Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kamui → Kai

View PostLoke, on Today, 01:10, said:

οτι ειπε ο kai στο spoiler
Μάι 27 2012 01:58
  • Kamui
    Πλέον δε σε μπερδεύει κανείς, ακόμα και τα παλιά μέλη έχουν ανακαλύψει την πραγματική σου ταυτότητα...
    Μάι 27 2012 01:59
  • Kai
    Άσε, όσο κι αν προσπαθώ να τους μπερδέψω, τέτοια αρρενωπότητα δεν κρύβεται.
    Μάι 27 2012 08:13
  • Kamen Tantei Zura
    Sexiest male forum member μετά τον Great General
    Μάι 27 2012 19:38
Φωτογραφία
  • Fallen_Mpougatsa
    Για σένα!
    Μάι 26 2012 11:27
  • Kai
    ΧD Μόνο στις πανοπλίες μπορούν να συγκριθούν
    Μάι 26 2012 11:44
  • Fallen_Mpougatsa
    E, ναι, το φαντάζομαι. xD Αφού είναι Goldo Sainto...
    Μάι 26 2012 14:50
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Διαβάζεις κι εσύ το manga του Sakamichi ; Πόσο,πιο γαμάτο από το anime παίζει να'ναι....
Μάι 25 2012 18:55
  • Botsun
    Ωραία κι εγώ στον 6ο τόμο είμαι...
    Πως σου φαίνεται μέχρι τώρα ο Ju-nii; Μου φαίνεται,πως αδικείται αρκετά στο anime .Όχι,πως στο manga είναι ο ορισμός του ενεργού χαρακτήρα.Γλάστρα είναι κι εκεί.Μόνο που στο ανιμε,κοντεύει να γίνει ζαρντινιέρα,όπως κι η Riko.
    Μάι 25 2012 20:43
  • Kai
    Δεν μπορώ να πω ότι του θρέφω τεράστια συμπάθεια. Τουλάχιστον στον τελευταίο τόμο μπήκε στον κόπο και έδωσε και σε αυτόν και στη Yurika χρόνο να δείξουν κάτι παραπάνω. Τουλάχιστον τα γεγονότα στο πανεπιστήμιο δικαιολογούσαν περισσότερο τη στάση του και έδειξε και το κλίμα που επικρατούσε στο σπίτι της τελευταίας. Και οι δυο πάντως δεν μου κάνουν ιδιαίτερη αίσθηση. Υποθέτω πως δεν θα τους ξαναδούμε ως το τέλος του manga.
    Μάι 26 2012 07:54
  • Kai
    Την έκδοση της Riko στο manga τη συμπαθώ χαλαρά πολύ περισσότερο.

    Μάι 26 2012 08:06
Φωτογραφία

KennyKai

Profile Views: 1000 <- Με τις υγείες σου. XD
Μάι 24 2012 12:57
  • Kamen Tantei Zura
    Αι ρε από 'κει. Ψωνάρα.
    Μάι 25 2012 11:39
  • Kai
    Posted Image
    Μάι 25 2012 12:03
  • Kamen Tantei Zura
    Posted Image
    Μάι 25 2012 12:26
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Έλα-έλα, ψήνεσαι για το άλλο Σάββατο. Ψήνεσαι, ψήνεσαι.
Μάι 24 2012 12:12
  • Kamen Tantei Zura
    Edgar Allan Poe! :D
    Μάι 25 2012 11:39
  • Fallen_Mpougatsa
    xD played by John Cusack...!
    Μάι 25 2012 11:43
  • Kamen Tantei Zura
    directed by James McTeigue! :D
    Μάι 25 2012 11:45
Φωτογραφία

Kai

160GB anime, 50GB manga Bye-bye T^T
Μάι 24 2012 06:20
  • Kai
    Θα σου το κατεβάσω το Patlabor, ρε! Έτσι για να σου το κοπανάω ότι το κατέβασα εγώ μετά! :kakaka:
    Μάι 24 2012 13:04
  • Trivia Spitting Monster
    Αν θες, βοηθάω κι εγώ! Να περάσω τίποτα σε κανένα DVD με τη γνωστή ελεεινή ταχύτητα σύνδεσης και να στο πασάρω! Μισή σεζόν Gundam ZZ, μια σειρούλα 12 ep στο τσαφ-μπαμ... Κάπως θα τα συγκεντρώσουμε όλα!
    Μάι 24 2012 16:28
  • Kai
    Ευχαριστώ για την προθυμία αλλά λέω να φορτώσω τη μικρή με ό,τι δεν προλάβω να κατεβάσω. Έχω ένα μήνα μπροστά μου έτσι κι αλλιώς πριν φύγω :ρ
    Το Master Keaton κατέβηκε ήδη και αυτή τη στιγμή αναρωτιέμαι αν είμαι αρκετά τρελή που έβαλα το Zeta να κατεβαίνει σε ανάλυση 1080p 32.7GB βγαίνει... το μετανιώνω ήδη. Σειρές υπάρχουν μπόλικες στον εξωτερικό και στα DVD. Η βλακεία ήταν ότι έχασα αυτές που ήθελα να δω περισσότερο :(
    Μάι 24 2012 17:53
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

March 12, 1990???
Μάι 23 2012 20:30
  • Fallen_Mpougatsa
    It's a trap.
    Μάι 23 2012 20:34
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Make wa~y for prince Loki~! xD http://www.youtube.com/watch?v=IhxNWdCpwvI
Μάι 23 2012 19:55
Φωτογραφία
  • Fallen_Mpougatsa
    Θες κοψίδια?
    Θες παΐδια?
    Θες λιπίδια?

    Πέσε κατευθείαν στο ψητό~! Χα!
    Μάι 23 2012 19:19
  • Kai
    Lol, the mental image!!!! XD
    Μάι 23 2012 19:20
  • Fallen_Mpougatsa
    Ha ha ha, my purpose is served...
    Μάι 23 2012 19:22
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → Kai

Αχ, θα κάνω μια σοβαρή κουβέντα για anime και manga μετά από καιρό! Σ' ευχαριστώ!
Μάι 22 2012 13:41
  • Kai
    XD Νομίζω βέβαια πως βρισκόμαστε σε λάθος thread. Ας το χαρούμε μέχρι να μας την πουν.
    Μάι 22 2012 13:57
  • Trivia Spitting Monster
    E, στη χειρότερη θα μας μετακινήσουν σε άλλο. Σε κάποιο του στυλ "Death Note: Έχει ουσία ή όχι;" ή "Death Note: Είναι ηθικός ο Light;".
    Μάι 22 2012 14:21
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kai

καλημέρες!!! Πως τα πήγε η μικρή σήμερα;
Μάι 21 2012 12:32
  • Kai
    "Προσφορά της τέχνης στους νέους και πώς το σχολείο μπορεί να συμβάλει στην ουσιαστική επαφή μαζί της"
    Καλά είναι για την ώρα, δεν έχει άγχος.
    Μάι 21 2012 13:11
  • OdyMonaxos
    Καιρός να πάνε αυτοί που βάζουν θέματα στην απεξάρτηση.

    μια χαρά. Άντε να τη δούμε να παίζει υπερατού με τα δελτία εξεταζόμενων :P
    Μάι 21 2012 13:17
  • Kai
    Τους χρειάζεται! Είχα δει το θέμα πριν επιστρέψει η μικρή και μου φάνηκε βλακώδες!
    Ευτυχώς για εκείνη μάλιστα την προηγούμενη μέρα στο φροντιστήριο ένα παιδί ανέφερε πως ένας φίλος του που πήγαινε σε ένα άλλο φροντιστήριο επέμενε υπερβολικά πως θα πέσει η τέχνη ως θέμα (δεν τον κόβω να είναι μέντιουμ, τα κλασσικά) και είχες περάσει μια φορά το θέμα χθες βράδυ, οπότε ξαναθυμήθηκε μερικά πράγματα.

    Αχ, Ελλάδα.
    Μάι 21 2012 14:32
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Καλή επιτυχία σε όλα τα μαθήματα!
Μάι 21 2012 10:29
  • Jorg
    Ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία και στην αδερφή σου!
    Μάι 21 2012 13:56
  • Kai
    Χοχο, ευχαριστώ. Άντε, σκίστε!
    Μάι 21 2012 14:33
  • Kamen Tantei Zura
    Θα σκίσουμε!
    Μάι 23 2012 18:17
Φωτογραφία

Kai → OdyMonaxos

View PostOdyMonaxos, on Today, 14:47, said:

Υπάρχει περίπτωση να βγούμε εκτός θέματος; Τι γίνεται τότε;
Μάι 16 2012 13:58
  • Kai
    Πίσσα και πούπουλα
    Μάι 16 2012 13:58
  • OdyMonaxos
    Αφού γλιτώνουν τα κωλομέρια μου τη ράγα, καλά είμαι.
    Μάι 16 2012 14:03
Φωτογραφία
  • Kai
    Lol, καλό.
    Μάι 16 2012 10:24
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Na na na na na na... BATMAN
Μάι 14 2012 20:20
  • Fallen_Mpougatsa
    Thundercats are on their way, thundercats are loose~!
    Μάι 14 2012 20:32