Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 3 votes

Νέο anime podcast


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#46 OdyMonaxos

OdyMonaxos

    It's nothing personal

  • Members
  • 618 posts

Posted 28 July 2020 - 01:57

Ταλέντο υπάρχει, απλά μερικές φορές κολλάει, μερικές φορές δεν βγαίνει έξω με τον καλύτερο τρόπο, και μερικές φορές πρέπει να συγκριθεί με φιγούρες που έχουν θεοποιηθεί. Από τους τρεις που ανέφερες, ο ένας έχει κάνει τις πατάτες του, ο άλλος σχεδίασε τόσο πολύ animation στην αρχή της καριέρας του που έπαθε ζημιά, δεν μπορεί εδώ και 2 δεκαετίες να κάνει ευθείες γραμμές και αντ' αυτού έμαθε τις σκοτεινές τέχνες του cg, και ο τρίτος έριξε στα βράχια κάθε παραγωγή που είχε στην τηλεόραση. 

 

Άσε που η Χαρά του Anno έχει αποδειχτεί κι αυτή από τους εξωγήινους που απαγάγουν κόσμο. Απασχολεί εδώ και χρόνια και τις παλιές καραβάνες (Tsurumaki, Mahiro Maeda, Masayuki εκτός από τις φορές που τον βγάζει η Trigger από τη ναφθαλίνη), αλλά και τον Yasuhiro Yoshiura (Time of Eve, Patema κτλ) που τα τελευταία του credits είναι στο Dragon Dentist 

 

Δεν υπάρχει πανάκεια που να καλύπτει τα λάθη του management πουθενά. Σε γενικές γραμμές αυτοί που την έχουν καλύτερα είναι όσοι καταφέρνουν και βρίσκουν μια πλεονεκτική θέση έναντι των παραγωγών (η KyoAni από τότε που απογαλακτίστηκε από την Kadokawa και κάνει τις δικές της νουβέλλες, η Trigger που μπορεί να βγάζει συνεχώς originals από τους βασικούς δημιουργούς της, η Bones και η IG σε μικρότερο βαθμό, ο Yuasa που ό,τι και να έκανε με τo Japan sinks, σκόραρε με το Eizouken (αν και πρέπει να κόψει λίγο γιατί από τότε που ίδρυσε τη Saru πάει nonstop), ο SatoJun που ντάξει... παίζει σε τριπλό ταμπλώ ο άνθρωπος, δεν υπάρχει: βγάζει στην TYO τη σειρούλα του, το Tamayura με το βοηθό του από την Aria. Βγάζουν και το Aria the Avenirre μαζί και μετά πάνε στην JC που σκηνοθετούν το Amanchu, από την ίδια δημιουργό με την Aria, βγάζουν 2 σεζόν από δαύτο και συνεχίζουν με άλλο spin off της Aria που ανακοινώθηκε τις προάλλες. Πάει ο Sato μετά από χρόνια και ζαμάνια στην Toei, τσουπ σεζόν Precure, τσουπ σκηνοθετεί ταινία Doremi που ήταν να έχει βγει αλλά την έφαγε η κορώνα. Πάει και στην Colorido (με τις ευλογίες της Twin engine που έχει απαγάγει τον Nakamura), έχει έναν συμβουλευτικό ρόλο στο Penguin highway που ήταν η πρώτη δουλειά μεγάλου μήκους του studio, και τσουπ σκηνοθέτης στο A whisker away. Και σε όλα αυτά έχει κυρίως ρόλο επίβλεψης και συχνά καθοδήγησης των νέων σκηνοθετικών ταλέντων με τα οποία δουλεύει. 

 

Από την άλλη πάρε πχ τον Koyotaka Oshiyama. Ανιματέρ ολκής που καταφέρνει να βγάλει την πρώτη του σειρά σαν σκηνοθέτης με το Flip Flappers, η σειρά δεν τα πάει καλά, σηκώνει κι αυτός μπαϊράκι και ιδρύει δικό του studio, το Durian, που κυνηγάει να κάνει την νέα του ιδέα από ταινία μικρού σε μεγάλου μήκους (Shishigari). Κι ενώ έχει κολλήσει αυτό βρίσκεται σχεδιαστής σε παραγωγές με φιλοδοξίες (mechanical design στα sequels του FLCL, devil design στο... Devilman, Cyborg design στο Attack on Kaiba Decadance) χωρίς να μπορεί να τρέξει το δικό του έργο.

 

Ή τον Natsume Shingo, που πάει από τις απίστευτες συνθήκες του Space Dandy και του One punch man στο Acca που είχε κάποια θεματάκια, και μετά στο Boogiepop που σκοτώθηκε το πνιξε η Kadokawa όταν δεν έστειλε για έγκριση και διορθώσεις 

 

Εδώ ακόμη κι ο Shinkai μετά τα απιθανοεκατομμύρια του Your name, στο παρά πέντε έβγαλε το Weathering with you και ξέχασε κι ένα layer με σύννεφα στο theatrical cut

 

 

Από την άλλη το Deca-dence κάνει το κομμάτι του, και μ' άρεσε το πως το έκανε στο δεύτερο επεισόδιο χωρίς να βάλει τρικλοποδιά στον ίδιο του τον εαυτό, κι έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το Great pretender που είναι summer tv season ακόμη κι αν βγήκε στο Netflix ένα μήνα νωρίτερα, η KyoAni επιστρέφει με τη Violet, το Cencoroll 2 υπάρχει και όλη η παλιά φρουρά του κινηματογραφικού animation φέρεται να συγκεντρώνεται στο Deer king που είχε προγραμματιστεί για το φθινόπωρο και βασίζεται σε έργο της συγγραφέα του Moribito και της Erin, και κάποια στιγμή θα βγει και το On-Gaku σε blu ray rip για να το δούμε. Δεν είναι όλα μαύρα κι άραχλα, απλά ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα ρόδινα



#47 Hanzo

Hanzo

    Relief Pitcher

  • Members
  • 937 posts

Posted 28 July 2020 - 02:54

Thanks για το post, λειτουργεί ως κατατοπιστικός χάρτης των τελευταίων κινήσεων της βιομηχανίας, αν και το αποτέλεσμα του πάνω μου ήταν μάλλον το αντίθετο απ' αυτό που ίσως περίμενες!

 

Καταλαβαίνω ότι ο στόχος σου είναι να δώσει σημάδια ελπίδας, αλλά man ειλικρινά σχεδόν ΟΛΟΙ οι τίτλοι που αναφέρεις μου προκαλούν απελπισία.

 

Το deca-dence μου φάνηκε unwatchable κουραστική ανουσιότητα δυστυχώς.

 

Το Great Pretender, ακόμα χειρότερα, βαθιά ντροπιαστικό δημιούργημα.. Τιποτένιο pandering σε netflix-ακηδες όπως και το επίσης φιλικά προσκείμενο σε δυτικά sensibilities Βrand New Animal των Trigger. Και τα δύο ισχυρές δόσεις blackpill και αποθαρρυντικά δείγματα της εικόνας που θα διαμορφώσει η νεολαία για τα άνιμε. Χίλιες φορές Kengan Ashura, εκεί απολαμβάνεις σφίχτερ cgi με πάθος και χαρακτήρες. Σκέψου ξεφτίλα τώρα οι wit, από αρχηγοί με Titan να πεσαν τόσο χαμηλά...

 

Promare δεν είδα ακόμα, αλλά με τι καρδιά να το βάλω όταν ξέρω τι απατεώνες είναι οι Trigger. Εκεί που νόμισα ότι κάτι κουνήθηκε με Gridman και έδινα ελπίδες για ανάκαμψη, επιστρέφουν τώρα με BNA και με χάνουν 100%.

 

Χαίρομαι που αναφέρεις το Dragon Dentist. Μέσα σε 2 επεισόδια οι khara ξεπέρασαν ήδη ότι έχει βγάλει η Trigger ως τώρα. Αλλά και αυτούς μεγάλη σειρά δεν τους βλέπω να βγάζουν στο άμεσο μέλλον, αλλά άμα αξίζουν τα Rebuild τους συγχωρώ.

 

Η kyoani πάλι είναι από τις πιο τραγικές περιπτώσεις ποιοτικής παρακμής. Απλά μια θλίψη τι να πει κανείς, το Violet είναι από τα πιο αισχρά δημιουργήματα που έχω δει ποτέ όλα αυτά τα χρόνια που βλέπω άνιμε. Τόσο ταλέντο και αδιαμφισβήτητη ικανότητα πετιέται στα σκουπίδια και αναλώνεται σε αντιαισθητικά εκτρώματα καλογυαλισμένης ψευτιάς.

 

Το καινούργιο Boogiep είναι ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ κατώτερο του παλιού, δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. 5 λεπτά βάζεις και καταλαβαίνεις τη χαοτική διαφορά σε καλλιτεχνική προσέγγιση.

Ο Yuasa μετά το εξαιρετικό, αν και άτσαλο σε σημεία, Devilman επέστρεψε με το συμπαθητικό, άκακο, μέτριο Eizouken και τώρα με το χειρότερο πράγμα που έχει βγάλει ποτέ (και το Lu μαλακία ήταν).

 

Ειλικρινά δεν προσπαθώ να γίνω υπερβολικός, αλλά αυτή είναι η αφιλτράριστη οπτική μου για την τωρινή κατάσταση. Μένει τώρα να δούμε τι θα κάνουν οι MAPPA με το Titan χωρίς τον Araki...


Posted Image


This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.

#48 OdyMonaxos

OdyMonaxos

    It's nothing personal

  • Members
  • 618 posts

Posted 28 July 2020 - 15:08

Θα διαφωνήσω σε πολλά... Καλύτερα η KyoAni και η Wit να κάνουν αυτό που θέλουν. Η πρώτη, αν και δεν πεθαίνω για τις ταινίες καθαυτές γιατί έχουν κάποια θέματα, έκανε κάτι τρελούς παππάδες με το Koe no katachi και τη Liz. Όσο κι αν θα ήθελα η Horiguchi να είχε μείνει στις επάλξεις και να συνέχιζε να κάνει χαρούμενα έργα με τη Yamada... η μεν αποσύρθηκε σχεδόν από το animation και η δε περνάει φάση θλίψης. Αυτά τα έργα ήθελε πάντως η KyoAni, αυτά έβγαλε από τις νουβέλες της, αυτά κάνει, και είχε φτάσει στη θέση ισχύος να είναι επικεφαλής των επιτροπών παραγωγής και στα έργα που επέλεξε να μεταφέρει (Koe no katachi και Maiddragon). Τη Wit γάμα την, θρυλικό μπουρδέλο, ctrl-f energy bars

 

Και θα πρέπει να διαφωνήσω και για το Deca-dance (εξαιτίας του οποίου έβγαλα το Gatchaman crowds από τη ναφθαλίνη) και για το BNA και για το Eizouken και το Devilman, ίσως απλά να έχουμε πολύ διαφορετικά γούστα και προσέγγιση.

 

Το Devilman δυο δουλειές είχε, να πει την ιστορία του και να τη δείξει, στο πρώτο κομμάτι έκανε αλλαγές χωρίς να σκεφτεί τι αντίκτυπο θα είχαν με τραγελαφικά αποτελέσματα του στυλ να έχουμε κολλητούς φίλους τον κύριο Ενσυναίσθηση και τον κύριο Ψυχοπαθή, και στο δεύτερο κομμάτι απλά τα ισοπέδωσε όλα, κυριολεκτικά, shot composition αδιάφορο, ανύπαρκτη αντίθεση χρώματα πλην μερικών σκηνών , άθλια φόντα... Το αποτέλεσμα κάτι επεισόδια σούπα που όλα σκάνε μαζί στη χειρότερη στιγμή, όπως όταν τα σκάτωσαν με τους γονείς του Akira.

 

Το Eizouken από την άλλη έφαγε τα μούτρα του λίγο στο τέλος αλλά συνολικά ήταν μια ωδή στη δημιουργική φαντασία. Και ο τρόπος που απέδωσε τους χαρακτήρες του με το animation εξαιρετικός, και το σκηνικό του στο ρεαλιστικό κομμάτι (μόνο το γραφείο των καθηγητών σε αυτή τη σειρά είναι καλύτερο απ' όλο το Crybaby, άνετα) και ο τρόπος που απέδωσε τα φανταστικά κομμάτια της Asakusa με τη νερομπογιά και τα ανθρώπινα sound effects... Συν η εξαιρετικά ρετρό λογική γύρω από το sci-fi που θυμίζει τον τρόπο που το συζητάνε σε ρετρό σειρές όπως το Otaku no video και το Aoi honoo

 

Το BNA πάσχει από τη νόσο του "έχω να ζντριμώξω μια ιστορία σε μια ντουζίνα επεισόδια" που πάσχουν όλοι πλέον επειδή οι εταιρίες έχουν αποφασίσει πως για να βγάλεις 20βάλε, είναι πολλά τα φράγκα... Το ίδιο πρόβλημα που έχουν όλοι, από το HoshiAi που αναγκάστηκε να κόψει τη μισή του ιστορία μέχρι και το Mob Psycho στη δεύτερη σεζόν που ήθελε έξτρα χώρο για τους χαρακτήρες του. Παρόλα αυτά, τα θέματα με τα οποία καταπιάστηκε δεν τα κάνει άλλη σειρά, και αν είχε ικανό runtime δεν θα ήταν αναγκασμένη να κάνει τα πάντα, από ανάπτυξη χαρακτήρων μέχρι και την παρουσίαση των θεματικών της, σχεδόν δειγματοληπτικά. Αλλά ντάξει, η σειρά έχει τ' αρχίδια να πει "Τι γίνεται και μια γκετοποιημένη περιοχή αντί να προκαλεί συσπείρωση πολύ συχνά αναπτύσσει εγκληματικότητα; Γιατί οι δυνάμεις γύρω της από τη μια την κρατάνε υποβαθμισμένη και από την άλλη τη χρησιμοποιούν για τις βρωμοδουλειές της". Απλά δεν προλαβαίνει να το πει πολύ καθαρά. (Και μην μου πεις πως δεν γούσταρες το επεισόδιο που διακήρυξε πως η θρησκεία και τα idols είναι το όπιο των λαών)

 

Το Deca-dance μου θύμισε να ξαναδώ το Gatchaman λόγω της απότομης τιμωνιάς που πήρε στο δεύτερο επεισόδιο, οπότε τα χώνω σε spoiler.

Spoiler:

 

Δεν βλέπω κάτι που να μου προκαλεί απελπισία. Ίσως φταίει πως βλέπω λίγα πράγματα από κάθε σεζόν και πάω πολύ επιλεκτικά, αλλά πράγμα υπάρχει. Τώρα αν δεν σου κάνουν οι νέες σειρές κούκου, ελπίζω να σε βοήθησα να δεις και μια άλλη πλευρά για τις σειρές που σου 'γραψα.

 

 

Τώρα όσον αφορά το Boogiepop, κλάψε... Η Kadokawa, σαν παραγωγός εταιρία της σειράς, μέσα στην άπειρη σοφία της, δεν προώθησε τα σχέδια των χαρακτήρων στον εικονογράφο από τις νουβέλες... Οπότε ο τελευταίος τα είδε όταν ανακοινώθηκαν, παραπονέθηκε μέσω twitter και η παραγωγή όλη πήγε πίσω. Η σειρά βγήκε μια σεζόν μετά από τότε που είχε ανακοινωθεί και είχε αρκετό character art στα πρώτα επεισόδια το οποίο φαινόταν πως ήθελε ένα χέρι διόρθωσης ακόμη, αλλά η παραγωγή δεν είχε χρόνο. Άσε που το παλιό μπορούσε να παίξει και τελείως διαφορετική μπάλα γιατί ήταν ουσιαστικά ένα original που δημιουργήθηκε για να είναι άνιμε, ενώ η μεταφορά από τις νουβέλες δεν είναι γραμμένη για να προβλέπει μια οπτική μεταφορά της και καταλήγει να παρκάρει δυο χαρακτήρες σε μια ταράτσα εις το διηνεκές. Κάποια μέρα θα το δω λόγω kensuke ushio λογικά



#49 Hanzo

Hanzo

    Relief Pitcher

  • Members
  • 937 posts

Posted 28 July 2020 - 21:20

Την επιλεκτικότητα τη θεωρώ αυτονόητη, και αυτό ακριβώς μου προκαλεί απελπισία, δεν υπάρχουν καν τα ελάχιστα ώστε να μπορείς να είσαι επιλεκτικός.

 

Απ' όσα ανέφερα με αρνητικούς χαρακτηρισμούς στο πάνω post μόνο Eizouken κατάφερα να τελειώσω. Στα περισσότερα από τα άλλα δεν άντεξα πάνω από 1-2 επεισόδια. Και για Eizouken στο ότι του συγχώρεσα την γενικότερη ανεπάρκεια που το χαρακτηρίζει έπαιξε ρόλο η θετική προδιάθεση του παράγοντα Yuasa και το ότι όντως έχει κάποια καλά στοιχεία (εισαγωγή με πειστική απόδοση του πως γίνεται κλικ μέσα σου κάτι με τυχαία θέαση καρτούν στην τηλεόραση, ψάξιμο με κόσμο ηχητικών εφέ, καλή παραγωγή κ αραχτή μουσική).

 

Αλλά με αίσθηση Devilman δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης για μένα. Προφανώς αναγνωρίζω το μπάχαλο της παραγωγής και τις σοβαρές κακοφωνίες στο μεγαλύτερο μέγεθος (!) της διάρκειας του, αλλά αυτά έχουν μικρή σημασία απέναντι στο συνολικό αποτέλεσμα. Κατ' αρχάς έχει 3 επεισόδια (2,5,9) που συγκαταλέγονται στα καλύτερα των τελευταίων χρόνων. Βόλτα με μηχανάρα, ήχοι γαϊδάρου, κοριτσάκια να γαμιούνται στα ψεύτικα, chad τρέξιμο, ονείρωξη στο ταβάνι, Silene credits με Night Hawk, μαχαίρι σε πλάτη Miki και ακρωτηριασμοί από urban apparel τύπους με ανάποδα καπέλα και κεφάλια σε πασσάλους έξω από προάστια. Ελάχιστα πράγματα μπορούν να συγκριθούν με την αισθητική δύναμη αυτών των εικόνων. Από τα πιο μαγευτικά και ασυμβίβαστα άνιμε όλων των εποχών.

 

Τι να μου κάνει μετά το BNA και το ''τι θέλει να πει'' ενώ είναι μια εκ βάθρων ψευτιά στον πυρήνα του.

 

Για Kyoani λες ότι αυτά θέλει να κάνει και αυτά κάνει, ενώ θα ήταν απείρως πιο κολακευτικό για αυτούς να τους ανάγκαζε κάποιος να βγάλουν αυτά τα πράγματα. Δηλαδή φαίνεται ότι δυστυχώς τα sensibilities τους έχουν Violet-οποιηθεί σε terminal βαθμό. Ο μακαρίτης ο Takemoto μας άφησε ένα Kobayashi τουλάχιστον. 

 

Για Boogiepop το θέμα πάει τόσο μα τόσο πιο βαθιά από τα character designs. Είναι ουσιαστική, συνολική έλλειψη έμπνευσης και καλλιτεχνικής ικανότητας. Σου λέω αν αποφασίσεις από περιέργεια να βάλεις το καινούργιο, απλά δοκίμασε σύγκριση με το πρώτο επ του παλιού, βγάζει μάτι το πράγμα.


Edited by Hanzo, 28 July 2020 - 21:24.

Posted Image


This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.

#50 OdyMonaxos

OdyMonaxos

    It's nothing personal

  • Members
  • 618 posts

Posted 29 July 2020 - 22:34

Οκ, δεκτά τα στιγμιότυπα για το Devilman... αλλά είναι μερικά στιγμιότυπα που επιπλέουν σαν συντρίμμια στη θάλασσα, με το καράβι να έχει βουλιάξει και να 'χει πιάσει πάτο. Επίσης θα βγαζα που 5ο επεισόδιο που όσο γαμάτη και να 'ναι η ιδέα, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΣΤΗΝΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΜΑΥΡΙΛΑ

 

Από την άλλη το Gleipnir το λες και full body pegging όμως οπότε καλά είμαστε...

 

Τώρα, το αν κάτι είναι ψευτιά... Ο Yoh Yoshinari ξέρουμε πως θέλει να ζωγραφίζει furry/υβρίδια τουλάχιστον από τη σειρά της Little Witch Academia, που έκανε την Akko ποντικάκι, ελεφαντάκι, πουλάκι, ψαράκι, χελωνάκι, πιθηκάκι... Να μην αναφέρουμε την κένταυρο Chariot. Ο σεναριογράφος του Great Pretender είναι και σεναριογράφος της σειράς και της ταινίας Confidence man, με την τελευταία να τα πάει πολύ καλά στο ιαπωνικό box office πέρσι. Η Yamada γουστάρει και πιο χαλαρά πράγματα από το να κάνει γλυκές χαζομαρούλες με τη Horihori. Η κατηγορία της ψευτιάς πάντα μου φαίνεται εξαιρετικά προσωπική εντύπωση

 

Με την ίδια λογική και ο Nakamura θα έπρεπε να έχει μείνει στην Toei να κάνει Digimon, και η Matsumoto να κάνει Precure, και ο Ikuhara παλιότερα να κάνει Sailor moon κι ό,τι άλλο... 

 

Οι πραγματικές καταστροφές, τα πραγματικά εγκλήματα είναι το μεγάλο tour των Kamiyama-Aramaki να καταστρέψουν ό,τι sci-fi franchise έχει λατρέψει ποτέ κανένας... Netflix CG Ultraman, Netflix CG GitS, Adult swim CG Blade runner και πάμε... 

 

Το Gridman από την άλλη λογική να σ' αρέσει όταν είναι Annoτερο του Anno. Πολύ Anno. Το φινάλε είναι η επική μάχη ανάμεσα στον Anno και τον Imaishi για την ψυχή του σκηνοθέτη του Gridman (και του Inferno cop) Amemiya

 

Το παλιό Boogiepop και το καινούργιο απλά δεν μπορώ να τα δω καν σαν παρόμοια έργα. Το παλιό φτιάχτηκε σαν original σειρά ουσιαστικά. Μπόρεσε να έχει τη δική της δομή και ιστορία, και να πάρει μια σκηνοθετική κατεύθυνση που πηγάζει από αυτά. Δεν έχει ν' αντιμετωπίσει την ιστορία από τις νουβέλες, με τις μεγάλες κουβέντες στην ταράτσα, ή τους διάφορους τύπους που σκάνε μύτη για ξύλο, ή το kaiju που σκάει κάποια στιγμή προς το τέλος της σειράς του '19. Το Phantom μπόρεσε να είναι μια σειρά με τρελή συγκέντρωση στο τι ήθελε να κάνει και πως. Αλλά πρέπει να έχεις original υλικό για να κάνεις τον αχταρμά που ράβει η σειρά, να τον γράψεις με έναν τρόπο τόσο αποσπασματικό που να μπορείς να προκαλέσεις σύγχυση και να βάλεις από πάνω το τρελό sound design που έχει η σειρά. 

 

Και πάντα είναι προτιμότερο να κάνεις αυτό το κουμάντο χωρίς να καίγεται ο κώλος σου και η σειρά να έχει πάει ήδη τρεις μήνες πίσω.

 

Αν είχα να συγκρίνω το νέο Boogie με κάτι με παρόμοιο concept, θα πήγαινα σε κάτι σαν τις ταινίες του Kara no kyoukai, βασισμένες σε νουβέλες, με ένα μέτριο αλλά σαφές battle focus, με μπόλικο μπούρου-μπούρου και ένα παρόμοιο σκηνικό και λογική. 

 

Ίσως απλά να με κρατάει και πιο φρέσκο το ό,τι παλινωδώ ανάμεσα σε σύγχρονες δουλειές και σε παλιές σειρές (από τον Οκτώβρη και μετά και παρά το φανταρικό στη μέση που είδα ελάχιστα όσο ήμουν μέσα, έχω δει YuYu hakusho, Urusei yatsura, Kimagure orange road, Dirty pair, Nadesico) οπότε όταν γυρίζω στα καινούργια, βλέπω κάτι διαφορετικό. Κρατιέμαι φρέσκος, δεν βλέπω τα άπιαστα glory days εκεί και δεν βλέπω και την απόλυτη καταστροφή τώρα. Και τότε είχαμε κι ένα Lum the forever και τώρα έχουμε...

 

 

 

Αν θέλετε να παίξετε κορώνα-γράμματα και είτε να ενθουσιαστείτε με το έργο της χιλιετίας είτε να τα βάψετε όλα μαύρα και να μην ξαναδείτε animation πριν το 1980, δείτε το Children of the sea, την περσινή ταινία. Studio 4C

 

 

 

Επίσης μια και λέμε για Boogie και Yuasa, έχουν βγει πρόσφατα στο προφανές μέρος hd εκδόσεις του Phantom και του Kemonozume.



#51 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2,577 posts

Posted 07 August 2020 - 09:51

Καταρχάς, Gargoyles και Samurai Pizza Cats παίζανε στο Mega (τουλάχιστον την εποχή που έπαιζε ο Αντ1 1η φορά το DB/DBZ), πριν από το DB είχε όντως sailormoon και μετά αν θυμάμαι καλά Power Rangers.

Σχετικά τώρα με το DB και γιατί έπιασε σε παγκόσμιο επίπεδο. Πιστεύω ότι μεγάλο ρόλο έπαιξε το γεγονός της απόλυτης ξεραΐλας στη Δύση για μία σειρά με φαντασία, arcs και ένα τυπικό κύκλο αρχής-μέσης-τέλους.

Αυτή πιστεύω είναι και η μεγάλη διαφορά που είχαν τότε τουλάχιστον τα anime με τα κινούμενα σχέδια από τη Δύση. Ότι παρουσίαζαν μια υπόθεση που είχε δομή κανονικής σειράς, ξεπερνούσε το τυπικό του ενός άντε βαριά δύο επεισοδίων λες και το παιδί δεν μπορεί να θυμάται τι έγινε πέντε επεισόδια πίσω.

Επίσης μέσα από αυτό το νέο format πλέον άλλαζε και ο τρόπος που έβλεπε ένα παιδί τότε μια σειρά. Από εκεί που στην ουσία η σειρά χτιζόταν γύρω από το πως να πουλήσουμε παιχνίδια στα παιδιά, έρχονται τα anime που δεδομένο ότι δεν υπήρχαν οι αντίστοιχες φιγούρες να αγοράσεις, το μόνο που έμενε ήταν να αφοσιωθείς σε αυτά και να πραγματικά να τα παρακολουθήσεις ειδικά από την στιγμή που είχα και κάτι να δώσουν, απελευθερώνοντας στην ουσία τον θεατή, σαν να του λέει άραξε ψηλέ μου, δεν χρειάζεται να αγοράσεις κάτι απλά δες. Αυτή η αφοσίωση αργότερα μεταφράστηκε σε πόρωση με οτιδήποτε DB οπότε ακόμα και κακό τυπωμένα μπλουζάκια κάνανε θραύση.

Τέλος πιστεύω ότι ήρθε σαν έκπληξη με αυτή τη 2η φουρνία μαζικής εισαγωγής anime. Η 1η ήταν η εποχή του Robotech και γενικά οτιδήποτε super robots που ωραία περνούσες αλλά μετά από λίγο έγκωνες, πόσους κουβάδες να δεις στο διάστημα να κοπανιούνται ειδικά όταν τα gimmicks μένανε ίδια π.χ. μικρότερα robots που φτιάχνουν ένα μεγαλύτερο.

Ε σε αυτή την 2η φουρνιά μέσα έτυχε να είναι και το DB που ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή thus μένει στις μνήμες όλων.

Θεωρώ πως αντίστοιχο φαινόμενο δεν μπορεί να συμβεί πλέον 1) λόγο υπερπληθώρας anime 2) λόγο της απεριόριστης πρόσβασης στην πληροφορία. Η μισή φάση με το DB ήταν οι συζητήσεις μεταξύ fan κι αν τελικά υπάρχει SSJ4 (χωρίς να ξέρουν για την ύπαρξη του DB GT και να χουν δει σκόρπιες εικόνες νομίζοντας ότι είναι στο Ζ).


rsrGbGx.gif

#52 Hanzo

Hanzo

    Relief Pitcher

  • Members
  • 937 posts

Posted 02 October 2020 - 20:41

Επιστρέψαμε με συζήτηση για την επερχόμενη άνιμε σεζόν.
 
Απελπισία παιδιά, δείτε καμια ταινία καλύτερα.
 
Μπορείτε να το ακούσετε εδώ:
 
 
 
Αύριο λογικά θα ανεβάσουμε επεισόδιο με σοβαρές προτάσεις. Βάλτε κανα Higurashi μέχρι τότε.
 
 
Hazuki δεν είχα σχολιάσει για Dragonball, έλειπα διακοπές και μετά ξεχάστηκα.
 
Δεν διαφωνώ γενικότερα με όσα λες, αλλά πιστεύω πρέπει να τονιστεί η αισθητική και τα designs του Toriyama που εντυπώνονται στο μυαλό και στην καρδιά (με τα χρώματα και το σχέδιο της εποχής πάντα) και νιώθεις ότι βλέπεις κάτι πραγματικά μαγικό εδώ. Ανάλογο φαινόμενο δεν μπορεί να συμβεί πλέον και επειδή δεν υπάρχει cel animation. Τυχερό το One Piece που πρόλαβε οριακά αυτή την εποχή!!

Edited by Hanzo, 03 October 2020 - 01:12.

Posted Image


This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.

#53 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2,577 posts

Posted 02 October 2020 - 23:27

Είμαι σαμπσκραιμπερ και ξεκίνησα να σας ακούω στο αμάξι, μου αρέσει που η απελπισία ξεχιλίζει! Θα ακούσω αύριο το υπόλοιπο.  :ballumad:


rsrGbGx.gif

#54 Hanzo

Hanzo

    Relief Pitcher

  • Members
  • 937 posts

Posted 04 October 2020 - 17:14

Στο 15ο επεισόδιο του podcast κάνουμε αφιέρωμα σε ταινίες Sam Peckinpah και μιλάμε για The Vow, I'm Thinking of Ending Things και πολλά άλλα.

 

Μπορείτε να το ακούσετε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qhcC9zIgtZs


Posted Image


This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.

#55 Hanzo

Hanzo

    Relief Pitcher

  • Members
  • 937 posts

Posted 01 November 2020 - 23:13

Βγάλαμε αφιέρωμα σε μερικές από τις καλύτερες horror ταινίες των τελευταίων ετών, αλλά η συζήτηση μας φέρνει από το Kwaidan του 65, έως το Blade Runner 2049.

 

Τελικά καταλήγουμε ότι δεν πλησιάζει τίποτα άλλο σε αίσθηση Eclipse του Berserk περισσότερο από το Suspiria του Luca.

 

Μπορείτε να το ακούσετε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=o6OZM0K8ITM


Posted Image


This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.