Community Status Updates
Kai → Kenny
:terror2: Ζηλεύεις που πήρα free hugs. Δεν θα σου την πουλήσω [I]ποτέ[/I] για να μάθεις, να μείνεις με τις πάστες.
:unlucky: Κακίες.
Dec 25 2011 02:26
Kenny → Kai
Free hugs από τη Βάγγε, την οποία κατά τ' άλλα θες να την πουλήσεις. Άμα την πουλήσεις, ποιος θα σου δίνει free hugs ΟΕΟ; :kakaka:
Dec 25 2011 02:14
Kai → Kenny
:nanana: Ξέρω, γελάς χαιρέκακα εκεί στη ζεστή γωνιά σου και τάζεις πάστες για εξιλέωση.
:hero: Πήρα free hugs από την Vagge, I don't care
[spoiler=me being blue]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random%20Screens/Untitled-1-12.jpg[/IMG]
[/spoiler]
:unlucky: Όλος ο κόσμος το ήξερε κι εγώ δεν είχα ιδέα, δεν έτυχε να το πετύχω πουθενά και ονειρευόμουν.
Dec 25 2011 02:02
Kenny → Kai
Καλά, ε, σου 'χω κάνει την καρδιά περιβόλι απόψε. :hahaha:
Don't be blue, θα σου πάρω πάστα την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε. :P
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν το ήξερες, because it's old news already.
Dec 25 2011 01:49
Kai → Kenny
:terror2:
:unlucky: Καλά, θα τσωπάσω τώρα.
Και σ' εσένα καλά Χριστουγεννα και καλά να περνάς. Τα μετέφερα και στη Vagge.
Edit: :uhh: Πρόλαβε και έστειλε τις ευχές της.
Dec 25 2011 01:40
Kenny → Kai
Έλα, τσώπα, τσώπα. :P Εδώ τόσα και τόσα υπέροχα manga δεν θα γίνουν ποτέ anime, στο Yotsubato θα κολλήσουμε;
(Κάτι μου λέει ότι δεν τα κάνω καλύτερα τα πράγματα. >_<)
Καλά Χριστούγεννα σε σένα και στη Βάγγε! Να περνάτε υπέροχα. :gotit:
Dec 25 2011 01:25
Kai → Kenny
:unlucky: Είσαι κακός άνθρωπος. You should feel bad. Θα πάω μετά να κλαφτώ στη Vagge.
Γιατί; Γιατί; Γιατί έπρεπε να μου το πεις σήμερα; Τι δώρο ήταν αυτό; :nanana:
:emptyonexg1: Κανονικά θα έπρεπε να στο κρατήσω αυτό, αλλά χρόνια πολλά και υγεία.
Dec 25 2011 01:07
Kai → zennith666
Ε, ναι, φυσικό είναι. Σε μερικά χρόνια θα συγκαταλέγομαι ανάμεσα στους μεγάλους Έλληνες φιλοσόφους για τη συνολική προσφορά μου στα δύσκολα και αναπάντητα ερωτήματα της κοινότητας και θ' αναγνωριστώ για τις πολυποίκιλες και διδακτικές εμπειρίες μου μιας και μεταλαμπαδεύω ανιδιοτελώς τις γνώσεις που έχω αποκομίσει.
Dec 24 2011 23:03
zennith666 → Kai
τελικά εσένα σε πάω. Πάρα πολύ όλες οι απαντήσεις σου είναι φιλοσοφιμένες και βγαλμένες από την ζωή.(Μιλάω για την απάντηση σου στο ατομικά ή όχι.Και εγώ είχα παρόμοια εμπειρία γιατί έβλεπα πολλά animes με τον συγκατοικό μου και γίνόταν της πουτάνας γιατί είναι και λίγο καθυστερημένος :D )
Dec 24 2011 21:33
Fallen_Mpougatsa → Kai
Να, [url=http://www.zerochan.net/893462]αυτό[/url] έλεγα. Εντάξεις, δεν είναι και τόσο τσαμπουκαλεμένος αλλά δες στον, μου τον φέρνει πολύ!
Dec 24 2011 00:21
zennith666 → Kai
Από jump διαβάζω OP,Bleach,NAruto,d.gray-man,KHR kai αλλα τα οποία μου διαφέυγουν γιατί ποτέ δεν μπορώ ν α συγκρατοίσω mangaka kai publishers(memory error you know ?? )
Dec 23 2011 10:56
Fallen_Mpougatsa → Kai
Είναι ένα fanart στο zero με τον Velvet μεγάλο με το πούρο και attitude ala Iskander που είναι όλα τα λεφτά! Αλλά μη μου ζητάς να το βρω...
Dec 23 2011 00:09


This status update has reached the maximum number of replies allowed
