Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Oχι περιμενα οτι θα το κανανε πολυ crappy... ****.. και ειμαστε ακομα στον Asuma... [COLOR=White]Κι αυτος ο βλακας ο Κισι σκοτωνει αβερτα κουβερτα απο δω και μπρος[/COLOR]... εεε ρε φιλε..
Οκτ 17 2008 14:36