Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_Hatter → Putin

thanks, δε το πολυκαταλάβαινα απο τις περιγραφές στη google έχω βρει κάμποσα combos που το θέλουν κυριώς για πάνω απο 3κ dmg τώρα btw ξανάρχισα να παίζω, άρα είμαι rusty as fuck τα combos poy arx;izoyn apo 236C κάπως αναξιόπιστα τα βρίσκω, μου τα έχουν κόψει πολλές φορές με Grab Νομίζω, αν και μου είναι αρκετά χρήσιμα μέχρι να μάθω τα πιο δύσκολα.
Νοέ 10 2011 22:10
Φωτογραφία

Putin → Mad_Hatter

Well δεν είναι τίποτα το περίπλοκο, απλά πατάς πάνω ή πάνω + μπροστά ή πίσω (δηλ. 8, 9 ή 7), ανάλογα το προς τα που θες να πηδήξεις, αμέσως μετά από κάποια κίνηση. Απλά δεν είναι όλες οι κινήσεις j cancellable. Αν μετά το jc θες να κάνεις j5D ξέρω΄γω, μπορείς να πατήσεις το D μαζί με το jump input, δε χρειάζεται να τα πατήσεις διαδοχικά. Μόνο ένα legit λ combo που συμπεριλαμβάνει jc ξέρω, και δεν είναι και το καλύτερο για εξάσκηση. I'll just leave it here nevertheless. 236C>5DD>delay>6DD>back jc>j5DD>j2DD>jc>j5DD>j2DD>214D. ~3200 gamage αν θυμάμαι καλά, meter gain δεν έχω προσέξει.
Νοέ 10 2011 21:23
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Putin

έχω ένα πρόβλημα με το Jump cancel δε μπορώ να το κάνω help?
Νοέ 10 2011 18:56
Φωτογραφία

zoro77 → Mad_Hatter

χαχα ετσι ετσι.
Οκτ 13 2011 15:02
Φωτογραφία

Mad_Hatter → zoro77

thanks συνάδελφε γαύρε!
Οκτ 13 2011 10:49
Φωτογραφία

zoro77 → Mad_Hatter

χρονια πολλα για χθες:)
Οκτ 13 2011 09:22
Φωτογραφία

Black Kaiser → Mad_Hatter

:hbd: Χρόνια Πολλά φίλε! Να χαίρεσαι τα γενέθλια σου. Υγεία και ευτυχία πάντα! :)
Οκτ 12 2011 19:05
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Putin

ναι σωστός, συνεχίζω εκεί
Οκτ 07 2011 20:08
Φωτογραφία

Putin → Mad_Hatter

Painful και τα πρώτα non-test CSEX gameplay vids για τους Jin/Hazama players... aka me. Nerfs του κερατά που σκοτώνουν τα καλύτερα κομμάτια και των δύο. Τουλάχιστον τα corner combos του Haz δείχνουν ΑΚΟΜΑ πιο στυλάτα αφού συμπεριλαμβάνουν το flashkick. :3 Αναρωτιέμαι βέβαια γιατί όλα αυτά τα bb-related vms μας δεν είναι ποστς στο θρεντ. Ίιιιισως να έπαιρνε και κάνας άλλος μέρος και να χαηπαρόμασταν παρέα. Relius seems cool by the way.
Οκτ 07 2011 20:05
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Putin

το έχεις δει αυτό, ε? [YOUTUBE]_4Az3axxZA0[/YOUTUBE] seems painfull
Οκτ 07 2011 19:34
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i54.tinypic.com/30szss8.jpg[/IMG]
Σεπ 27 2011 11:12
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

το είχα παίξει κι εγώ έτσι παλιά. Λογικό που δεν το άφησαν να βγει στη δύση. Για την εποχή του, δεν ήταν και το πιο αθώο παιχνιδάκι που υπήρχε.
Σεπ 27 2011 00:14
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

μπα με translation patch ήμου εγώ σε emulator νάνε καλά τα παιδιά που το έκαναν, μιας και αρνόντουσαν να το βγάλουν στην αμερική/ευρώπη
Σεπ 26 2011 23:44
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

πρόσφατα βγήκε PSP version
Σεπ 26 2011 23:32
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Putin

:O thanks για τις pics δε τις πήρα χαμπάρι, επιτέλους σχηματίζεται ο BB folder μου. Που θα πάει, θα μεγαλώσει και άλλο η αγάπη των fanartists για αυτό.
Σεπ 26 2011 23:21