Community Status Updates
kelborn3 → Mad_Hatter
Μα φυσικα και 8α μπω στους ακατσουκι.Γινεται να υπαρξει οργνισμος χωρις εμενα το μυαλο Uchiha Madara οεο
Nov 19 2008 04:27
Mad_Hatter → Melkor
Melkor εισαι θεος για το ending Που postares στο Code geass, ευχαριστουμε :)
Nov 19 2008 03:09
Mad_Hatter → iristella
iristella φιαξαμε ενα νεο groupaki για naruto (akatsuki !!!) για να εχουν και ενα μερος οι κακοι του ανιμε για χωρο λατρειας :P
σαν narutard ελπιζω να μας κανεις και εσυ join :P
Nov 19 2008 02:26


This status update has reached the maximum number of replies allowed
