Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

οοοh yeaaaah.. μας εκαναν μεγαλη μακ@κια, μας φεραν αστυνομικους και μπραβους επειδη το κλεισαμε την πρωτη μερα, κατι που απαγορευεται.. Καναμε πορεια μεχρι το δημαρχειο 200 παιδια, τα ειπαμε στο δημαρχο και ο δημαρχος πηρε το μερος μας.. και τωρα ειμαστε κλειστα και με το νομο.
Οκτ 17 2008 14:43