Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

specialistas4 → Astrinos

Ωραία ευχαριστώ,προσπάθησε να μου απαντήσεις στις ερωτήσεις που έγραψα στο thread,[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=502404#post502404[/URL]
Ιούν 01 2011 19:14
Φωτογραφία

Astrinos → specialistas4

Ναιι, πες μου!! :D
Ιούν 01 2011 16:09
Φωτογραφία

specialistas4 → Astrinos

Έχεις όρεξη να σε πρήξω με τις απορίες μου από την ταινία,ώστε να διευκρινίσω κάποια πράγματα?
Ιούν 01 2011 00:56
Φωτογραφία

Astrinos → specialistas4

Χαίρομαι που σου άρεσε και δεν ήταν χάσιμο χρόνου!!! Όσο για το ότι ήταν δυσκολονόητη, ναι ήταν σε κάποια σημεία, αλλά όπως είπες με ένα rewatch θα τα ξεδιαλύνεις στο μυαλό σου... :)
Ιούν 01 2011 00:36
Φωτογραφία

specialistas4 → Astrinos

Τώρα κατάλαβα που οφείλετε ο ενθουσιασμός σου,η ταινία ήταν εξαιρετική σε κάθε τομέα όπως ακριβώς είπες,μπαίνει σίγουρα στις αγαπημένες μου.Πολύ ωραία η ιστορία,αν και αρκετά δυσκολονόητη,μου έχουν μείνει μερικές απορίες αλλά με ένα rewatch πιστεύω θα τις καλύψω.
Ιούν 01 2011 00:04
Φωτογραφία

Mike The Great → specialistas4

μακαρι να το βγαλουν και σε anime γιατι πρωτον ειναι πολυ καλη σειρα(εκτος απο το 11ο και 10ο επισοδιο,ειμαι στο 12ο)και δευτερον δεν διαβαζω manga γιατι δεν μου αρεσει η δομη του,αρα αν βγει σε anime θα το δω μονο!!Ελπιζω!!!!!!!!!!!!!!!!
Μάι 31 2011 22:45
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

ΝΑ σου πω....σ' αυτο με την μουσικη στα παιχνιδια ,που βάζεις την δική σου , που τα βαζω τα αρχεια?
Μάι 31 2011 22:10
Φωτογραφία

specialistas4 → Mike The Great

Φίλε μου για την ώρα όχι αλλά είναι πολύ πιθανόν στο μέλλον διότι η πρώτη season έκανε επιτυχία και το manga είναι ongoing,αλλά βγαίνει πολύ αργά.
Μάι 31 2011 20:28
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

Καλή ερώτηση :P
Μάι 30 2011 18:11
Φωτογραφία

Mike The Great → specialistas4

καλησπερα!μηπως ξερεις αν το highschool of the dead εχει δευτερη season????
Μάι 30 2011 02:11
Φωτογραφία

Astrinos → specialistas4

Είναι μία απ' τις αγαπημένες μου ταινίες, ελπίζω να γίνει και δική σου! Θα περημένω εντυπώσεις!! ^^
Μάι 29 2011 22:41
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

Μπααα , δεν εχω όρεξη να τρέχω τωρα για το ps2 που δεν ξέρω καν αν θα το χρησειμοποιω τα επόμενα χρόνια :P
Μάι 29 2011 22:18
Φωτογραφία

Jiraiya → specialistas4

Thanks.
Μάι 29 2011 22:12
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

ΩΩΩ ξέρω να χακάρω τόσες κονσόλες και δεν ξέρω τα βασικά xD Googlare psp comic on psp go tytorial εεε δεν μπορεί κάτι θα βρει,πρώτα όμως βάλε τον φάκελο στο πρώτο σημείο που βλέπεις με το που συνδέεις το psp στο pc και πες μου αν δουλεύει.
Μάι 29 2011 22:08
Φωτογραφία

BoredForLife → specialistas4

Με το φτιαγμενο εννοω τσιπαρισμενο :P
Μάι 29 2011 22:05