Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kρεμμυδοιππότης → Kamui

ooosu Kamui-san! What's up? Φάση έχει το Dynasty warriors για να ξεσπάω και όταν βαριέμαι να παίζω το Jeanne D'Arc που είναι tactics είναι ότι πρέπει. Έχει βέβαια ένα πρόβλημα με τη κάμερα που είναι αρκετά δύσκολο να τη κουμαντάρεις αλλά παλεύεται. Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι άλλο. Δεν έχει tutorial και έτσι δεν καταλαβένω τη ακριβώς κάνω εκτός από το να κομματιάζω εχθρούς. Την άλλη φορά μου λέει ότι τα supplies run out και δεν μπορώ να συνεχίσω τη μάχη (είχα φτάσει και λέβελ 5 :( ) Anyway εξήγησε μου λίγο αν δεν σε πηράζει ποιος είναι ο σκοπός του παιχνιδιού και τη είναι τα διάφορα στοιχεία του. Σορρυ αν σε βάζω σε κόπο :D
Αύγ 15 2011 22:19