Community Status Updates
Kai → Fallen_Mpougatsa
Καλά κάνεις και είσαι χαζοχαρούμενο, τις χρειαζόμαστε κι αυτές τις στιγμές. Παρόλα αυτά, η πολλή ζάχαρη βλάπτει.
Sep 11 2011 23:25
Kai → Fallen_Mpougatsa
Btw, διάβασε [url=http://www.fanfiction.net/s/7358882/1/]αυτό[/url]. Oneshot, σίγουρα θα σ' αρέσει.
Sep 11 2011 23:24
Fallen_Mpougatsa → Kai
Kαι είναι, και δεν είναι. Και χλωρό και ξερό. Και τα διλλήματα σωρό! xD Φαίνεται πως είμαι λίγο χαζοχαρούμενο αυτήν την στιγμή?
Sep 11 2011 23:24
Kai → Fallen_Mpougatsa
Χαχα, όντως. Από τη μία φαίνεται κάπως περίεργο, αλλά από την άλλη φαίνεται φυσιολογικό.
Sep 11 2011 23:03
Fallen_Mpougatsa → Kai
[url]http://zelda994612.deviantart.com/art/MYth-The-Gods-151191244?q=boost%3Apopular%20hermes&qo=244[/url]
The bishounen-fied Greek Gods που σου έλεγα με το ωραίο σχέδιο αν και κάπως περίεργο να είναι τόσο bishounen.
Sep 11 2011 19:43
Kai → Kenny
:hahaha: Ε, κάτι ξέρεις εσύ για να το λες.
Όντως, αν και θ' ανησυχούσα γι' αυτούς που θα ήταν γύρω τους μετά, deadly combo.
:tensai: No problem, έκλεισε.
Sep 10 2011 09:31
Kenny → Kai
Μα τα 'βγαλε μόνο και μόνο για να ρίξει ένα λάγνο βλέμμα, για να ξέρουν όλοι ποιος είναι το απόλυτο αρσενικό.
Μετά τα ξανάβαλε. :hahaha:
Επίσης, θα ταίριαζε απόλυτα με τη Mai από το Nichijou. Just think about it. :hahaha:
[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/Mai_Nichijou_295_6315.png[/IMG]
I'll be free all Sunday. Θες να πούμε 5 το απόγευμα στην Καμάρα, και από κει πάμε Δάδα;
Sep 10 2011 09:22
Kai → Kenny
Switch > χωρίς γυαλιά > Δεν είναι Switch :tensai:
No problem. Πες μας ώρα και πού σε βολεύει και έκλεισε.
Εdit: Καλέ μας, MOEderator :hahaha:
Sep 10 2011 09:14
Kenny → Kai
Κανείς δεν σχολίασε τον sexy Switch. T__T
Anyway, μιας και οι καταλήψεις στη σχολή μου καλά κρατούν, και η εξεταστική πήγε για βρούβες, τι θα λέγατε να συναντηθούμε για καφέ την Κυριακή, να σου κρατάω και το Yotsubato (και όποιο άλλο manga θες); Θα είναι και μία μέρα πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα για τη Zura, οπότε βολεύει να σας δω και τις δυο.
Sep 10 2011 09:06
Kai
→
specialistas4
Xμμμ... Για endless δεν το κόβω, αλλά σίγουρα θα πιάσει αρκετά επεισόδια μέχρι να πλησιάσει το manga.
Sep 08 2011 23:50
specialistas4
→
Kai
Πάει για endless αυτό ή θα κάνει break/θα τελειώσει σύντομα;
θανκς!
Sep 08 2011 23:43
Kai
→
specialistas4
Έτσι-έτσι, ξέρει ο κάτω. Μάλιστα το anime μπαίνει σε καλό κομμάτι από βδομάδα, οπότε θα πάρεις δόση και από τα κωμικά και από τα σοβαρά σημεία του πριν το crossover.
~Have fun while watching it.
Sep 08 2011 23:38
specialistas4
→
Kai
Έγινε αφού έχεις τόσο καλές εντυπώσεις και το λέει και ο Jorg από ^πάνω^ θα το τσεκάρω οπωσδήποτε.
Sep 08 2011 23:02
Kenny → Kai
[IMG]http://img834.imageshack.us/img834/3791/1315475764691.jpg[/IMG]
>2011
>Not reading SKET Dance already
Sexy Switch seriously hopes you guys don't do this.
Sep 08 2011 13:02
Kai
→
specialistas4
Προσωπικά μ' αρέσουν εξίσου και, αν και προσωπική μου, πιστεύω πως αφού σε κάποιον αρέσει το Gintama, το πιο πιθανόν είναι να του αρέσει από άποψη χιούμορ και το SKET Dance. Χωρίς να είναι τελείως ίδια έχουν και τα δύο αυτή την ακυρότητα και ακολουθούν τον pattern κωμωδία-σοβαρό Arc-κωμωδία, συν του ότι έχουν μεγάλη ποικιλία χαρακτήρων. O Shinohara ήταν βοηθός του Sorachi παιλότερα, οπότε έχει επηρεαστεί αρκετά. Βέβαια το SKET δεν έχει τη δράση του Gintama μιας και έχει school-setting.
Μπορείς να τσεκάρεις το crossover που θα βγει βέβαια, αλλά δώσε του μια ευκαιρία και δεν καμιά 10 επεισόδια SKET πρώτα, θα το απολαύσεις καλύτερα έτσι.
Sep 08 2011 07:59


This status update has reached the maximum number of replies allowed
