Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
matassos → didimakia
εμεις ολο λεμε να παρουμε μαζι μας, αλλα θα πρεπει να το κουβαλαμε καθε μερα xD (δεν γινετε να το αφησουμε εκει, ειναι με βαρδιες το σχολειο και θα μας τα κλεψουν τα γυμνασιακια!)
τα χερια και τα ακουστικα ειναι η καλυτερη λυση (ισως και κανας μαρκαδορος για ζωγραφικη)
Οκτ 09 2010 11:46
didimakia → johntheo95
Να βαλεις! δεν δημιουργει κανενα προβλημα. εγω παντως δεν επαθα τιποτα.
Οκτ 08 2010 17:40
johntheo95 → didimakia
να ρωτησω σκευτομαι να βαλω τσιπ στο ps2 μου(τοσο χρονια τωρα θυμηθικα...)προκαλει κανα προβλημα αργοτερα ή οποιαδηποτε δυσλειτουργεια?
Ευχαριστω :)
Οκτ 08 2010 16:16
didimakia → matassos
Eγω στην 2α λυκειου επερνα και μαξιλαρι μαζι μου και κοιμομουν... >.<
Οκτ 08 2010 15:57
Lord Leon → didimakia
κατι για ναρκωτικά πόσταρε ο κροκομπου αλλά απο τα 10 λεπτά τα πέντε εδειχνε καποιον που εψαχνε να βρει φλεβα και ειχε τρυπησει το μισο χερι μεχρι να καταφερει να σουταρει. Δεν έχασες και τπτ. στο youtube θα βρεις διακοσια τετοια.
Οκτ 08 2010 10:13
Azathoth
→
didimakia
you are welcome :P AZATHOTH—hideous name
Outside the ordered universe that amorphous blight of nethermost confusion which blasphemes and bubbles at the center of all infinity—the boundless daemon sultan Azathoth, whose name no lips dare speak aloud, and who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes.
Οκτ 06 2010 23:02
Azathoth
→
didimakia
ok ok no hard feelings, apla to eida se 2-3 posts ke mou ekane entiposi ke epsaxna me tis ores se ola ta vivlia tou lovecraft na dw an ton anaferei os Azaroth puthena :P
Οκτ 06 2010 22:53
didimakia
→
Azathoth
Oh its Azathoth! Gomen. I thought your username was Azaroth >.<
After all i always had problems with names and usernames. you can ask irristella :P
Οκτ 06 2010 22:51


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
