Community Status Updates
Mad_Hatter → Zoro
O Kanda στους αγαπημενους μου?please........ :P
Τωρα δεν ξερω ποιος επηρεαστηκε απο ποιον.Βασικα ειναι γνωστο κλισε ενας cool στους male leads, που το παιζει badass και αντρας πολλα βαρης.
Apr 19 2010 13:06
Zoro → Mad_Hatter
Btw ξέχασα να το πω χτες, αλλά ο Kanda στο vol.2 θύμιζε τόοοσο Sasuke: αλαζόνας, το παίζει badass και μετά τις τρώει στην μάχη, πριν (τάχα) πεθάνει ξεφωνίζει ένα "I cannot die before I find that person" (!)... ποιος ξέρει αν πήρε καμιά επιρροή ο Kishi από δω. :rolleyes:
Αν και από κάποια σχόλια που είχα πετύχει είδα πιο κει βελτιώνεται λίγο (με flashback κλπ υποθέτω), φαντάζομαι δεν είναι στους αγαπημένους σου, ε; :P
Apr 19 2010 12:58
Zoro → Mad_Hatter
Thx, will do. ;)
Btw cheer up, FMA is next λογικά, θα το είχα πιάσει και τώρα, αλλά θέλω να τελειώσει το Brotherhood πρώτα, μιας και μετά θα ασχοληθώ εξ' ολοκλήρου με αυτό.
Apr 18 2010 23:58
Mad_Hatter → Zoro
Ναι καλυτερευει μετα, ουτε εμενα μου αρεσε στην αρχη
Προχωρα το.
Apr 18 2010 21:40
Zoro → Mad_Hatter
Hallo there my shonen expert friend, μια γρήγορη ερώτηση; :P
Ξεκίνησα το D.Gray-man με την σειρά μου κι εγώ και, όπως όλα τα προηγούμενα shonen που είδα/διάβασα ως τώρα, το περίμενα καλύτερο (για αρχή) με βάση τα όσα έχω ακούσει... βέβαια είμαι ακόμη αρχή στο vol.3 οπότε, αν κρίνω από την εμπειρία μου με τα προηγούμενα, να υποθέσω ότι σε μερικά volumes θα απογειωθεί κι αυτό;
Ρωτάω κυρίως επειδή κι εσύ μου είχες πει παλιά ότι όταν το είχες αρχίσει δεν σε είχε τραβήξει ιδιαίτερα και μετά είδα σου άρεσε.
Apr 18 2010 20:11
Mad_Hatter → Kenny
Heh, και εγω τα ιδια ειχα το σαββατοκυριακο.
[SPOILER=my good old fav roe 2.0 screen]
[IMG]http://i40.tinypic.com/13zpcax.jpg[/IMG]
[/SPOILER]
also βγηκε νεος Koizumi?
Too many serious anime lately και αν δε παρω τη δοση μου δε με βλεπω να τη γλιτωνω.
Apr 12 2010 22:07
Kenny → Mad_Hatter
Σήμερα τα internets μου δεν παλεύονται, αλλιώς θα σου ανέβαζα μερικά ακόμα.
Apr 12 2010 21:54
Mad_Hatter → The Tragic Prince
[URL]http://www.youtube.com/watch?v=po13j_XNhTg&feature=related[/URL]
Το ακουω ολλη μερα.
Apr 12 2010 21:34
Mad_Hatter → Kenny
[QUOTE=kenny]
ΕΝΝΟ-ΚΑΙ-ΕΙΤΑΙ... :hehehe:
[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/3nbv.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Can i have some moar plz?:blingeye2:
Apr 12 2010 21:26
The Tragic Prince → Mad_Hatter
[url]http://www.youtube.com/watch?v=X01CMEXvRrU&feature=watch_response[/url]
Apr 11 2010 19:53
Mad_Hatter → The Tragic Prince
Βαριεμε
[SPOILER]
[IMG]http://i44.tinypic.com/k0hob8.jpg[/IMG]
[/SPOILER]
Apr 10 2010 15:43
Mad_Hatter → iristella
[S]
Alma is the name, stalking is the game.
[/S]
10 μερες πριν το ξεκινησα εγω μπρε μαζι με ολλα τα ψυχανωμαλα (βλεπε Sel, Gits,Texhnolyze κλπ) :P
Apr 09 2010 14:05


This status update has reached the maximum number of replies allowed
