Jump to content


Community Status Updates


Photo

KaiVagelio

:hahaha: Αυτό να λέγεται, ποιος Τριανταφυλλόπουλος και χαζομάρες τώρα. Γιατί να φρικάρει; Ίσα-ίσα που ανακοινώνει επίσημα ότι ο Μπιακουλίνος είναι δικός του και κόβει τον αέρα στους επίδοξους διεκδικητές.
Sep 25 2011 10:54
Photo

VagelioKai

Eίδες? Ο Τριανταφυλλόπουλος δεν πιάνει μια μπροστά μου!:kakaka: Έχω περιέργεια να δω τι θα πει όταν το δει XD. Αν και δε νομίζω να φρικάρει, το έβλεπε όταν είμουν στο αρχικό στάδιο του σκίτσου. ~bya
Sep 25 2011 09:57
Photo

KaiVagelio

:hahaha: H αλήθεια είναι πως ναι, αλλά δεν περίμενα τη συγκεκριμένη στάση. Βγήκαν και οι προσωπικές τους στιγμές στην φόρα. Δε μας τα έλεγε αυτά.
Sep 25 2011 09:41
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Arigatooooooooo btw, rude me!
Sep 24 2011 23:28
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Μόλις ήρθα~! Πολύ ωραία περάσαμε! Κι έφυγα 4 οπότε μόλις τα είδα! Τ.Τ Πολύ ωραίος ο Furanzu... sniff sniff, the sad bishounen is so saaaaaaaaaaaaaaaaaad!
Sep 24 2011 22:51
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Τελικά τις έκανα σήμερα. Δεν είχε και πολλά fanarts το παλικάρι, οπότε δεν μπορούσα να κάνω και πολλά. [spoiler] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/fanzava.jpg[/IMG] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Franz.jpg[/IMG] [/spoiler]
Sep 24 2011 15:59
Photo

Botsun → Kai

Γι'άλλη μια φορά,όλες είναι τέλειες !!! Σ'ευχαριστώ πολύ,τώρα μην γίνεσαι υπερβολική,μια χαρά βγήκε του υπέργαμου Hibari ! :8):
Sep 24 2011 15:39
Photo

Kai → Botsun

Reborn + Ryohei personal choice. Τον Hibari τον διάλεξα στην τύχη. :ρ Eλπίζω να μην απογοήτευσαν οι επιλογές και τα σετ. [spoiler=Hibari] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/hibariicon.jpg[/IMG] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/hibarisig.png[/IMG] Toυ Hibari βγήκε fail :hahaha: [/spoiler] [spoiler=Reborn] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/rebornicon.jpg[/IMG] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/rebornsig.png[/IMG] [/spoiler] [spoiler=Ryohei] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/RyoheiSasawada.jpg[/IMG] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Ryohei.png[/IMG] [/spoiler]
Sep 24 2011 15:32
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha, no problem!
Sep 24 2011 13:37
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Οκ, αν και τα 2 θα πρέπει να περιμένουν 1-2 μέρες.
Sep 24 2011 13:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Άσχετο αλλά μόλις παρατήρησα ότι απάντησα στον εαυτό μου για εκείνο που με είχες πει για το θέμα με τους editors! XP [QUOTE]Oh. My. God. That is very awesome! Εννοείται ο δεύτερος ο αγαπημένος! xD[/QUOTE]
Sep 24 2011 13:01
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ω, ο φίλος ήδη σε ζήτησε? Να σε ζητήσω κι εγωωωωώ? Ένα με gankutsuou ότι θες εσύ? Α, παρεπιμπτόντως, I'ma dancing ma happy dance dog, coz da weada is good! xD
Sep 24 2011 12:59
Photo

Botsun → Kai

:hot: Για να δω,Reborn,Hibari,Yamamoto,Lambo,Ryohei Sasagawa.Αν και είναι τόσοι πολλοί,που δεν ξέρω ποιοι μ'αρέσουν περισσότερο απ'τους υπόλοιπους....χαχαχαχ !!
Sep 23 2011 23:04
Photo

Kai → Botsun

Reborn τότε. XD Βασικά ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου, τα 4-5 πρώτα ονόματα που σου έρχονται στο μυαλό μού κάνουν. Μην κάνω ό,τι νά'ναι.
Sep 23 2011 20:05
Photo

Botsun → Kai

Οκ,κανονίστηκε,ένα σετ για Reborn.Μ'όποιον θες εσύ,μιας και δεν έχω έμπνευση.Οπότε πάρ'το πάνω σου.
Sep 23 2011 19:43