Community Status Updates
DJ Gaara of Sound → Adventurer
Θα το θεσω ως εχει.Αμα του πεις Κωστα δεν γυρναει.Αμα φωναξεις καμενε ή Ναρουτο γυρναει με την μια!
Oct 29 2009 17:23
Adventurer → DJ Gaara of Sound
Να φταις; Εμενα μου φαινεται κορυφαιο παντως, και ο τυπος πρεπει να ειναι πραγματικα καμενος! :hahaha: Ηθελα να'ξερα στη γιορτη του (21 Μαϊου) δεν του ελεγε κανενας χρονια πολλα; Ή μηπως ειχατε αποφασισει οτι αυτη η μερα θα ειναι του Αγιου Ναρουτο; :hihi2:
Oct 29 2009 16:15
DJ Gaara of Sound → Adventurer
Μεταξυ μας...Ναι!Κουφο αλλα τι να κανουμε...Δεν ετυχε και κανεις δεν εδωσε σημασια.Φαντασου πως μου τον συστησαν Naruto.Δεν φταιω εγω.Ε?
Oct 29 2009 14:37
Adventurer → DJ Gaara of Sound
Απλα πρεπει να ρωτησω... το παρακατω που εγραψες στο thread "Ξερεις οτι βλεπεις πολλα ανιμε οταν" ειναι βασισμενο σε αληθινη ιστορια;
[quote]Οταν εχεις εναν φιλο στο ΤΕΙ που για 3 χρονια τον φωναζεις Naruto και μαθενεις τοτε πως τον λενε Κωστα!!![/quote]
Oct 29 2009 13:54


This status update has reached the maximum number of replies allowed
