Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Anelis
→
Azathoth
Ρε εσύ ειδικά πρέπει να δεις [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=430121#post430121"]αυτό[/URL] το anime
i think you will like....a lot..
Σεπ 22 2010 08:40
sicada
→
Azathoth
Δεν έχω πάει και θέλω!!!
Χεχε :P Το δικό μου δε μ αρέσει ιδιαίτερα :/
Σεπ 20 2010 23:26
Azathoth
→
Anelis
lemon party??? gia kapio logo sto mialo mou erxete ena post tu kenny me kati omofilofilus :P konta epesa?
Σεπ 20 2010 14:49
Azathoth
→
Anelis
skata :/ ithela na to do ke ekino :P i know this is malon apo ta xirotera pragmata pou exo dei :P ala exi plaka i oli ipothesi :P
Σεπ 20 2010 14:39
Anelis
→
Azathoth
dude υπάρχει και ένα χειρότερο αλλά αφού το έκανα edit δεν μπορώ να βρω το original
splatter και αηδίες, this is real horror!
Σεπ 20 2010 14:37
Azathoth
→
sicada
i florentia ine oti prepi gia diakopes 10 meres. gemati musia ke ekthesis ke orea arxitektoniki. apo eki ke pera ine sketi aidia na zeis eki, an exis sinithisi na zeis se mia poli san tin athina tulaxiston. paraine mikri i florentia. to ksero pos ine apexto to antikimeno mou :P
Σεπ 20 2010 14:01
sicada
→
Azathoth
H Φλωρεντία πρέπει να ναι κούκλα όμως!! :D Μόνο Ρώμη έχω πάει από Ιταλία και είναι πανέμορφη!
Κουράγιο κουράγιο, το αντικείμενό σου είναι άπαιχτο :)
Σεπ 19 2010 22:50


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
