Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
πιφφφ χεσε μεσα και το δικο μου και της αδερφης μου ειναι μες στο σαλονι... ειναι μεγαλο δραμα κι ακομα χειροτερο ειναι ο τι ο πατερας μου δεν εχει σταθερη ωρα που ξυπναει... μια στις 4 μια στις 3 μια στις 3.30 μια στις 4.30.... κι εγω χανομαι δεν ξερω ποτε να την κανω xD
Ιούλ 26 2008 12:10


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
