Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kennyspecialistas4

Επίσης, μιας και μόλις το είδα... δεν θέλω να σε ταράξω, αλλά το background που έχεις βάλει στο profile σου είναι εξώφυλλο από yaoi Gintama doujin. :hihi2:
Σεπ 12 2011 01:06
Φωτογραφία

Kennyspecialistas4

Το έχουμε και sticky... ντροπή. :P [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=5736[/url]
Σεπ 12 2011 01:03
Φωτογραφία

specialistas4Kenny

Kenny καλησπέρα,ξέρεις κανένα τρόπο για να γράψω ιδεογράμματα χρησιμοποιώντας το Αγγλικό μου πληκτρολόγιο;
Σεπ 12 2011 01:02
Φωτογραφία

specialistas4 → SkullKaizer

Κέρδισες τίποτα στην κλήρωση εχτές;
Σεπ 12 2011 01:00
Φωτογραφία

specialistas4 → Mike The Great

Thanks,death note fan here:hehe:.Την ιστορία ξέχασα να δω γαμώτο αλλά θα μας δoθεί ξανά η ευκαιρία στο μέλλον.
Σεπ 12 2011 00:39
Φωτογραφία

Mike The Great → specialistas4

Καλησπερα.ελεγα χτες τη μου θυμιζεi η μπλουζα σου,τι μου θυμιζει? και ανοιξα χτες το ps3 να δω μια ταινια και εχω βαλει ακριβως την φωτο στο φοντο του play.Πολυ καλη φωτο μπραβο!!!
Σεπ 11 2011 15:21
Φωτογραφία

Mike The Great → specialistas4

ok!!!
Σεπ 10 2011 13:00
Φωτογραφία

specialistas4 → Mike The Great

Πάτα το εικονίδιο με το τρίγωνο που μετά εμφανίζει μία κοπέλα.
Σεπ 10 2011 12:53
Φωτογραφία

Mike The Great → specialistas4

Sorry,Spoiler tag πως βαζεις?
Σεπ 10 2011 12:28
Φωτογραφία

specialistas4 → SkullKaizer

Βασικά κάνω τον κύκλο με αυτόν το τρόπο αλλά σίγουρα είναι πολύ καλύτερα από το να πάω από ομόνοια.Λοιπόν,ευχαριστώ τα λέμε αύριο εκεί.
Σεπ 09 2011 15:51
Φωτογραφία

SkullKaizer → specialistas4

κοιτα οι περισοτεροι θα φυγουν κατα τις μια με μιαμιση για να προλαβουν το μετρο που κλεινει στις δυο.. λεωφορια ομως τετια ωρα δεν λειτουργουν οποτε αν μετα το μετρο εχεις και αλλη διαδρομη.. ποδια ή ταξι.. οσο για τη ασφαλεια.. δεν ξερω αλλα θελω να πιστευω πως στο Dasein θα ειμαστε ασφαλης.. οσο για το δρομο ειναι λιγο ποιο μακρυα αλλα τουλαχιστον αποφευγεις το σταθμο ομονοια που μαζευονται ολοι οι ναρκομανης και υποκοσμος.. [SPOILER][IMG]http://oi53.tinypic.com/jhez5z.jpg[/IMG][/SPOILER]
Σεπ 09 2011 11:24
Φωτογραφία

specialistas4 → SkullKaizer

:dazed:Έφριξα λίγο,όχι πως δεν το περίμενα.Btw εξηγείς λίγο την διαδρομή να πάω και εγώ έτσι?Επίσης από εκεί τι ώρα λες να φύγουμε(ακούω για πορείες το Σάββατο)και αργά θα είναι επικίνδυνα;
Σεπ 09 2011 01:14
Φωτογραφία

SkullKaizer → specialistas4

το dasein μια χαρα ειναι απλα μεχρι να φτασεις ειναι λιγο.. spookie ανθρωποι κοιμουντε στης γωνιες.. πρεζακια στο σταθμο ομονοια ζητιανευουν... εγω παω απο πανεπιστημιο με τα ποδια dasein και ειναι μια χαρα.. αλλα οκ γενικα μενω σε πιο ομορφη περιοχη και παθενω λιγο καταθλιψη οταν παω κεντρο.. μιζερια :P ισως υπερβαλω.. ισως
Σεπ 09 2011 01:06
Φωτογραφία

specialistas4 → SkullKaizer

Όχι για πες εντυπώσεις?
Σεπ 09 2011 00:21
Φωτογραφία

SkullKaizer → specialistas4

[QUOTE]Αυτό το λες τώρα που θα πάμε το Σάββατο στο meeting;:P By the way nice anaktas![/QUOTE] ναι :P δεν εχεις παει dasein ξανα;
Σεπ 09 2011 00:16