Community Status Updates
Mad_Hatter → Black Rock
Ναι, τα εκανα ολιγον χαλια με τα job classes, ημουν και underleveled επειδη εκανα flee απο τα μισα Random encounters (βαρεμαρα μεγαλη) επεσε τοτε και καψιμο με το dissidia ηρθε μετα και η εξεταστικη και ειπα να το αναβαλω.
Εκει που ξεκλειδωνες τα 12 legendary weapons και ο exdeath πηδηξε τις μισες πολεις του χατη με το void το ειχα σταματησει (οντως ντροπη μου).
Feb 07 2010 13:00
Kenny → Mad_Hatter
Bρε μανία με την Kanede... θα πω της Kawashita να την τυλίξει και να στη στείλει σε πακέτο... :hihi2:
Feb 05 2010 20:38
Mad_Hatter → Kenny
doh, epic fail:hihi2:.
ειχα ξεχασει οτι ειχα κανει το πρωτο Post και για καποιο λογο τωρα μισω τον Kouta (περισσοτερο δλδ απο οτι πριν).
i mean you were not supposed to do that->
[URL]http://www.onemanga.com/Ane_Doki/25/09/[/URL]
Feb 05 2010 20:33
Kenny → Mad_Hatter
[quote=Mad_Hatter @ 16-01]Καλο ηταν το ending, αντε, παμε για αλλα.[/quote][quote=Mad_Hatter @ 05-02]i wasnt happy with the ending.She should bitchslap kouta and push him to the rails![/quote]Αποφάσισε, άνθρωπέ μου. :hahaha:
Feb 05 2010 20:26
The Tragic Prince → Mad_Hatter
εχω κι εγω μια εικονα με ολη την οικογενεια, αλλα θα στη δειξω απο μσν γτ βαριεμαι να την ανεβαζω
Feb 05 2010 01:13
Mad_Hatter → Hajime_Saito
προσκυναω το νεο σου set.
[IMG]http://i45.tinypic.com/20z5vzt.jpg[/IMG]
Feb 04 2010 23:59
Mad_Hatter → iristella
but he is dark!Waaayyyy to dark!
And most likely after the konoha thing is over he will seek revenge from /a/
Feb 04 2010 18:09
iristella → Mad_Hatter
XD Μετά την Beatrice βλέπω να γίνεται ο Sasuke η επόμενη queen του /a/
Feb 04 2010 17:54
iristella → Mad_Hatter
HUH? δεν το έπιασα το υπονοούμενο. Δεν μου βγάζει κάποια εικόνα. Ξαναδοκίμασε :P
Feb 04 2010 17:52
Mad_Hatter → iristella
[spoiler]
[IMG]http://i48.tinypic.com/4juahi.jpg[/IMG]
[/spoiler]be afraid...be very afraid........
Feb 04 2010 17:51
Mad_Hatter → The Tragic Prince
[SPOILER]
[IMG]http://i46.tinypic.com/30vgpvq.jpg[/IMG]
[/SPOILER]
Feb 04 2010 16:19
Black Kaiser → Mad_Hatter
Ή "Επειδή μπορώ" :P
Άλλαξες και όνομα εε ? Που αναφέρεται το καινούριο ?
Feb 04 2010 13:55


This status update has reached the maximum number of replies allowed
