Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

thx... εκει που ημουν τελευταια φορα. το βαρεθηκα και το διεκοψα για λιγο καιρο, βλεπω αλλα τωρα. ειδα το full moon, school days (ποοοολυ προστυχια!) και τωρα ξεκινησα shaman king.. αμα τελειωσει, ξαναξεκιναω one piece...
Οκτ 04 2008 22:22