Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

DJ Gaara of Sound → Adventurer

Θα το θεσω ως εχει.Αμα του πεις Κωστα δεν γυρναει.Αμα φωναξεις καμενε ή Ναρουτο γυρναει με την μια!
Οκτ 29 2009 17:23
Φωτογραφία

Adventurer → DJ Gaara of Sound

Να φταις; Εμενα μου φαινεται κορυφαιο παντως, και ο τυπος πρεπει να ειναι πραγματικα καμενος! :hahaha: Ηθελα να'ξερα στη γιορτη του (21 Μαϊου) δεν του ελεγε κανενας χρονια πολλα; Ή μηπως ειχατε αποφασισει οτι αυτη η μερα θα ειναι του Αγιου Ναρουτο; :hihi2:
Οκτ 29 2009 16:15
Φωτογραφία

DJ Gaara of Sound → Adventurer

Μεταξυ μας...Ναι!Κουφο αλλα τι να κανουμε...Δεν ετυχε και κανεις δεν εδωσε σημασια.Φαντασου πως μου τον συστησαν Naruto.Δεν φταιω εγω.Ε?
Οκτ 29 2009 14:37
Φωτογραφία

Adventurer → DJ Gaara of Sound

Απλα πρεπει να ρωτησω... το παρακατω που εγραψες στο thread "Ξερεις οτι βλεπεις πολλα ανιμε οταν" ειναι βασισμενο σε αληθινη ιστορια; [quote]Οταν εχεις εναν φιλο στο ΤΕΙ που για 3 χρονια τον φωναζεις Naruto και μαθενεις τοτε πως τον λενε Κωστα!!![/quote]
Οκτ 29 2009 13:54