Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

The Tragic Prince → specialistas4

την αδερφη του και τον γερο τους εχει και στο ending οποτε δεν ανησυχω. αλλα τον peacock δεν βλεπω πουθενα. το οτι δεν τους εδειξε καν σ αυτο το επ ειναι μεγαλη απογοητευση καθως ειναι σημαντικοι χαρακτηρες πολυ αργοτερα
Μάι 15 2011 23:53
Φωτογραφία

specialistas4 → The Tragic Prince

[QUOTE]Χμμ κανονικα ο ganta σ αυτο το επ θα πρεπε να ειχε γνωρισει 3-4 main χαρακτηρες. Ι fear for the worst[/QUOTE] Well,έχεις δίκιο.Ελπίζω να μην μας στερήσουν την αδελφή του You και όλους τους υπόλοιπους του G τομέα,θα είναι πραγματικά τραγικό.
Μάι 15 2011 23:26
Φωτογραφία

Jorg → specialistas4

Δεν μου φτάνουν [spoiler]4 ώρες για dark souls. :P[/spoiler]
Μάι 13 2011 21:54
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

[QUOTE]Το έχω προπαραγγείλει. :P Και φέτος βρήκα να μπω 3η λυκείου; FUCK![/QUOTE] Χαλαρά,από τις 7 μέχρι τις 00:00 διάβασμα,από τις 00:00 μέχρι τις 4:00 dark souls,έχεις και 3 ώρες ύπνο για να αντέξεις. xD
Μάι 13 2011 21:51
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

Μην μιλήσω για το 3 :( Είμαι εδώ και δύο μέρες στις τελευτεες 3εις μέρες του παιχνιδιού και ή πεθαίνω ή παθένει κάτι το παιχνίδι και με γυρνάει πολύ πισω.....σήμερε πχ έχασα 1 μερα παιχνιδιού -.-
Μάι 13 2011 21:17
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

Να πάρει xD Έχω ποροθεί πολύ άγρια με το persona 4 ρε συ >.< Κριμα , κρίμα :P
Μάι 13 2011 21:05
Φωτογραφία

specialistas4Night Wizard Seal

Ωραίος,άσε εγώ ενώ ήξερα τα περισσότερα στην άλγεβρα,έγραψα φρικτά διότι αγχώθηκα(βέβαια ήταν και τα θέματα γεμάτα παγίδες). Εντάξει στο άλλο μάθημα(θρησκευτικά) από 19-20 άνετα.
Μάι 13 2011 20:34
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

Να σου πω..... Ps2 παιχνίδια για PsP δεν παίζει ε??
Μάι 13 2011 15:16
Φωτογραφία

Night Wizard Sealspecialistas4

Ευχαριστώ για την ευχή. Αρχαία Κατεύθυνσης και τα πήγα περίφημα. :)
Μάι 13 2011 11:35
Φωτογραφία

specialistas4Night Wizard Seal

yes you did it!Μετά από τα χιλιάδες ποστ,με έψησες και άκουσα μερικά τραγούδια τους.Ευτυχώς που το έκανα γιατί τα λάτρεψα. Εξετάσεις αύριο,έτσι? Καλή τύχη.
Μάι 12 2011 23:12
Φωτογραφία

Night Wizard Sealspecialistas4

*pionts at the "Ποιο j-song ακούτε τώρα;"* [IMG]http://i686.photobucket.com/albums/vv228/Night_Bless/demotivational__the_evil_laugh_by_nenja_black.jpg[/IMG] *Just as planned*
Μάι 12 2011 22:57
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

Σωστό και αυτό xD
Μάι 11 2011 21:52
Φωτογραφία

Jorg → specialistas4

Θα περιμένουμε μέχρι να τελειώσει το arc και θα το πιάσουμε τότε. XD
Μάι 11 2011 21:43
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

Ίσως να είναι καλύτερα έτσι,δεν την πάλευα να το τελειώσω,πιέστηκα λίγο...αλλά αν βάλει κανένα arc σαν του yoshiwara.να δω τι κάνουμε xD
Μάι 11 2011 21:38
Φωτογραφία

Jorg → specialistas4

Εγώ έχω συνηθίσει στην ιδέα. :P Αυτά είναι! Να δούμε πως θα περιμένεις μια βδομάδα για κάθε νέο επεισόδιο. :P
Μάι 11 2011 21:27