Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → specialistas4

Δεν ξέρω αν επιτρέπονται κατοικίδια στο λεωφορείο, αλλά απλά κάνε τη δουλειά σου. Σιγά μη σε σταματήσουν οι πουθενάδες ελεγκτές ή κανάς οδηγός. Δικό τους λάθος είναι που δεν ενημερώνουν τον κόσμο έτσι κι αλλιώς.
Nov 12 2011 19:52
Photo

specialistas4Kenny

:laugh:Αυτά ήταν τις παλιές καλές ημέρες του Αυγούστου,τώρα το παλεύω να συμμορφωθώ αν και ξέρω πως δεν μπορείτε να επιβιώσετε χωρίς τα ποστ μου στις 4 τα χαράματα.:hihi2: Τώρα είμαι ξενύχτης γενικότερα για να βγει η ύλη των πανελληνίων.:P
Nov 12 2011 00:52
Photo

Kennyspecialistas4

Δεν είσαι πια ξενύχτης του .aNiMe//GR; Τί έγινε, νοικοκυρεύτηκες; :hihi2:
Nov 12 2011 00:39
Photo

specialistas4 → Deladrian

Καλημέρα,συγχαρητήρια για την δουλειά στα projects σας.Στο fate/zero έχετε εξαιρετικό release.Συνεχίστε έτσι. Υ.Γ Όταν ολοκληρωθεί το ao no exorcist και βγει πακέτο με όλα τα επεισόδια, ενημέρωσε με γιατί με ενδιαφέρει.
Nov 05 2011 12:43
Photo

specialistas4 → GhostPrince

Nαι μωρέ με τέτοιο ρυθμό,θα δούμε remake σε 10 χρόνια. [QUOTE]ειναι που και monthy,[B]όταν[/B] βγαινει,κ μικρο >.<[/QUOTE] fixed:P
Nov 05 2011 12:18
Photo

GhostPrince → specialistas4

πες το ψεματα...:bahhh:, αλλα που τετοιο πραμα.. δν μας σκευτονται κα8ολου(ειναι που και monthy βγαινει κ μικρο >.<) και ναι τι να πεις...(τα δα τα σποιλερς τελικα δν αντεξα)...guess we"ll have to wait til next month(hoping for somethin more intrasting) :hahaha:
Nov 05 2011 01:25
Photo

specialistas4 → GhostPrince

Ναι γαμώτο,γιατί δεν μας δίνουν ένα χορταστικό πενηντάφυλλο?Άσε που δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο.
Nov 04 2011 23:44
Photo

GhostPrince → specialistas4

[QUOTE=specialistas4;540972]Raw [URL="http://animeprodestiny.forumcommunity.net/?t=48118597"]εδώ[/URL][/QUOTE] thanks ^^ μικρο 8α νε παντος....κριμα!! ;/ (well, ας κανω υπομονη μεχρι να βγει το chapter, I wont spoil myself dis time) xD
Nov 04 2011 23:24
Photo

specialistas4Kenny

Ωραίος,ευχαριστώ!
Nov 01 2011 21:02
Photo

Kennyspecialistas4

[url]http://foolrulez.org/blog/2011/03/mangafox-takedown/[/url] [url]http://foolrulez.org/blog/2011/03/ridiculfox-the-shop/[/url] [url]http://foolrulez.org/blog/2011/06/mangafox-sucks-readers-say-scanlators-are-greedy/[/url] [url]http://www.mangaupdates.com/showtopic.php?page=1&tid=28000[/url]
Nov 01 2011 21:00
Photo

specialistas4Kenny

Αν έχεις λινκς με πιο συγκεκριμένες πληροφορίες πάνω σε αυτό που ανέφερες για την NOEZ και δεν σου κάνει κόπο να τα στείλεις,με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.
Nov 01 2011 20:53
Photo

Mike The Great → specialistas4

Τωρα που τελειωσα,θα γραφω πιο συχνα.Ηδη εχω γραψει παρακατω αλλα δεν εχω γραψει τοσο για να το ανεβασω.Και απο εσενα περιμενω τη συνεχεια σου οποτε μπορεσεις γιατι ξερω ποσο πιεσμενος εισαι.
Oct 15 2011 15:05
Photo

specialistas4 → Mike The Great

Φυσικά και έχω διαβάσει την συνέχεια,τα πας μια χαρά!
Oct 15 2011 14:08
Photo

zennith666 → specialistas4

NP MAN άμα μπορώ, ευχαρίστως να βοηθώ συνέχεια . Και δεν έχουμε και κανα review στο forum ρε γαμώτο...
Oct 14 2011 17:43
Photo

specialistas4 → zennith666

ok thanks για την προσπάθειά σου,θα κάνω rewatch σε μερικά επεισόδια.
Oct 14 2011 17:40