Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → mints

its ok mints san!!! Ούτως η άλλως δεν έκατσα και πάρα πολύ irc καθότι σήμερα είχα τρεξιματάκι (και αναπάντεχες περιπέτειες μεταξύ άλλων)... Πως τα πας εσυ? Ελπίζω όλα καλά. Αναφορικά και με το worst anime ever , να σου πω την αλήθεια δεν το πολυκοιτάω. Και αυτό γιατί ενίοτε βλέπω μέσα και κανένα από αυτά τα οποία θεωρώ καλα και μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο. Μόνο το τοπ 10 βλέπω και τα anime recommendations.
Δεκ 17 2008 21:28
Φωτογραφία

mints → iristella

Γεια σου κοριτσι! Μεσα στη γκαβωμαρα μου δεν καταλαβα οτι μου μίλησες μεσα στο καναλι, το ειδα μετα που εκανα scroll up! Anyway next time :)
Δεκ 17 2008 02:22
Φωτογραφία

mints → iristella

Γεια! μια χαρα, εδω διαβαζω το "worst anime ever" για να αποφυγω τον πονο χεχε
Δεκ 16 2008 04:48
Φωτογραφία

iristella → mints

Hey mints san! Πως είσαι?
Δεκ 16 2008 04:22
Φωτογραφία

mints → Adventurer

χαχα ειδες ομοιοτητα? δυστηχως ομως δεν βλεπει ανιμε, οπως επισης βρισκεται στη χωρα του πλεον. (Ιταλια..)
Δεκ 03 2008 21:53
Φωτογραφία

Adventurer → mints

Ενα πραγμα εχω να πω - αν αυτο το παιδι που ποσταρες βλεπει ανιμε τοτε βαλε τον οπωσδηποτε να παει στο επομενο Cosplay Party ντυμενος Sasuke :hihi2:
Δεκ 03 2008 18:01