Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
-
Jorg
α το είδα στο youtube, θα αρχίσω το grinding για fop το συντομότερο ty.
Ιούλ 07 2013 03:31 -
Mad_Hatter
Δε χρειάζεται grinding, με το που τελιώνεις το main story είσαι έτοιμος να μπεις στον 1ο όροφο.
Ειναι ωραία δομημένο dungeon, σε οθεί ωα παίξεις με όλλους τους χαρακτηρες
Ιούλ 07 2013 03:56 -
Putin
σιγά τα ωά
Ιούλ 07 2013 05:52
Mad_Hatter → Putin
Καταστροφή, έχασα το χαρτί με τις σημειώσεις μου για την Tao :s
Ιούλ 05 2013 21:04
-
Mad_Hatter
με sabotαρουν εκεί
Ιούλ 05 2013 21:22 -
ryu
παρε ταμπελτ
Ιούλ 25 2013 04:42 -
Mad_Hatter
δεν εχω λεφτα ειμαι παιδι του λαου
Ιούλ 26 2013 17:55
Mad_Hatter → Putin
ωραιο avatar, μπορουσεις ομως να βάψεις ενα κιτρινο παλτο πανω στα παλια σου οπως εκανε και ι αρκ συσ και να γύτονες πολυτιμα λεφτα
Ιούν 27 2013 03:55
-
Mad_Hatter
γλύτωνες
Ιούν 27 2013 03:56 -
Putin
OK
Ιούν 27 2013 13:05
-
Mad_Hatter
Οι κανόνες της φύσης!
Πουλι καλό είναι αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερο αν τοποθετούνταν μεταξύ του 2 και του 4 όπως κανονικά σχεδιαζόταν και μας άφηνε τον τζακ με το ωραίο ending του στο 4
Ιούν 07 2013 18:21 -
Putin
Blame Konami, η Platinum έκανε ό,τι μπορούσε! (επίσης είναι η εταιρία που θα σώσει το γκέημινγκ θα με θυμηθείτε)
Ιούν 07 2013 18:25 -
Mad_Hatter
Τον Hideous Kojima κατηγορώ, whoring out charachters
Ιούν 07 2013 18:35
-
Jorg
τελικά το βρήκα, έπρεπε να αλλάξεις κάτι με τη γλώσσα.
Μάι 23 2013 21:15 -
Mad_Hatter
Ναι μπράβο κάτι τέτοια ήθελε
Καλή διασκέδαση
Μάι 23 2013 23:27 -
Jorg
φχαριστώ
Μάι 24 2013 01:16
-
Mad_Hatter
Δε πειράζει, το thread μη μου προλάβεις μόνο XD
Μάι 18 2013 03:47 -
zennith666
Ok!
Μάι 18 2013 05:53
zoro77 → Mad_Hatter
εχω παρατηρησει οτι oποτε γραφω σε αθλητικα παντα λιγο αργοτερα εμφανιζεσαι(χωρις να γραφεις), εχω την εντυπωση οτι με χουν παρει χαμπαρι οτι βγαζω μερικες φορες φανατισμο. Προσπαθω οσο μπορω να μην δημιουργω flame αν και μερικες φορες μου βγαινει. Σορρυ γι αυτο.
Μάι 15 2013 00:46
-
zoro77
και στου ποδοσφαιρου και στου μπασκετ :P
Μάι 15 2013 22:30 -
Mad_Hatter
lol μην ανησυχείς, κανένα πρόβλημα απλά έτυχε να διαβάζω αυτά τα threads
Μάι 16 2013 18:56 -
zoro77
ναι ολα οκ xD
Μάι 17 2013 14:28
-
Putin
πω και αυτός στο group του Noze είναι
έχασε με το που πήρε το εισιτήριο ;-;
Βασικά οκ υπάρχουν παίχτες στο επίπεδό του ή και καλύτεροι που δεν είναι και Tsubakis lol, απλά συχνά σε τέτοια πρωταθλήματα βλέπεις μεγάλα ονόματα getting bodied, τον Κόναν όμως για κάποιο λόγο δεν τον έχω για τέτοιο
Still, Souji, Kuresu, Konan/Matoi/Zekuzo/Noze, Dora/Film/Tahichi, Daiwa/Puromete/Goro, Dogura/Fenrichi/Mitsurugi, Yoshiki, Aru/Yutta. Οι πιθανοί νικητές του κάθε bracket, παντού τέρατα it ain't gonna be easy
Θα είναι εψαίσιο σκ το στρεαμάρουν και τσάμπα στο twitch οι ίδιοι I can't take it
Μάι 11 2013 04:18 -
Mad_Hatter
Αυτό το σ/κ είναι? Ώρες?
Ναι ετσι το είπα για τον konan, αλλά its not like he is unbeatable or anything, just a feeling.
Μάι 11 2013 05:12 -
Mad_Hatter
nvm, 19/5
Μάι 11 2013 05:19
Mad_Hatter → Napster
Φίλος αύριο αρχίζει το dota 2 Super league, ενημερώνω αν σου έχει ξεφύγει. http://gosugamers.net/dota2/news/24027-vici-and-lgd-cn-kicks-off-dota-2-super-league-today
Μάι 10 2013 02:46
-
Putin
ae
Μάι 10 2013 15:55 -
Napster
Ναι, ο Cty είναι πολύ καλός παίχτης και είναι αρκετά μικρός σε ηλικία. Έχουν και τον θρύλο τον ZSMJ στην ομάδα, βασικά απο τότε άρχισα να παρακολουθώ αυτή την ομάδα, όταν πήγε ο Z-God εκεί.
Αρκετά εύκολη νίκη πήραν σήμερα ενάντια των LGD αν και νομίζω ότι οι LGD είχαν καλύτερα picks στο 2ο παιχνίδι.
Μάι 10 2013 16:39 -
Mad_Hatter
Ναι τα είδα τα match , να και ένα αποτέλεσμα που σίγουρα δεν περίμενα lol.
Συμφωνώ για τα picks, το καλύτερο team fight coordination όμως έδωσε τη νίκη.
Κρίμα που δεν είναι οι Zenith εκεί πέρα
Μάι 10 2013 17:01
-
Mad_Hatter
My face οταν ελεγχα το twitter του πριν 30 δεύτερα προσπαθώντας να βρω ενα καλό comeback joke και όντως βρήκα retweet του μπίλυ εκεί πέρα
Απρ 30 2013 22:18 -
Putin
δείξε μου
Απρ 30 2013 23:06 -
Mad_Hatter
ένα που είναι στις 25 απριλίου, δε ξέρω πως να βλέπω το καθένα ξεχωριστά
official δε πρέπει να είναι αλλά γέλασα υπερβολικά
#τοαφεντικοαυτούτουγυμναστηριου
Απρ 30 2013 23:34
-
Putin
μπα απλά εσύ είσαι παντοδύναμος 150 lvl stronk
Εγώ έχω ~150 ώρες στον τρίτο τόμο μονάχα πάντως
Απρ 29 2013 11:55 -
Mad_Hatter
Τι εκανες 150 ωρες
Απρ 29 2013 12:54 -
Putin
διασκέδαση
Απρ 29 2013 13:38


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
