραγουδιού, είναι ίσα-ίσα μια εκδήλωση ποπ κουλτούρας για την ανάδειξη της φιλίας μεταξύ των Ευρωπαϊκών κρατών. Αν το ζητούμενο ήταν η μουσική "ποιότητα", όλες οι συμμετοχές θα ήταν εξαρχής εντελώς διαφορετικές. Λογικό είναι να υπερισχύει το κοινωνικό μύνημα και η αισθητική δήλωση περισσοτερο από οτιδήποτε άλλο.

 

Ευτυχώς η υπόλοιπη Ευρώπη άρχισε σταδιακά να βαριέται να ανταμοίβει συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, καλό θα ήταν να ξεκολλήσουμε κι εμείς λίγο.


O6rrvsU.jpg


#87048 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3.279 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 18:36

Meanwhile in Japan ...
 
Professor Uses Godzilla Films to Teach Japan's Constitution, Peace


Η πρώτη ταινία του 1954 είναι αριστούργημα

#87049 Emiya

Emiya

    Anime Fan

  • Members
  • 175 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 18:41

Τι να πω κι γω που χω μαθει περισσοτερα θρησκευτικα απο to supernatural παρα απ το σχολειο.



#87050 GhostPrince

GhostPrince

    夢遊病者

  • Members
  • 2.161 Δημοσιεύσεις:
  • Location ・ω・ 

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 18:43

*φιλία ευρωπαϊκών κρατών* μ'αρεσε αυτο. Ειδικά όταν είναι μέσα τα μισα βαλκάνια κιη ασία και πάει λέγοντας...

Τσίρκο πάντα ήταν βέβαια η ευροβίσιον, και πάντα κινιόντουσαν οι ψήφοι πολιτικά και όχι σε σχέση με το πιο ακούγεται καλύτερα, αλλα ειδερ γουεη πραγματικά καλό κομμάτι έτσι κιαλιως θα βρεις σπάνια εκει μέσα, ακόμα και για ποπ.

Έχω κάποια χρόνια έως πολλά να παρακολουθήσω βέβαια, μπορεί να ναι σε ακόμα χειρότερη κατάσταση πλέον...πέρα του νικητήριου τραγουδιού που τα τσεκάρω για το γαμώτο δλδ...

too much interest i guess.

Tα maneki neko στο background της συμμετοχής του ισραηλ με ισοπέδωσαν πάντος, πολιτισμικό σοκ στη καλύτερη των περιπτώσεων, είχα να γελάσω  έτσι απτο μάνγκα της τουρκίας πριν χρόνια.  :dazed:


フカフカ

#87051 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4.147 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 20:51

Δεν είδα σχεδόν καθόλου ευτυχώς, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς άξιζε στη Φουρέιρα.

 

Μηδέν τραγούδι που δεν καταφέρνει τίποτα πέρα από το να είναι κολλητικό, ανύπαρκτοι στίχοι, κακογουστιά και εντελώς συμβατικό και παρωχημένο αισθητικό μύνημα.

 

Τη συμμετοχή του Ισραήλ την είδα μόνο μετά αφού είχε νικήσει και αν μη τι άλλο ήταν κάτι που δεν το προσπερνάς εύκολα. Είχε ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα, αρκετά ξεκάθαρο και σύγχρονο μύνημα, ιδιαίτερα πολύπλοκη μουσική σύνθεση και εν τέλει κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.  Η τραγουδίστρια βέβαια ήταν μάλλον παράφωνη αλλά whatever, ταίριαζε με το όλο, ίσως ήταν και λόγω της συγκίνισης για τη νίκη.

 

Έτσι κι αλλιώς η Eurovision δεν είναι σοβαρός διαγωνισμός τραγουδιού, είναι ίσα-ίσα μια εκδήλωση ποπ κουλτούρας για την ανάδειξη της φιλίας μεταξύ των Ευρωπαϊκών κρατών. Αν το ζητούμενο ήταν η μουσική "ποιότητα", όλες οι συμμετοχές θα ήταν εξαρχής εντελώς διαφορετικές. Λογικό είναι να υπερισχύει το κοινωνικό μύνημα και η αισθητική δήλωση περισσοτερο από οτιδήποτε άλλο.

 

Ευτυχώς η υπόλοιπη Ευρώπη άρχισε σταδιακά να βαριέται να ανταμοίβει συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, καλό θα ήταν να ξεκολλήσουμε κι εμείς λίγο.

 

 

Τι λεεεε ρε! :P Η Φουρέιρα έβαλε φωτιά στην πίστα, ήταν μόνη της όλη η Eurovision φέτος. Το Ισραήλ πήγε στη Eurovsion όντας το μεγάλο φαβορί επί μήνες έχοντας βγάλει ένα βιντεοκλιπ πολύ προσεγμένο ομολογουμένως, φαίνεται ότι έπεσαν λεφτά και ένα τραγούδι σχεδόν πιασάρικο με μήνυμα αυλής δημοτικού ~αλήθεια? δεν είσαι το παιχνίδι το χαζού αγοριού? κόπηκα από το ετζινες~ και έχεις και την Φουρέιρα με βιντεοκλιπ αισθητικής Panik Records ~ο νοών νοείτω~ με product placement μέσα ανανάδες, μπανάνες και περφεκτιλ γιατί από λεφτά δεν υπήρχε μία και ένα τραγούδι οκ τζανκ φουντ, πιασάρικο μεν άνευ οποιασδήποτε καλλιτεχνικής αξίας δε, η οποία έφτασε στη Eurovision μία άγνωστη και μέσα σε τρεις μέρες μόνο και μόνο από την εμφάνισή της στους ημιτελικούς ξεσήκωσε τους πάντες.

 

Δεν θέλω να ακούω ότι η Eurovision είναι μόνο διαγωνισμός τραγουδιού στη μετανεωτερική εποχή της εικόνας την οποία ζούμε. Είναι σε πολύ μεγάλο κομμάτι περφόρμανς και της Φουρέιρα η πίστα της ανήκε ενώ η άλλη ήταν απλά λίγη μπροστά της. Η φάση ήταν Δαυίδ εναντίον Γολιάθ και εννοείται θες να δεις να κερδίζει το outsider και ειδικά όταν είναι απέναντι το Ισραήλ του Νετανιάχου. Αν ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα εννοούμε την πολιτισμική οικιοποίηση ~ Ιαπωνία και Ισραήλ έχουν πολλά κοινά άλλωστε με βασικό ότι ξεκινάνε από Γιώτα~ τότε πάσο. Λεφτά για μαρκετινγκ είχαν. Έχουν γίνει πολιτισμικά και πολιτικά statements στην Eurovision ~βλέπε Κοντσίτα και Ντάνα~ και μπράβο, ειδικά η Κοντσίτα πόνεσε πολλούς και γούσταρα.

 

Από το ποστ μου συνειδητοποιώ ότι φαίνεται ότι νοιάζομαι αρκετά παραπάνω από όσο πραγματικά νοιάζομαι για τη Eurovision αλλά ναι η νίκη του Ισραήλ με πόνεσε :P


xbJ3b2w.jpeg


#87052 pc_magas

pc_magas

    Nekomusumne are the best wives!!!!!!!

  • Members
  • 485 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAcharnes

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 21:02

Είδα και τα 2 τραγούδια της Eurovision στο youtube αυτό που πήρτε την πρώτη θέση ήταν κάπως moderare ενώ η Φουρέιρα άνετα θύμιζε βίντεοκλιπ από Αμερικάνο Καλλιτέχνη. Να πω την αλήθεια δεν συγκινήθηκα και με τα 2 ενώ της Φουρέιρα θύμιζε λέγο το Resonator από την Halca. (My brains is filled with animes and computer stuff deal with it!!!)



#87053 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2.809 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 21:47

Να ενημερώσω πως για ακόμα μία φορά στον διαγωνισμό συμμετείχε η Αυστραλία!

 

Youtube Video


rsrGbGx.gif

#87054 Aki

Aki

    Anime Newbie

  • Members
  • 55 Δημοσιεύσεις:
  • LocationHQ

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 21:55

https://www.newsit.gr/kosmos/tou-xronou-stin-ierousalim-netta-apo-israil-politikopoiise-aprokalypta-ti-eurovision-kai-anapse-foties/2517708/

 

Καλομελέτα κι έρχεται! 3 Ζήτω για την Ιερουσαλήμ, πρωτεύουσα του Ισραήλ!



#87055 TheGunsmasha

TheGunsmasha

    Μεθυσμένο τζίνι

  • Members
  • 550 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 21:57

Στην πραγματικότητα συμμετέχει από 2015 η Αυστραλία. Τα λεφτά είναι πολλά και η τηλεθέαση υψηλή.

 

Εγώ με Φουρέιρα ήμουν, επειδή το Ισραήλ είχε μέσα την σάρα και την μάρα, ενώ η άλλη είναι δικιά μας. Θα ήταν ωραίο να κέρδιζε η Κύπρος από το πουθενά.


a9bb424676cde0a810baad4738abdc507ea343bb


''Anime characters are like actors nowadays. Φοράνε νέες περούκες και glitter και παίρνουν ρόλους και σ'άλλες σειρές.''

-Ένας σοφός πρίγκιπας

''Πάντως βλέπω τις υπογραφές και για πρώτη φορά ο Guns φαίνεται να έχει superior taste απο θέμα εμφάνισης μόνο, για χαρακτήρες δεν ξέρω.''

-Kai, 6//11/2018


#87056 Kai

Kai

    Fluent in sarcasm

  • Review Team
  • 2.725 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 22:13

Φέτος δεν την είδα γιατί ελλειπα όσο έπαιζε αλλά ευτυχώς πρόλαβα ίσα ίσα να ακούσω το Ιταλικό που υποστήριζα. Στην Ιταλία δε θα το δώσουν ποτέ ακόμα κι αν πάει με το καλύτερο τραγούδι της δεκαετίας.

Το τραγούδι της Φουρέιρα δε μου άρεσε, είχε μια λέξη και ένα Ρυθμό που σου ψιλοκολλουσε για λίγη ώρα αλλά θα ξεχαστεί γρήγορα. Ούτε του Ισραήλ με τρέλανε αλλά είχε και κάποιο νόημα. Γενικά υπήρχαν και καλύτερα τραγούδια δεν ξέρω γιατί βγήκαν αυτά πρώτα.

ySss0UF.jpg


#87057 Angel.tze

Angel.tze

    Το perverted υποσυνειδητο μου εχει παντα δικιο

  • Members
  • 384 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 22:39

Εμενα μου άρεσε της Φουρειρα, η Μόνο πάνω κάτω εξήγησε αυτό που σκεφτόμουν.

On another note, λατρεύω αυτον τον τύπο και τα βίντεο του.

Youtube Video

8J90AKf.jpg

that's a dude!


#87058 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2.809 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 22:45

Ναι ωραίος είναι, έχει αυτό το Αγγλικό ουμορ.

 

Btw έχει στον Alpha το Armageddon, μα πόσο τρολιά είναι αυτή η ταινία. Δηλαδή τα 50 πόδια ήταν που κάνανε τη διαφορά.

Επίσης είναι απολύτως λογικό ότι ο κομήτης θα ανοίξει ακριβώς στη μέση αν σκάσει μια βόμβα χωμένη μέσα του.  :wet2:


rsrGbGx.gif

#87059 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4.147 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 22:47

^ Science άπιστε! Κάνανε μελέτες πριν τους στείλουν! Πφφφφτ~


xbJ3b2w.jpeg


#87060 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRealm of perdition

Καταχωρήθηκε 13 Μάιος 2018 - 22:55

Τι λεεεε ρε! :P Η Φουρέιρα έβαλε φωτιά στην πίστα, ήταν μόνη της όλη η Eurovision φέτος. Το Ισραήλ πήγε στη Eurovsion όντας το μεγάλο φαβορί επί μήνες έχοντας βγάλει ένα βιντεοκλιπ πολύ προσεγμένο ομολογουμένως, φαίνεται ότι έπεσαν λεφτά και ένα τραγούδι σχεδόν πιασάρικο με μήνυμα αυλής δημοτικού ~αλήθεια? δεν είσαι το παιχνίδι το χαζού αγοριού? κόπηκα από το ετζινες~ και έχεις και την Φουρέιρα με βιντεοκλιπ αισθητικής Panik Records ~ο νοών νοείτω~ με product placement μέσα ανανάδες, μπανάνες και περφεκτιλ γιατί από λεφτά δεν υπήρχε μία και ένα τραγούδι οκ τζανκ φουντ, πιασάρικο μεν άνευ οποιασδήποτε καλλιτεχνικής αξίας δε, η οποία έφτασε στη Eurovision μία άγνωστη και μέσα σε τρεις μέρες μόνο και μόνο από την εμφάνισή της στους ημιτελικούς ξεσήκωσε τους πάντες.

 

Δεν θέλω να ακούω ότι η Eurovision είναι μόνο διαγωνισμός τραγουδιού στη μετανεωτερική εποχή της εικόνας την οποία ζούμε. Είναι σε πολύ μεγάλο κομμάτι περφόρμανς και της Φουρέιρα η πίστα της ανήκε ενώ η άλλη ήταν απλά λίγη μπροστά της. Η φάση ήταν Δαυίδ εναντίον Γολιάθ και εννοείται θες να δεις να κερδίζει το outsider και ειδικά όταν είναι απέναντι το Ισραήλ του Νετανιάχου. Αν ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα εννοούμε την πολιτισμική οικιοποίηση ~ Ιαπωνία και Ισραήλ έχουν πολλά κοινά άλλωστε με βασικό ότι ξεκινάνε από Γιώτα~ τότε πάσο. Λεφτά για μαρκετινγκ είχαν. Έχουν γίνει πολιτισμικά και πολιτικά statements στην Eurovision ~βλέπε Κοντσίτα και Ντάνα~ και μπράβο, ειδικά η Κοντσίτα πόνεσε πολλούς και γούσταρα.

 

Δεν είχα ιδέα περί φαβορί και ούτε με απασχολεί αυτό γιατί δεν παρακολούθησα σχεδόν τίποτα (ούτε καν την ελληνική συμμετοχή δεν έχω ακούσει), απλά βλέποντας τις δύο διαφορετικές performances σε επίπεδο αισθητικής βρίσκω αυτή του Ισραήλ πολύ πιο ενδιαφέρουσα, αξιομνημόνευτη και συντονισμένη με τους προβληματισμούς που επικρατούν στην εποχή στην οποία ζούμε. Δεν ξέρω αν όλοι βλέπετε σε αυτό ένα μήνυμα αυλής δημοτικού αλλά προσωπικά το αντιλήφθηκα σε σχέση με τη γενικότερη εικόνα. Το ερμήνευσα σαν μια καυστική κριτική στην αισθητικοποίηση της γυναίκας και ιδίως της on stage γυναίκας, αυτής που "πρέπει να προβληθεί". Όχι ότι υπάρχει ουσιαστικά δυνατότητα μη αισθητικοποίησης μιας on stage παρουσίας, αλλά αυτό που κάνει είναι να προτείνει με καυστικό τρόπο και μέσα από μια grotesque παρουσίαση και κινησιολογία μια ανακατασκευή αυτής της αισθητικοποίησης, η οποία δε γίνεται με βάση τις προκαταλήψεις του θεατή, αλλά την αισθητική αυτονομία του καλλιτέχνη, η οποία με τη δύναμή της καταλήγει να κερδίσει και το θεατή.

Από τη μια έχεις τη μια που προσπαθεί να φανεί και καλά σέξυ με τον πιο βιομηχανικό τρόπο και προσέχει ακόμα και πότε θα χαμογελάσει επιτηδευμένα για να είναι όλα σωστά και by the book και από την άλλη έχεις μια τύπισσα η οποία φτύνει απροκάλυπτα την αισθητική της γλάστρας και καταλήγει να κερδίσει περισσότερες εντυπώσεις μέσα από το πόσο επιτηδευμένα "λάθος" είναι. Η δυτική κοινωνία έχει ανάγκη να αγκαλιάσει και να υποστηρίξει σε αρκετά επίπεδα όσα κάποτε κορρόιδευε και υποτιμούσε ως λάθος και αυτό φαίνεται σε πολλά επίπεδα καλλιτεχνικών διακρίσεων (γκουχ ας μη μιλήσουμε πάλι για τα όσκαρ γκουχ). Πέρα από αυτό, πρόκειται για ένα τραγούδι με αρκετά πολύπλοκη δομή και γενικά ένα αρκετά προσεγμένο αισθητικό αποτέλεσμα, πέρα από οποιοδήποτε pc charity που τείνει να επικρατεί τα τελευταία χρόνια σε τέτοιου είδους "διαγωνισμούς".

 

Από εκεί και πέρα η πολιτισμική οικειοποίηση (και η κριτική αυτής συνάμα) είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του μεταμοντερνισμού που πλέον ίσως μοιάζει ως κάτι παρωχημένο αλλά απ' ότι φαίνεται έχει ακόμα δύναμη σε τόσο λαϊκού επιπέδου εκδηλώσεις. Η κανιβαλιστική πολιτισμική οικειοποίηση και το κιτς (που είναι ο ορισμός της αισθητικής της eurovision) είναι ένας τρόπος δόμησης αισθητικών ταυτοτήτων και αποδόμησης των προβλεπόμενων, παραδοσιακών εθνικών ταυτοτήτων. Η οικειοποίηση των χαρακτηριστικών μιας ξένης κουλτούρας είναι ένας από τους τρόπους να δείξει κανείς την πρόθεσή του να επανοικοδομήσει την ταυτότητα της δικής του κουλτούρας έτσι ώστε να μην αισθάνεται ο ίδιος πια τόσο αποξενωμένος από αυτήν.

 

Στην πραγματικότητα συμμετέχει από 2015 η Αυστραλία. Τα λεφτά είναι πολλά και η τηλεθέαση υψηλή.

 

Εγώ με Φουρέιρα ήμουν, επειδή το Ισραήλ είχε μέσα την σάρα και την μάρα, ενώ η άλλη είναι δικιά μας. Θα ήταν ωραίο να κέρδιζε η Κύπρος από το πουθενά.

Πόσο "δικιά μας" είναι άραγε μια Αλβανή που έκρυβε επιτηδευμένα την καταγωγή της προσποιούμενη μάλιστα την εξωτική Μεξικάνα, που όταν βγήκε από την ντουλάπα (ή μάλλον τη βγάλανε με το ζόρι) τα media φόρτωσαν όλη την ευθύνη του ψέματος πάνω της αλλά όταν διέρρευσαν οι φωτογραφίες με τον αλβανικό αετό ξαφνικά έπαθαν σοκ και ξανάρχισαν να την κράζουν; Είναι θλιβερό από πολλές απόψεις το ότι κατέληξε να κάνει καριέρα με αυτό τον τρόπο (και αυτό μάλλον λέει κάποια πράγματα για εμάς ως χώρα), αλλά αν η Ελλάδα ήταν τόσο περήφανη για τη Φουρέιρα ας τη δεχόταν ως ελληνική συμμετοχή και όχι να την υποστηρίζει μόνο εκ των υστέρων αφού είδαν ότι υπάρχει ρεύμα προς τα εκεί.

 

Κατα τ' άλλα το Ισραήλ τη Σάρα κάποτε την είχε σύμφωνα με τις γραφές, τώρα τη μάρα δε την ξέρω ούτε καταλαβαίνω τι εννοείς. :P


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Kamui: 13 Μάιος 2018 - 23:02

O6rrvsU.jpg