Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
οοοh yeaaaah..
μας εκαναν μεγαλη μακ@κια, μας φεραν αστυνομικους και μπραβους επειδη το κλεισαμε την πρωτη μερα, κατι που απαγορευεται.. Καναμε πορεια μεχρι το δημαρχειο 200 παιδια, τα ειπαμε στο δημαρχο και ο δημαρχος πηρε το μερος μας.. και τωρα ειμαστε κλειστα και με το νομο.
Οκτ 17 2008 14:43


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
