Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
The Tragic Prince
→
specialistas4
την αδερφη του και τον γερο τους εχει και στο ending οποτε δεν ανησυχω. αλλα τον peacock δεν βλεπω πουθενα. το οτι δεν τους εδειξε καν σ αυτο το επ ειναι μεγαλη απογοητευση καθως ειναι σημαντικοι χαρακτηρες πολυ αργοτερα
Μάι 15 2011 23:53
specialistas4
→
The Tragic Prince
[QUOTE]Χμμ κανονικα ο ganta σ αυτο το επ θα πρεπε να ειχε γνωρισει 3-4 main χαρακτηρες. Ι fear for the worst[/QUOTE]
Well,έχεις δίκιο.Ελπίζω να μην μας στερήσουν την αδελφή του You και όλους τους υπόλοιπους του G τομέα,θα είναι πραγματικά τραγικό.
Μάι 15 2011 23:26
specialistas4
→
Jorg
[QUOTE]Το έχω προπαραγγείλει. :P
Και φέτος βρήκα να μπω 3η λυκείου; FUCK![/QUOTE]
Χαλαρά,από τις 7 μέχρι τις 00:00 διάβασμα,από τις 00:00 μέχρι τις 4:00 dark souls,έχεις και 3 ώρες ύπνο για να αντέξεις. xD
Μάι 13 2011 21:51
BoredForLife
→
specialistas4
Μην μιλήσω για το 3 :( Είμαι εδώ και δύο μέρες στις τελευτεες 3εις μέρες του παιχνιδιού και ή πεθαίνω ή παθένει κάτι το παιχνίδι και με γυρνάει πολύ πισω.....σήμερε πχ έχασα 1 μερα παιχνιδιού -.-
Μάι 13 2011 21:17
BoredForLife
→
specialistas4
Να πάρει xD Έχω ποροθεί πολύ άγρια με το persona 4 ρε συ >.<
Κριμα , κρίμα :P
Μάι 13 2011 21:05
specialistas4
→
Night Wizard Seal
Ωραίος,άσε εγώ ενώ ήξερα τα περισσότερα στην άλγεβρα,έγραψα φρικτά διότι αγχώθηκα(βέβαια ήταν και τα θέματα γεμάτα παγίδες).
Εντάξει στο άλλο μάθημα(θρησκευτικά) από 19-20 άνετα.
Μάι 13 2011 20:34
Night Wizard Seal
→
specialistas4
Ευχαριστώ για την ευχή. Αρχαία Κατεύθυνσης και τα πήγα περίφημα. :)
Μάι 13 2011 11:35
specialistas4
→
Night Wizard Seal
yes you did it!Μετά από τα χιλιάδες ποστ,με έψησες και άκουσα μερικά τραγούδια τους.Ευτυχώς που το έκανα γιατί τα λάτρεψα.
Εξετάσεις αύριο,έτσι?
Καλή τύχη.
Μάι 12 2011 23:12
Night Wizard Seal
→
specialistas4
*pionts at the "Ποιο j-song ακούτε τώρα;"*
[IMG]http://i686.photobucket.com/albums/vv228/Night_Bless/demotivational__the_evil_laugh_by_nenja_black.jpg[/IMG]
*Just as planned*
Μάι 12 2011 22:57
Jorg
→
specialistas4
Θα περιμένουμε μέχρι να τελειώσει το arc και θα το πιάσουμε τότε. XD
Μάι 11 2011 21:43
specialistas4
→
Jorg
Ίσως να είναι καλύτερα έτσι,δεν την πάλευα να το τελειώσω,πιέστηκα λίγο...αλλά αν βάλει κανένα arc σαν του yoshiwara.να δω τι κάνουμε xD
Μάι 11 2011 21:38
Jorg
→
specialistas4
Εγώ έχω συνηθίσει στην ιδέα. :P
Αυτά είναι! Να δούμε πως θα περιμένεις μια βδομάδα για κάθε νέο επεισόδιο. :P
Μάι 11 2011 21:27


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
