Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
Καλά, αφού το κάνεις εσύ, θα ακολουθήσω το πρότυπο σου, ιρι-σαμα :) Εδώ διόρθωσα το "8" και το "3" σε ένα τόνο θα κολλήσω...
Οκτ 04 2008 14:44
Οκτ 04 2008 14:44