Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

i know ρε συ! Ποσο πιο κατω λες και για ποια σκηνη? Διαβασα τα Manga μεχρι το 35 και ειδα μονο τη σκηνη που παει ο Zero να φιλησει την Γιουκι αλλα κολωνει (αυτη ηταν τελεια σκηνη για μενα αλλα δυστυχως ημιτελης) και ειδα και την αλλη που ο Kaname - λιγουρης της λεει να γινουν Lovers.
Σεπ 02 2008 00:34