Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatteriristella

ψιτ, περαστικα.
Apr 19 2010 21:40
Photo

Mad_Hatter → Zoro

O Kanda στους αγαπημενους μου?please........ :P Τωρα δεν ξερω ποιος επηρεαστηκε απο ποιον.Βασικα ειναι γνωστο κλισε ενας cool στους male leads, που το παιζει badass και αντρας πολλα βαρης.
Apr 19 2010 13:06
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Btw ξέχασα να το πω χτες, αλλά ο Kanda στο vol.2 θύμιζε τόοοσο Sasuke: αλαζόνας, το παίζει badass και μετά τις τρώει στην μάχη, πριν (τάχα) πεθάνει ξεφωνίζει ένα "I cannot die before I find that person" (!)... ποιος ξέρει αν πήρε καμιά επιρροή ο Kishi από δω. :rolleyes: Αν και από κάποια σχόλια που είχα πετύχει είδα πιο κει βελτιώνεται λίγο (με flashback κλπ υποθέτω), φαντάζομαι δεν είναι στους αγαπημένους σου, ε; :P
Apr 19 2010 12:58
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Thx, will do. ;) Btw cheer up, FMA is next λογικά, θα το είχα πιάσει και τώρα, αλλά θέλω να τελειώσει το Brotherhood πρώτα, μιας και μετά θα ασχοληθώ εξ' ολοκλήρου με αυτό.
Apr 18 2010 23:58
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Ναι καλυτερευει μετα, ουτε εμενα μου αρεσε στην αρχη Προχωρα το.
Apr 18 2010 21:40
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Hallo there my shonen expert friend, μια γρήγορη ερώτηση; :P Ξεκίνησα το D.Gray-man με την σειρά μου κι εγώ και, όπως όλα τα προηγούμενα shonen που είδα/διάβασα ως τώρα, το περίμενα καλύτερο (για αρχή) με βάση τα όσα έχω ακούσει... βέβαια είμαι ακόμη αρχή στο vol.3 οπότε, αν κρίνω από την εμπειρία μου με τα προηγούμενα, να υποθέσω ότι σε μερικά volumes θα απογειωθεί κι αυτό; Ρωτάω κυρίως επειδή κι εσύ μου είχες πει παλιά ότι όταν το είχες αρχίσει δεν σε είχε τραβήξει ιδιαίτερα και μετά είδα σου άρεσε.
Apr 18 2010 20:11
Photo

Mad_Hatter → Anakin Skywalker

Λατρευω το νεο σου avatar Sieg Kaiser Reinhard!
Apr 18 2010 19:00
Photo

The Tragic Prince → Mad_Hatter

ναι, γιακαποιο λογο αυτο ειναι το αγαπημενο ΟΛΩΝ
Apr 13 2010 00:44
Photo

Mad_HatterKenny

Heh, και εγω τα ιδια ειχα το σαββατοκυριακο. [SPOILER=my good old fav roe 2.0 screen] [IMG]http://i40.tinypic.com/13zpcax.jpg[/IMG] [/SPOILER] also βγηκε νεος Koizumi? Too many serious anime lately και αν δε παρω τη δοση μου δε με βλεπω να τη γλιτωνω.
Apr 12 2010 22:07
Photo

KennyMad_Hatter

Σήμερα τα internets μου δεν παλεύονται, αλλιώς θα σου ανέβαζα μερικά ακόμα.
Apr 12 2010 21:54
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=po13j_XNhTg&feature=related[/URL] Το ακουω ολλη μερα.
Apr 12 2010 21:34
Photo

Mad_HatterKenny

[QUOTE=kenny] ΕΝΝΟ-ΚΑΙ-ΕΙΤΑΙ... :hehehe: [IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/3nbv.jpg[/IMG] [/QUOTE] Can i have some moar plz?:blingeye2:
Apr 12 2010 21:26
Photo

The Tragic Prince → Mad_Hatter

[url]http://www.youtube.com/watch?v=X01CMEXvRrU&feature=watch_response[/url]
Apr 11 2010 19:53
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

Βαριεμε [SPOILER] [IMG]http://i44.tinypic.com/k0hob8.jpg[/IMG] [/SPOILER]
Apr 10 2010 15:43
Photo

Mad_Hatteriristella

[S] Alma is the name, stalking is the game. [/S] 10 μερες πριν το ξεκινησα εγω μπρε μαζι με ολλα τα ψυχανωμαλα (βλεπε Sel, Gits,Texhnolyze κλπ) :P
Apr 09 2010 14:05