Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Leon → ichigo13

αν πάει τώρα για 3ο έτος μπορεί και να τον ξέρω. Ξέρω μερικούς. Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο. Στην αρχή περνούσα κορυφαία αλλά σιγά σιγά ξεθύμαινε. Πέρασα και γω τις φάσεις μου. Τώρα μια χαρά. Είναι και ωραία πόλη. Έχεις ανέβει ποτέ;
Σεπ 03 2008 17:46
Φωτογραφία

ichigo13 → Leon

Oχι αλλά έχω εκεί έναν πολλύ καλό μου φίλο που σουδάζει Πολιτικός μηχανικός!Ομώς στην αρχή δεν τα πέρναγε καλά.Ήταν μέσα στην κατάθλιψη!Να φανταστείς δεν είχε ούτε θέρμανση(φαντάσου) το σπίτι του!Τώρα γ'αυτόν τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα,έχει ψιλοσυνηθήσει
Σεπ 03 2008 17:18
Φωτογραφία

Leon → ichigo13

Ναι. Σπουδάζω Μηχανικός Περιβάλλοντος στην Ξάνθη. Έχεις καμιά σχέση με Ξάνθη;
Σεπ 03 2008 17:15
Φωτογραφία

ichigo13 → Leon

Leon δεν θυμάμαι αν μου είχες πει ποτέ αλλά σε σχολή είσαι στην Ξάνθη?
Σεπ 03 2008 16:15
Φωτογραφία

GkLoc → Leon

Εvery One Piece Fan Is Welcomed Here!!! [URL="http://www.anime.gr/forums/../groups/8/"].aNiMe//GR Forums - One Piece[/URL] Eιναι το πιο τρελο group στο Forum,και αξιζει να περασεις για ενα Join! και αμα δεν εισαι,Ποτε δεν ειναι αργα να γινεις!!!
Αύγ 01 2008 02:28
Φωτογραφία

Leon → Zoro

Επειδή εσύ μου χες πει για το Berserk και μου χες δώσει και το link με το site με τα games από όπου το κατέβασες(το οποίο site παρεπιπτόντως μάλλον έκλεισε) υπέθεσα πως θα δοκίμασες και άλλα anime games:frozen:. Τέσπα, θα ψαχτώ κι άλλο:drink:
Ιούλ 15 2008 16:11
Φωτογραφία

Zoro → Leon

Ποιος ειπε οτι παιζω anime games??!:hmmm: Αχχχ αυτη η φημη που εχω στο forum εχει γινει τεραστια πια ε??:orly: [εχω γινει υπερτατος πια!!:P] Χεχε βασικα μονο τα Berserk θυμαμαι να χω παιξει απο anime game και ενα παλιο Dragonball!! Αλλα δεν μου ρχονται προς στιγμην!! Ρωτα στο καταλληλο thread να παρεις και τις καταλληλες απαντησεις!!;) Sorry που δεν μπορεσα να βοηθησω περισσοτερο! BB,καλη συνεχεια!!:byejg9:
Ιούλ 15 2008 15:34
Φωτογραφία

Leon → Zoro

Ρε Zoro, εσύ που παίζεις anime games στο PS2, το GANTZ το χεις παίξει. ΑΝ ναι αξίζει;
Ιούλ 15 2008 15:00
Φωτογραφία

Leon → jimmare

Ωραία προσπάθεια το site αλλά δε μ' ενδιαφέρει κανένα απ' τα anime που χετε ανεβάσει:drink: Επίσης, δε χρησιμοποιώ καθόλου messengers. Ούτε MSN ούτε τίποτα. Μου σπαν τα νεύρα:cry5:
Ιούλ 15 2008 14:53
Φωτογραφία

zweistein → Leon

πω ρε μαν.. τι μου θυμισες... απιστευτο κομικ όντως!!!!!
Ιούλ 15 2008 11:24
Φωτογραφία

Leon → zweistein

Απ' το απλά τέλειο ελληνικό κομικ "η χωματερή".:hahaha: Όπως ήταν και το προηγούμενο avatar και αυτή και η προηγούμενη sig
Ιούλ 15 2008 01:42
Φωτογραφία

zweistein → Leon

το avatar σου μου θυμίζει το απλά τέλειο ελληνικό κομικ "η χωματερή".... αλήθεια απου που ειναι παρμένο?
Ιούλ 14 2008 21:55
Φωτογραφία

The_Sandman → Leon

Ευχαριστώ Leon!
Ιούλ 14 2008 17:56
Φωτογραφία

Leon → The_Sandman

Λίγο καθυστερημένα αλλά χρόνια πολλά και από μένα
Ιούλ 14 2008 13:54
Φωτογραφία

Leon → Phantom Duck

Καλά όταν είδα τί γίνεται στο thread του Walt Disney ήμουν σίγουρος πως λείπεις και θα σκάσεις ράμφος με την ατάκα:"Καλά, γιατί τα καλύτερα γίνονται πάντα όταν λείπω;":hahaha:
Ιούλ 14 2008 08:44