Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → phm
[I]Αλλά για μια στιγμή... Θυμήθηκα την ubber μεπαίρνουνταζουμια σκηνή [IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/tongue.gif[/IMG] Είναι το επεισόδιο όπου φεύγει ο Sasuke και η Sakura σπάει σε λυγμούς [IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/cry2.gif[/IMG] Δεν ξέρω γιατί, αυτήν την κοπέλα πολύ την συμπάθησα.
[/I]1 εχω να πω: ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΔΕ ΣΥΜΠΑΘΙΕΤΑΙ!!!
:P
Οκτ 20 2008 22:47


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
