Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
thx...
εκει που ημουν τελευταια φορα. το βαρεθηκα και το διεκοψα για λιγο καιρο, βλεπω αλλα τωρα. ειδα το full moon, school days (ποοοολυ προστυχια!) και τωρα ξεκινησα shaman king.. αμα τελειωσει, ξαναξεκιναω one piece...
Οκτ 04 2008 22:22


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
