Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

matassos → didimakia

εμεις ολο λεμε να παρουμε μαζι μας, αλλα θα πρεπει να το κουβαλαμε καθε μερα xD (δεν γινετε να το αφησουμε εκει, ειναι με βαρδιες το σχολειο και θα μας τα κλεψουν τα γυμνασιακια!) τα χερια και τα ακουστικα ειναι η καλυτερη λυση (ισως και κανας μαρκαδορος για ζωγραφικη)
Οκτ 09 2010 11:46
Φωτογραφία

didimakia → johntheo95

Να βαλεις! δεν δημιουργει κανενα προβλημα. εγω παντως δεν επαθα τιποτα.
Οκτ 08 2010 17:40
Φωτογραφία

johntheo95 → didimakia

να ρωτησω σκευτομαι να βαλω τσιπ στο ps2 μου(τοσο χρονια τωρα θυμηθικα...)προκαλει κανα προβλημα αργοτερα ή οποιαδηποτε δυσλειτουργεια? Ευχαριστω :)
Οκτ 08 2010 16:16
Φωτογραφία

didimakia → matassos

Eγω στην 2α λυκειου επερνα και μαξιλαρι μαζι μου και κοιμομουν... >.<
Οκτ 08 2010 15:57
Φωτογραφία

didimakia → Lord Leon

Ok thank you . (Το ειχα ηδη ξεχασει λολ.)
Οκτ 08 2010 15:46
Φωτογραφία

Lord Leon → didimakia

κατι για ναρκωτικά πόσταρε ο κροκομπου αλλά απο τα 10 λεπτά τα πέντε εδειχνε καποιον που εψαχνε να βρει φλεβα και ειχε τρυπησει το μισο χερι μεχρι να καταφερει να σουταρει. Δεν έχασες και τπτ. στο youtube θα βρεις διακοσια τετοια.
Οκτ 08 2010 10:13
Φωτογραφία

Azathoth → didimakia

you are welcome :P AZATHOTH—hideous name Outside the ordered universe that amorphous blight of nethermost confusion which blasphemes and bubbles at the center of all infinity—the boundless daemon sultan Azathoth, whose name no lips dare speak aloud, and who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes.
Οκτ 06 2010 23:02
Φωτογραφία

didimakia → Azathoth

ΛΟΛ κι εκει Azaroth το διαβασα χαχαχα. Θενξ για το Info.
Οκτ 06 2010 22:58
Φωτογραφία

Azathoth → didimakia

ok ok no hard feelings, apla to eida se 2-3 posts ke mou ekane entiposi ke epsaxna me tis ores se ola ta vivlia tou lovecraft na dw an ton anaferei os Azaroth puthena :P
Οκτ 06 2010 22:53
Φωτογραφία

didimakia → Azathoth

Oh its Azathoth! Gomen. I thought your username was Azaroth >.< After all i always had problems with names and usernames. you can ask irristella :P
Οκτ 06 2010 22:51
Φωτογραφία

Azathoth → didimakia

i always wanted to ask you something. why Azaroth?
Οκτ 06 2010 22:36
Φωτογραφία

Anelis → didimakia

Shota is a state of mind.
Οκτ 06 2010 22:31
Φωτογραφία

didimakia → Anelis

Μαλλον ναι αλλα γτ με θεωρεις Shota? XD
Οκτ 06 2010 22:11
Φωτογραφία

Anelis → didimakia

Μπορούμε να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε...
Οκτ 06 2010 21:46
Φωτογραφία

didimakia → Anelis

I'm not a shota!!
Οκτ 06 2010 21:36