Jump to content


Community Status Updates


Photo

DiZai → OdyMonaxos

"Εμείς οι κοιλιόδουλοι είμαστε εγκεφαλικοί τύποι τελικά!!" Χα χα χα χα!! Καλό!!! Κάπως έτσι είναι ... αλλά πρόσεξε μην μπουκωθείς πολύ γιατί μπλοκάρει το σύστημα!!! :-ρ
Jan 28 2012 17:19
Photo

OdyMonaxos → DiZai

[QUOTE=DiZai;558469]Μπράβο πολύ καλό το άρθρο σου [B]Ηimawarinosekai[/B]τα έντερα είναι ο δεύτερος εγκέφαλος του σώματος!!![/QUOTE] Εμείς οι κοιλιόδουλοι είμαστε εγκεφαλικοί τύποι τελικά!!!
Jan 28 2012 10:49
Photo

DiZai

Γειά σου OdyMonaxos! Αυτό το τουρλουμπούκι υπάρχει σε πολλές σχολές στην Αττική και Θεσσαλονίκη τουλάχιστον....για άλλες περιοχές θα σε γελάσω....
Nov 25 2011 11:41
Photo

OdyMonaxos → DiZai

[QUOTE=DiZai;544307]Αλόχα! Βασικές αρχές Κινέζικης Ιατρικής, Αγιουρβέδα, Ρεφλεξολογία και διάφορα είδη μάλαξης... Κουλό αλλά καλό! Φαντάσου κατι σαν Φυσικοθεραπεύτρια... :)[/QUOTE] Σε ποια σχολή κάνουν αυτό το τουρλουμπούκι;
Nov 25 2011 01:49