Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
DiZai → OdyMonaxos
"Εμείς οι κοιλιόδουλοι είμαστε εγκεφαλικοί τύποι τελικά!!"
Χα χα χα χα!! Καλό!!! Κάπως έτσι είναι ... αλλά πρόσεξε μην μπουκωθείς πολύ γιατί μπλοκάρει το σύστημα!!! :-ρ
Ιαν 28 2012 17:19
OdyMonaxos → DiZai
[QUOTE=DiZai;558469]Μπράβο πολύ καλό το άρθρο σου [B]Ηimawarinosekai[/B]τα έντερα είναι ο δεύτερος εγκέφαλος του σώματος!!![/QUOTE]
Εμείς οι κοιλιόδουλοι είμαστε εγκεφαλικοί τύποι τελικά!!!
Ιαν 28 2012 10:49
DiZai
Γειά σου OdyMonaxos! Αυτό το τουρλουμπούκι υπάρχει σε πολλές σχολές στην Αττική και Θεσσαλονίκη τουλάχιστον....για άλλες περιοχές θα σε γελάσω....
Νοέ 25 2011 11:41
OdyMonaxos → DiZai
[QUOTE=DiZai;544307]Αλόχα! Βασικές αρχές Κινέζικης Ιατρικής, Αγιουρβέδα, Ρεφλεξολογία και διάφορα είδη μάλαξης... Κουλό αλλά καλό! Φαντάσου κατι σαν Φυσικοθεραπεύτρια... :)[/QUOTE]
Σε ποια σχολή κάνουν αυτό το τουρλουμπούκι;
Νοέ 25 2011 01:49


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
